Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rodina 3. kapitola

Sraz Ostrava!!! 29


Rodina 3. kapitolaTak, na přání přidávám pokračování, jsem opravdu ráda, že se vám líbí, a doufám, že zanecháte komentář. Cullenovi se přestěhují a půjdou nakupovat.

Alice

 

Bella seděla na křesle oblečená v baseballovém dressu a ošívala se. Už půl hodiny se ji Emmett snažil přesvědčit, aby s nimi šla trénovat baseball. Zkoušel to různými způsoby.

„Je to rodinná hra Cullenů, a ty jsi Cullenová,“ nebo, „Zlatíčko neboj se, nic se nestane je to sranda a určitě ti to půjde,“ a taky, „Jasperovi to ze začátku taky nešlo a teď hraje jako profík.“ Na to Jasper reagoval tichým, ale výrazným vrčením. Ať se Bella bránila, jak chtěla, nakonec ji Emmett přesvědčil. Vyšli na zahradu a Emm s Jasem ji začali učit. Emmett musel hodně krotit svou sílu, ale jak se zdálo, moc mu to nevadilo. Dívala jsem se na ně, jak pobíhají na zahradě, a vzpomínala.

 

O 3 roky dříve

 

Všichni jsme seděli v obýváku a sledovali spící Bellu. Carlisle kvůli tomu přijde o 10 minut později do práce, to Emmetta rozesmálo tak, že Bells vzbudil, a ta začala pofňukávat. Jasper vycítil její hlad. Rose se okamžitě vydala připravit nevábně vonící dětskou výživu, Carlisle tvrdil, že je to to nejlepší, co může dostat. Po ‚jídle‘ si Bella říhla a spokojeně spala dál. V tom jsem měla vizi.

Carlisle dával výpověď a my se stěhovali do Kanady. Edward si to přečetl v mých myšlenkách a hned s tím obeznámil rodinu.

„Zítra se stěhujeme do Nazka v Kanadě, už jsme v té oblasti nebyli přes 70 let, těžko si nás bude někdo pamatovat, navíc, tehdy jsme bydleli o 200 mil dál.“

Všichni okamžitě začali balit. Oblečení jsme brali jen na cestu, stejně všichni potřebují obměnit šatník, takže každý zabalil jen to, co si chtěl vzít sebou. Esmé tam před nedávnem koupila a zrestaurovala dům, což nám značně usnadnilo stěhování.

Carlisle se vrátil v půlce tohoto procesu a okamžitě se zapojil. Během toho jsme se samozřejmě museli postarat o Bellu. Dokonce se strhla hádka o to, kdo ji přebalí. Všichni jsme se do toho hrnuli jak smyslů zbavení. Nakonec vyhrála Esmé s tím, že mi ostatní se to musíme teprve naučit. Rose sice něco brblala, ale nakonec to překousla.

 

Další den ráno jsme vyrazili na cestu. Nazko bylo od Forks 635 mil (tj. asi 1022 km), s Bellou nám cesta trvala 9 hodin. Bylo to pomalejší, než kdybychom jeli naším normálním tempem, ale i tak to bylo o 5 hodin méně, než je u lidí obvyklé. Museli jsme zastavovat, aby se najedla a abychom ji přebalili, tentokrát se toho ujala Rose.

 

Nazko je malé město na úpatí vyhaslé sopky.  Nejbližší město je 150 km vzdálené. Všude kolem se nachází lesy s četnou populací medvědů, to udělalo největší radost Emmettovi. Slunce tady svítí stejně často jako ve Forks, možná ještě míň, a taky tady o polovinu míň prší. Dům ležel asi 2 km od Nazka v lese, stejně jako ve Forks k němu vedla lesní cesta. Dům byl opět z velké části prosklený, měl 2 patra. V přízemí byl obývák s jídelnou a kuchyní, které konečně najdou využití. V prvním patře měl Carlisle pracovnu a byly tam další 3 pokoje, v jednom se zabydlela Esme s Carlislem a hned vedle nich dostala pokojík Bella, do dalších dvou se nastěhovala Rosalie s Emmettem. Edward a mi s Jasperem jsme si vzali pokoje v druhém patře.

 

Na druhý den jsme se všichni vydali na nákupy. Nejbližším městem bylo Prince George, zároveň je největším městem v jižní části Britské Kolumbie. Jako první bod na seznamu bylo vybavení pokojů, to byla doména Esmé. Každý měl o svém pokoji jinou představu, ale všichni se s ní radili, přeci jen pro to měla cit a zkušenosti. Největším problémem byl vybrat nábytek do Isina pokoje, každý měl svou představu o tom, jak má její pokoj vypadat. Jediný, komu to bylo jedno, byla Bella, celou dobu spokojeně pochrupovala v Carlisleově náručí, nebo zvědavě sledovala okolí. Jakmile jsme nakoupili všechen nábytek, vydali jsme se nakupovat oblečení.

 

Edward

 

Když jsme vešli do obchodního centra, všichni na nás doslova zírali, byť se snažili být nenápadní. Bylo to stejné jako všude jinde. Ze všech strana na mě úročili myšlenky ‚Ti jsou ale krásní.‘ ‚Nána jedna blonďatá, nemůže být krásnější než já.‘ ‚Rodina jako vystřižená z časopisu, zajímalo by mě, jakého mají kostlivce ve skříni.‘ Tahle myšlenka mě zaujala a hledal jsem jejího původce, byla to 30letá žena stojící vedle fontány, podle jejich myšlenek pracovala jako reportérka v místním deníku.

Myšlenky mojí rodiny byly podstatě stejné. Všichni chtěli jít koupit něco jiného, ale zároveň se chtěli nejdřív účastnit vybavení Bellina šatníku. Jako první jsme vyrazili do obchodu s dětskými potřebami. Holky se vydaly hledat vše potřebné a my jsme s Bellou v náručí chodili poslušně za nimi.

 

Už víc jak tři hodiny jsme bloumali po obchodech. Bella v půlce tohoto maratonu usnula. Po probuzení byly její myšlenky jednoznačné, měla hlad, bylo těžké vyznat se v její mysli, ale zřejmě to bude tím, že je tak mladá a já nemám z myslí kojenců žádnou zkušenost. Teď jsme ale museli řešit problém, kde ji nakrmit. Nakonec se ukázalo, že tady v obchodě na to mají speciální koutek, takže si ji Esmé vzala a šla krmit. My ostatní jsme pokračovali v nákupech. Než se Esmé s Bellou vrátily, v obchodě už skoro nic nezbylo. V Emmettovi se probudily nečekané nakupovací vášně a všechno, co mu padlo pod ruku, bral, ani se neohlížel, jestli je to pro holčičku nebo pro chlapečka. Nakonec to skončilo tak, že Bella měla kromě klasického oblečení i námořnický a mariňácký obleček, fotbalový, hokejový, baseballový dress, a spoustu dalších. Alice mu sice vyhrožovala, že jí to nikdy neobleče, ale to nebránilo Emmettovi v radosti. Už plánoval, jak ji to bude oblékat a učit ji hrát baseball. Poté, co jsme vykoupili doslova celý obchod, měli všichni vlastní plány, ale hlavní myšlenkou mužského osazenstva bylo vyhnout se Alici. Emm a Jasper šli koupit nové auto, Carlisle se ztratil v knihkupectví, Alice a Rose šly nakupovat oblečení. Esmé chtěla jít s nimi, ale zároveň nechtěla brát Isi sebou.

„Esmé, dej mi ji a běž nakupovat, já se o ni postarám.“ Esmé mi Bellu s vděčným úsměvem podala.

‚Děkuju, Edwarde, po jídle by měla spát.‘

„Neboj se, my to zvládneme.“

‚Já vím,“ odpověděla mi v myšlenkách a povzdychla si.

 

„Tak jsme tady zůstali sami, co bys chtěla dělat? Bella na mě upřela své velké čokoládové oči. Z jejich myšlenek jsem pochopil, že ji fascinují mé vlasy, ale na ty naštěstí nedosáhla. Nerad bych skončil jako Rose včera. Dal jsem jí ‚hračku‘ co jsme koupili, nejlíp bych to popsal jako třpytící se spirálu, důležité bylo, že se jí to líbí. Opět se spokojeně uvelebila v mém náručí a hračku svírala v drobné ručičce.

Vydali jsme se do obchodu s hudbou. Cestou nás zvědavě okukovaly mladé dívky i starší ženy. Některé přemýšlely nad tím, jak nám to spolu sluší, jiné se zabývaly myšlenkou, zda je to má dcera nebo sestra, přičemž doufaly v druhou možnost, a některé si mě představovali jako otce svých dětí.

Domů jsme přijeli v šest hodin večer, a to Jasper musel Alici z obchodu doslova vytáhnout.


Doufám, že se vám kapitola líbila a zanecháte komentář.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rodina 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!