Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Řekni jí to, brácho - Prolog

rob


Prolog k příběhu Řekni jí to, brácho - aneb sklapni, Clare. Je to o dětech lidí a poloupírů. Nová rasa? Hmm. V prologu se seznámíte s hlavními postavami.

 

Trailer:

 

Prolog

 

Jak se má čtvrtupír proboha zamilovat, když mu do všeho kecá jeho mladší sestra? Ano, tuto otázku si Edward Cullen podává každým dnem. Život mu ztrpčuje jeho sestra Clarie. Edward je od čtyř let zamilován do Belly. Bella je ale populární královna školy a modelka a na vzorného a inteligentního (a taky pořád zamyšleného) syna matčiny kamarádky nemá náladu. Nebo to Bella předstírá a Edwarda miluje taky?

 

Emmett je vtipálek a proto mu dělá problém najít tu pravou. No, holka, co se mu líbí, by tu byla. Rosalie Hale. Sestra jeho kamaráda Jaspera. Ale Emmett si nikdy nenechal ujít příležitost zatahat Rose za copy nebo jí nadzvednout sukni. A tohle mu Rose už neodpustila, takže Emmett u ní skončil. A nebo ne?

 

Jasper. Ukázkový student střední školy. Bezhlavě zamilován do své nejlepší kamarádky Alice (největší outsiderky školy) ,ale nemá odvahu jí to říct. Opětuje mu Alice city? Jasper se rád učí a čte knihy.

 

Clarie je Edwardova mladší sestra. Má také dar. Rozezná vztahy ostatních. Někdy je hodně otravná, tedy aspoň podle Edwarda. Clare je rozená dohazovačka, to znamená, že se pořád plete do vztahů ostatních a snaží se je upevnit. Obvykle úspěšně, ale nedokáže pomoct ani vlastnímu bratrovi? Clare ráda sportuje. Miluje snowboarding a běh.

 

Bella je nejpopulárnější dívka na škole. Je kapitánkou roztleskávaček a slavnou modelkou. Každý měsíc randí s jiným klukem, ale nikdy to nebylo nic vážného. Bellu pořád pozoruje Edward. Syn kamarádky její matky. Už odmalička na ni Ed zírá. Bela je jedináček, takže pokaždé dostane, co chce. Její zlozvyk je ubližovat druhým, ne tak krásným jako je ona. Její terč je obvykle Alice. Baví ji si utahovat z její výšky a velkých očí. Kvůli tomu se ani často nepohodne s Jasperem. Její nejlepší kamarádky jsou Rachel a Cammie. Kamarádí se ale i s Rosalií. Bella se ráda předvádí. Ráda se fotí do časopisů, jako jsou například Vogue a Elle. Bella je dcera miliardářů. Žije v domě, podobajícímu se zámku.

 

Rosalie je nádherná a celkem přátelská osoba. Každé ráno se budí s otázkou - „Proč je Emmett takovej debil a přitom je tak nádhernej?“ Rose má o rok mladšího bratra Jaspera, který se kamarádí s Alicí. Alice je u nich doma skoro každý den, takže je nemožné, aby se spolu nekamarádily. Rosalie stojí na rozhraní Belly a Alice. Není na straně jedný ani druhý. Její bratr ji ale táhne na stranu Alice. Rosalie je neskutečně zamilovaná do Emmetta, ale hraje ledovou královnu, aby se mu odvděčila za to, jak ji na základní škole šikanoval. Rose miluje umění. Ráda kreslí a maluje. Po celém domě Haleových jsou vystavena její díla. Má ale třeba ráda i keramiku. Ta jí zas tolik nejde.

 

Alice je největší outsider na celé střední. Toto místo jí zařídila Bella. Posmívá se jí kvůli elfskému vzhledu. A když se směje populární Bella, tak se směje celá škola. Alice je Edwardova a Clareřina sestřenice. Je zamilovaná do Jaspera, který je její nejlepší přítel. Nemá odvahu mu to říct. Bojí se odmítnutí. Dají se někdy dohromady? Alice miluje módu. Její vysněný kus oblečení jsou bíle šaty od Jasona Wu.

 

 


Doufám, že se vám prolog líbil. Co nevidět napíšu 1. kapitolu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Řekni jí to, brácho - Prolog:

 1 2   Další »
19.
Smazat | Upravit | 16.12.2011 [20:50]

Prolog mě nezaujal, ale vůbec. Emoticon Promiň... Ale asi jsi to tak napsat chtěla a první kapitola bude lepší, než tohle.

18. jerrda
14.11.2011 [19:49]

jerrda:) mě osobně povídka zaujala, asi to nebylo úplně správně načato, ale mě se to líbilo :D proto bych byla ráda, aby ses nenechala odradit komentíky :) ;) Začíná to velmi zajímavě a video se mi velmi líbí, doufám že tě můj komentík aspoň trochu povzbudil v psaní dalších kapitolek, hned se du kuknout na další kápču ;) ;) Emoticon Emoticon Emoticon

17. Claire
13.11.2011 [14:24]

Ve škole probíráme popis, tak myslím, že ty bys z něj měla jedničku jenže se také učíme, že popisu by mělo být přiměřeně a ne, aby se z něj skládal celý článek jde o to, abys do příběhu ten popis nějak nenápadně zapojila, jenže to ty jsi si to vyřešila po svém... pokud chceš, aby tuto povídku někdo vůbec četl, asi by měla začít jinak... P.S. ty tady vymyslíš postavy, které jsou dobré, ale také se odlišují od Twilight, a pak totálně zkritizuješ jinou, velmi dobrou mimochodem, Ověřenou spisovatelku za špatné spárování?! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.11.2011 [16:36]

wolfgirlAč velice nerada, tak musím souhlasit s Am. Napsala bych ti to samé jen věř, že v mém podání by to znělo míň arogantně? Egoisticky?
Jo, i já jsem začínala. Kkdyž teď pročíttám své první výtvory, nechápu jak jsem něco takového mohla zplácat dohromady.
Piš dál, jelikož každý musí nějak začít a věř, že za pár let se svým prvním povídkám sama upřímně zasměješ a budeš si o nich mysle to samé co já o svých.
Uf... doufám, že jsem tě dostatečně uklidnila a ty i přes češtinářský výlev Am budeš psát svou PRVNÍ povídku dál Emoticon Emoticon .

15. aghsf
31.10.2011 [17:21]

aghsfPromiň Am, ale já jsem si to napsala jak to chci. Já jsem tam nenapsala že Bella je mrcha a nevezme si Edwarda ale Jacoba a budou spolu mít čtyři vlkodlačata. Já jsem pouze napsala něco o té postavě. A navíc je to moje první povídka, první prolog, tak bys to mohla brát s ohledem. Jinak, dík. Příště se polepším. :(

14. Am
31.10.2011 [4:28]

Ten prolog se trochu minul účinkem, protože to ani prolog/úvod nebyl. Ten slouží k tomu, aby autor uvedl čtenáře do děje. Buď kapitolou kde se něco stane a za ní následuje první kapitola cca po deseti letech, nebo v ní nastíníš hlavní hrdiny. Ale opravdu ne tak jak jsi to udělala ty. Ty jsi vlastně z prologu udělala rejstřík postav, ale úplně opačně. To co jsi napsala jsou soukromé poznámky, které si autor píše pro sebe, aby měl v citových vztazích jasno – něco jako, když si představíš mapu se startem a cílem a s kupou malých cestiček jak se k tomu závěru dobrat.
Kdybys chtěla charakterizovat postavy (což je naprosto zbytečné), tak jsi to měla udělat tak, aby lidi pochopili, že je dotyčný takový a makový a ne abys nesmyslně prozradila celý děj! Kdybys napsala rejstřík stylem:
Jméno: Edward
Barva vlasů: bronzová
Oči: zlaté
Stav: čtvrtupír
Mělo by to hlavu a patu a koho by zajímalo, co jsou které postavy zač, tak by si to přečetl, ale ty jsi v podstatě vyžvanila celý děj ještě před začátkem (a to naprosto zmateně). Neznám tě a o ději nic nevím, ale už teď bych ti mohla říct, že příběh bude zřejmě o tom, že Bella bude namyšlená mrcha, která kolem sebe bude jenom prskat a přehlížet až po uši zamilovaného Edwarda. Naopak její kamarádka Rosalie bude hrát ledovou královnu, která sice tajně touží po Emmettovi, ale ty dva se budou navzájem provokovat a samozřejmě stydlín Jasper a uťaplá Alice. (Tahle čtyřka není žádná novinka, takže bylo zbytečné je vůbec vypisovat, snad jedná postava, o které nikdo nic neví je tu Clarie).
Je sice fajn (když pominu to, že jsem si ten tvůj rejstřík vztahů musela přečíst třikrát, abych správně pochopila kdo s kým a proč), ale z celé tvé snahy plyne jen to, že už povídku nemusím dál číst, páč je mi už naprosto jasné o čem to je. Klidně bys to pohodlně vysvětlila, kdybys napsala kapitolu jak si Bella kráčí po chodbě školy jako královna doprovázená Edwardovým pohledem. Cestou by urazila Alice, které by se zastal Jasper (nastalo by u obou začervenání) Rosalie by odpálkovala culícího se Emmetta a přitom ho chtivě sjela pohledem a tím bys všechno vysvětlila, aniž bys to musela vychrlit najednou. Další kapitoly bys mohla postupně věnovat poodkrývání jejich příbuzenství a citů. Upřímně nechtěla bych být na tvém místě, krom toho, že teď nikoho nebude bavit číst, co už jsi jim řekla, tak prakticky hraješ s odkrytými kartami. Jediné, co můžeme čekat je špičkování mezi R + E, sbližování mezi A + J a Bellinu pokoru. Buď jsi mistr vtipu, nebo dokážeš psát poutavé kapitoly plné dobrodružství a zvratů, protože v opačném případě jsi začala prakticky od konce (a to ta osnova vůbec nevypadala špatně).
Emoticon

13. Faire
30.10.2011 [23:48]

Faire Emoticon

12. crazygirl666
30.10.2011 [22:48]

júj. to vizerá fakt super. tešímm sa na dalšiu kapču........... fakt sa mi pačia taketo príbehy.. sú úplne iné ako furt dokola len edward a bella..... teším sa na pokračko.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. martty555
30.10.2011 [18:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. čiči
30.10.2011 [18:42]

tak žačátek je zajímavý,doufám že bude brzy další Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!