Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prosím... - 1. kapitola

esmecarlisle


Prosím... - 1. kapitola

A máme tu další várku proseb.
Bella se potká s Nessie, ale i tak se moc převratného nestane...
Přeji pěkné čtení!

„Tak ona je moje vina, že tě nevzala? Jestli ti řekla něco hnusnýho, měla ses hájit!“ zařvala Jess přes celý taxík a zlostně kolem sebe rozhodila ruce.

„Ta svině ale řekla pravdu a já ani nevím, co mě tak rozčílilo. Asi to, že můj život stojí za velký nic, zatímco ona si se svou milovanou dceruškou bydlí na zámku a mně se tyhle dvě skutečnosti nebála zmínit!“

„Tak a dost!“ křikl ten řidič a zajel ke krajnici…

„Slečny, já dneska nemám náladu na vaše výstupy!“ No, prosím? Uznávám, naše chování nebylo nejzpůsobnější, ale vzhledem k okolnostem, bylo pochopitelné.

Prosebně jsem se podívala na Jessicu, která sykla krátké bože, zaplatila řidiči, chytla mi rukáv kabátu a vytáhla mě do deštivého počasí.

Taxík odjel hned, jak jsme ho opustily, což mě zrovna nepotěšilo. Myslela jsem, že tomu chlapovi Jess něco řekne, ne že mu dá do ruky pár drobáků a my vystoupíme.

„Bello, půjdeme zpět ke Cullenům a dřív, než začneš odmlouvat, mě poslouchej,“ řekla odhodlaně. Na jazyku jsem už měla pár argumentů, proč se k nim navrátit nechci, ale rozhodla jsem se ji vyslyšet.

„Teď tam nepůjdeš žádat o práci, teď tam půjdeš jako moje kamarádka a na tom není nic špatného nebo divného, protože já u nich bydlím a oni mi – ještě když jsem si to místo domlouvala – řekli, že se mám chovat jako doma,“ uvědomila mě Jessica, dala si ruce vbok, a aby svým slovům přidala na ráznosti, přivřela oči.

„No? Bello, já bych tady nerada… Pozdě, jsme zmoklý na kost, ale stát tady a koukat, mě nebaví, tudíž jestli chceš moknout, nebráním ti, ale já jdu a jak tě znám, tak ty taky!“ zakřičela, ale vzápětí se pousmála, aby to nevyznělo tak hrubě.

Povzdechla jsem si…

Mám trčet na dešti nebo jít nazpět ke Cullenovým? Myslím, že mě tam už nic horšího čekat nemůže, a když mi zase bude Tanya chtít říct něco „milého“, oplatím jí to. Už stejně asi nemám co ztratit… A teď tam jdu jen jako kamarádka Jess…

„Když ty musíš mít vždycky pravdu,“ broukla jsem skoro neslyšně.

 

„Jak se mám chovat?“ zašeptala jsem, když se Jess chystala otevřít dveře do jejich – svého – domu.

„Chovej se tak, jak určíš za vhodné, Bello,“ odpověděla klidně, strčila do vrat a my vešly do předsíně, kde jsme si sundaly kabáty, zuly boty a pak pokračovaly do obýváku, který byl překvapivě prázdný.

Jess se vyvalila v křesle Tanyi a začetla se v jejím žurnálu, který měla položený na stolečku, a já se posadila na kraj gauče a ruce si složila v klíně.

 

„Nepotřebuješ něco? Třeba něco k snědku, nebo suché tepláky a triko?“ nabídla mi Jessica po nějaké době, která by byla, nebýt deště, který bouchal do parapetů, určitě tichá.

„Ne, nic nepotřebuju,“ sdělila jsem tiše. Hlad sice mám, ale přece se nenechám obsluhovat vlastní kamarádkou a navíc by asi nebylo moc příjemné pro mě ani pro Jess, kdyby sem vešla Tanya a viděla mě, jak se válím na její pohovce a cpu se kdo ví čím.

„Fajn,“ řekla Jess, odložila časopis a postavila se. „Já se ale dojdu převléct,“ oznámila a několika rychlými pohyby opustila obývací pokoj.

Já se uvelebila na gauči a očima se prošla po místnosti. Těžko se dá uvěřit tomu, že jsem tady mohla pracovat, možná i bydlet.

„Halóóó?“ ozvalo se najednou od dveří a já se automaticky otočila za tím veselým hláskem. Spatřila jsem malou, malinkou holčičku s blonďatými vlásky až do půli zad, která na mě vykulovala svoje černá očička. Asi dcera Tanyi.

„Kdo jsííí?“ zeptala se mě, potichu za sebou zavřela dveře a doskákala naproti mně. „Já jsem Nessie, týýý?“ zazubila se a natáhla ke mně svou drobounkou ručičku.

„Ahoj, já Bella,“ představila jsem se a potřásla si s ní.

„Co tu děláš, Bello?“ vyzvídala dál. Docela troufalá, když uvážím, že jí asi nebude ani pět let.

„Já… Já jsem tě měla hlídat, ale tvoje perfektní, skvělá a krásná matka Tanya došla k názoru, že pro tebe, pro takový státní poklad, nemám vzdělání, takže z toho odpadlo.“ Co to říkám? Sakra, tohle mi vůbec nemělo vyjít z pusy, do hajzlu! Bello, jsi ty vůbec normální?

„Jáááj!“ vykřikla Nessie a sedla si vedle mě. „Tak to je blbýýý…,“ zasmála se. „Ale z toho si nic nedělej, mamka má tradičně vysoké nároky, před tebou vypudila už asi pět chův!“ zakřičela a vykulila oči. „Je to od ní ale ošklivé,“ posmutněla. „Ona je zaneprázdněná, buď je pryč, spí, lakuje si nehty, čte, nebo prostě něco dělá, ale mě si nevšímá, tak jsem sama, protože na mě nemá nikdo čas, a to máme docela velkou rodinu…“

„Aha,“ zašeptala jsem.

„Ale žít s tím jde!“ dodala vesele a znovu naplnila místnost svým zvonivým smíchem.

„Musí,“ povzbudila jsem ji a doplnila to o pohlazení po hlavičce.

„Já vím… Jsi hodná, Bello,“ řekla zasněně Nessie. Nad tím jsem se musela pozastavit. Já urazila její matku a ona mě nazve hodnou?

„Renesmé!“ zakřičela Tanya, která scházela schody. „Co to tady děláš s Isabellou?“


Omlouvám se, že je kapitola tak pozdě, ale jsem nemocná a moje myšlenky se honí kolem všeho možného, tudíž k tomu odpovídá i zpracování kapitoly... :)))

Trošku mě mrzí, že opadl Váš zájem. Nechci být nevděčná, ale u Sperenzy bylo něco okolo šedesáti komentářů, u prologu něco okolo čtyřiceti, tak se docela bojím, kolik jich bude tady. Tím ale nechci říct, že jsem nespokojená, jen mě to trošku mrzí... ;-)

Moc děkuju všem, co komentují, děláte mi neskutečnou radost.

V další kapitole se posuneme v čase... Kdo ví, jestli to bude dobře nebo ne... :-)

Korektorka: WhiteTie


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prosím... - 1. kapitola:

 1 2 3   Další »
26. Enfer
24.11.2012 [9:32]

Enferje to opravdu nadherne
Emoticon Emoticon Emoticon

02.05.2012 [17:44]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Adus15
01.05.2012 [11:44]

Adus15Krásný dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. nikolka
29.04.2012 [20:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. nelka11
29.04.2012 [19:12]

rýchlo ďalej, nemôžem sa dočkať, už aby sa objavil Edward Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. martty555
29.04.2012 [19:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. Naťule
29.04.2012 [18:27]

Dobrá kapitola,ale trošku krátká. Emoticon
Ale jinak vážně super a doufám že co nejdřív bude další!

19. Rena16
29.04.2012 [17:41]

Rena16 Emoticon Emoticon páni Emoticon jak já se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Jasmínka
29.04.2012 [16:29]

krásej dílek..moc se těším na další :-)

29.04.2012 [16:18]

77Alex77Juhúúú! Konečne som sa dočkala kapitoly! Emoticon Emoticon A teraz sa priprav, lebo začína obdobie, kedy ťa idem po tom otvorenom konci dokopávať k ďalšej kapitole Emoticon Emoticon Prečo taký koniec, zlato? Ja sa teraz zbláznim od čakania... Emoticon Ale ak si mám znovu prečítať takú úžasnú kapitolu, ako bola táto, tak pokojne budem čakať aj rok. No, rok nie, maximálne týždeň. Pretože po tom týždni ti začnem písať na zhrnutie také komentáre, že budeš písať a hlavne pridávať kapitoly každý deň. Dobre, fajn, preháňam... Emoticon Emoticon Týmto som len chcela vyjadriť, ako sa teším na ďalšiu kapitolu.

(Priprav sa na zbytočné kecy) Emoticon Emoticon

Kapitola bola...úplne úžasná! Začiatok ma pobavil. Ten taxikár chudák asi nemá náladu počúvať Jessicu. Ten ide huba stále...A keď sa k tomu pridá Bella, tak by chudák havaroval. Takže, dievčatá, len pokoj. Taxikár vás zachránil Emoticon Emoticon Emoticon
Veľmi sa mi páči, ako sa Jess správa. Je v tom dome naozaj, doma, takže sa jej ani nečudujem. Ale... na jej mieste by mi to prišlo asi zvláštne správať sa tak. V pohode si môže vyložiť nohy na stôl, pritom ten stôl patrí tej namyslenej krave Emoticon Emoticon Ale pre ňu je to asi normálne Emoticon
A áno, týmto chcem naznačiť, že Tanya je poriadna krava. Akože....bolo mi to jasné na začiatku poviedky, ale keď tam prišlo to malé slniečko a samo si posťažovalo, tak...To čo je preboha za matku? ako sa môže takto správať? Je to namYslená, panovačná a nechutná fuchtľa... Emoticon Zarazilo ma to slovo spí...Ja som si doteraz myslela, že Tanya je upír...ale keď spí, tak to je asi poloupír, alebo je to človek. Ale bola by som rada, ak by to bol človek, pretože keď príde na scénu Edward, tak by to bolo zaujímavé. Vyber si spomedzi ľudských žien Emoticon
Keď sme už pri tom, tak by ma zaujímalo, kde sú všetci Cullenovci. Sú na love? Pochybujem...Možno vlastnia nejakú firmu, kde pracujú všetci a preto sú tak prachatí..Nie, to určite nie Emoticon Ja už strašne chcem, aby prišli na scénu, síce toto je vlastne iba prv á kapitola. Mne to už síce príde, ako keby to už bola nejaká 3., ale v pohode....Ja si počkám.
A potom malá Renesmee. Ona bola neskutočne zlatá. Ešte ako si tam dala tie dlhé písmenká, tak to bolo milé. Vedela som si tú situáciu predstaviť veľmi dobre Emoticon Niečo mi hovorí, že tá maličká svoju mamičku až tak rada nemá a, že radšej bude mať Bellu. No neviem, ale strašne ťa prosím, aby si čoskoro napísala Ďalšiu kapitolu. Neviem sa dočkať.. Emoticon

Krásne! Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!