Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Příval štěstí, nebo smutku? - 1. kapitola

bima


Příval štěstí, nebo smutku? - 1. kapitolaBella Swanová je obyčejná dívka, která má jen hrstku kamarádů. Když do školy přijde Alice Cullenová, tak se vše změní. Společně s Alice přijde i Jasper, Rosalie, Emmett a náladový Edward Cullen. Spřátelí se Bella s Edwardem? Překoná Edward touhu Bellu zabít? Doufám, že si hezky počtete a povídka se Vám bude líbit!

 

1.Kapitola - Krutá nenávist
„Jaku co se stalo?" vyjekla jsem.
Jen se usmál. „Bello, klid! Jenom jsem se trochu pohádal s Paulem."
„Mám o tebe jen strach. Jsi můj nejlepší kamarád! Komu bych si stěžovala, kdyby si tu nebyl?" zamručela jsem. Zamumlal něco o tom, že Jessice. ,,Pojď, hodím tě do školy." řekl Jake a smutně se usmál.
O deset minut později:
Jake mě, jak slíbil odvezl do školy. Po celém parkovišti byli rozestavěné staré a ošuňtělé dodávky. Přejížděla jsem parkoviště pohledem. O několik sekund později, se mi překvapením otevřela pusa. Úplně vzadujsem zahlédla žluté porsche, stříbrné volvo, červený kabriolet, šedý džíp a obrovskou stříbrnou motorku.
„Ahoj! Bello, strašně jsi mi chyběla." zaječela Jessica, přes celé parkoviště a nadšeně mě objala. Jess mi moc nechyběla, protože se chovala povýšeně. Měla jsem ji ráda, ale ta povýšenost mi opravdu vadila. „Pojď, musíme na hodinu." vykrucovala jsem se.
„Máš překrásné šaty. Odkud jsou?" zeptala jsem se. Ve skutečnosti se mi nelíbily. Potřebovala jsem aby měla dobou náladu a řekla mi, čí jsou ta luxusní auta. „Mám je z Itálie. Byla jsem tam na prázdninách. Říkala jsem ti to. Máma mi dovolila zajet i do Říma a koupit si tyhle šaty!" řekla a ukázala na své pískově žluté šaty s modrými proužky. Já bych si nic takového nikdy neoblékla!
,„Jess? Můžu se tě na něco zeptat? Nevíš komu patří ta luxusní auta? Vzadu na parkovišti." zeptala jsem se tiše. Jessica přestala mluvit o svých šatech a spustila něco o autech. Náhle mi došla trpělivost. „Jess! Já se ptala na něco jiného!" řekla jsem netrpělivě. „Já vím. Jenom nevím, kde mám začít. Tak dobře. Patří Cullenovým. Jsou to nevlastní sourozenci - jsou adoptovaní. Podle řečí místních lidí, jsou bohatí a namyšlení a rozmazlení. Možná je to pravda, ale Edward je nádhernej!" řekla a oddechla si. Radši už jsem se na nic neptala. Přemýšlela jsem. Jess se bála o Cullenových mluvit. To jsem zjistila hned. Proč? To jsem nevěděla. Věděla jsem, že to musím zjistit...
„Musím zjistit, co je na Cullenových tak zvlaštního." říkala jsem si v duchu, když jsem šla na biologii.
„Vítám vás! Pro některé z vás, to bude jen další školní rok plný hrůzy ze známek. Pro jiné, to bude školní rok, plný zajímavých a okouzlujících věcí!" řekl pan Banner a ukázal na malou dívku s velmi bledou tváří. Měla černé, rozježeté vlasy, které jí trčely všemi směri. Dále ukázal na krásnou blondýnku. Vypadaly jako sestry. „Tohle je Alice a tohle Rosalie. Obě Cullenové. Alice, ty se posaď sem." řek pan Banner a ukázal na místo vedle mě. „Rosalie, ty se posaď sem." řekl a posadil Rosalii vedle Erica. Eric se napřímil a hladově se na Rosalii podíval. „Nech mě být!" řekla Rosalie a zpražila Erica pohledem. Eric klesl.
„Já jsem Alice. Alice Cullenová." představila se mi Alice a zářivě se usmála. „Bella." zamumlala jsem. „Rosalie je moje sestra. Adoptovaná. Všech pět nás je adoptovaných. Já, Rosalie, Emmett, Jasper a Edward." řekla Alice a při jménu Rosalie se zašklebila. „Rosalii nemám ráda. Emmet je v pohodě, ale chodí s Rose, takže je odškrtnutý. A Jasper je můj kluk." řekla. „A co Edward?" zeptala jsem se. Alice se zatvářila překvapeně. „Edward? Toho nesnáším. Je strašně panovačný!" prozradila mi Alice.
„Tylere! Já s tebou nikam nejdu!" pomyslela jsem si, když mi přišel papírek od Tylera:
Bello,
zvu Tě na stužkovací slavnost.
Tyler xxxxxxx
„Tylere, víš já ten den jdu ven s Jessicou a Angelou. Jdeme nakupovat, víš?" řekla jsem. "Víš" jsem schválně protáhla. Vypadal zklamaný. „Aha." řekl a odšoural se pryč.
„Konečně oběd." zajásala Angela. „Kdo to je? Vypadá božsky!" Podívala jsem se za sebe a uviděla sedmnáctiletého kluka s bronzovými vlasy, bledou kůží a  nádhernýma očima. Byl to Edward Cullen.
„Alice, sestřičko. Můžeš uhnout?!" zařval Edward na Alice. ,„Nech ji na pokoji, ty pitomče!" zaječela jsem na něj. Všichni na mě zírali. Procpala jsem se k Alice a vlepila Edwardovi facku. Alice vykulila oči. Rosalie kývla na Emmetta a ten uklouzl a spadl přímo na Edwarda. Ten zařval a na Emmetta se vrhl. Okamžitě se začali prát.
„Co když se Emmettovi něco stane? Kdyby, si Edwardovi uhnula, Emmett by byl v pohodě!" ječela Rosalie na Alice.
„Kdyby na mě neječel a poprosil mě, uhnula bych!" ječela Alice na Rosalii.
„Ne, neuhnula!"
„Uhnula!"
„Neuhnula!"
„Kdyby Edward nedostal facku, byli by jste v pohodě všichni." řekl Jasper. Všichni ztichli a podívali se na mě. Byla to moje chyba.
„Pane bože, navždy mě ochraňuj!" pomyslela jsem si.

1.Kapitola - Krutá nenávist


„Jaku, co se stalo?” vyjekla jsem. Jen se usmál.

„Bello, klid! Jenom jsem se trochu pohádal s Paulem.”

„Mám o tebe jen strach. Jsi můj nejlepší kamarád! Komu bych si stěžovala, kdyby si tu nebyl?” zamručela jsem. Zamumlal něco o tom, že Jessice.

„Pojď, hodím tě do školy,” řekl Jake a smutně se usmál.


O deset minut později:


Jake mě, jak slíbil, odvezl do školy. Po celém parkovišti byly rozestavěné staré a ošuňtělé dodávky. Přejížděla jsem parkoviště pohledem. O několik sekund později se mi překvapením otevřela pusa. Úplně vzadu jsem zahlédla žluté porsche, stříbrné volvo, červený kabriolet, šedý džíp a obrovskou stříbrnou motorku.

„Ahoj! Bello, strašně jsi mi chyběla,” zaječela Jessica, přes celé parkoviště a nadšeně mě objala. Jess mi moc nechyběla, protože se chovala povýšeně. Měla jsem ji ráda, ale ta povýšenost mi opravdu vadila.

„Pojď, musíme na hodinu,” vykrucovala jsem se. „Máš překrásné šaty. Odkud jsou?” zeptala jsem se Jessicy po hodině trigonometrie. Ve skutečnosti se mi nelíbily. Potřebovala jsem, aby měla dobrou náladu a řekla mi, čí jsou ta luxusní auta. Jess to bude určitě vědět.

„Mám je z Itálie. Byla jsem tam na prázdninách. Říkala jsem ti to. Máma mi dovolila zajet i do Říma a koupit si tyhle šaty!” řekla a ukázala na své pískově žluté šaty s modrými proužky. Já bych si nic takového nikdy neoblékla!

„Jess? Můžu se tě na něco zeptat? Nevíš komu patří ta luxusní auta? Vzadu na parkovišti,” zeptala jsem se tiše. Jessica přestala mluvit o svých šatech a spustila něco o autech. „Jess! Já se ptala na něco jiného!” řekla jsem netrpělivě.

„Já vím. Jenom nevím, kde mám začít. Tak dobře. Patří Cullenovým. Jsou to nevlastní sourozenci - jsou adoptovaní. Podle řečí místních lidí, jsou bohatí a namyšlení a rozmazlení. Možná je to pravda, ale Edward je nádhernej!” řekla a oddechla si. Radši už jsem se na nic neptala. Přemýšlela jsem. Jess se bála o Cullenových mluvit. To jsem zjistila hned. Proč? To jsem nevěděla. Věděla jsem, že to musím zjistit...


„Musím zjistit, co je na Cullenových tak zvlaštního," říkala jsem si v duchu, když jsem šla na biologii.


„Vítám vás! Pro některé z vás, to bude jen další školní rok plný hrůzy ze známek. Pro jiné, to bude školní rok, plný zajímavých a okouzlujících věcí,” řekl pan Banner a ukázal na malou dívku s velmi bledou tváří. Měla černé rozježené vlasy, které jí trčely všemi směry. Dále ukázal na krásnou blondýnku. Vypadaly jako sestry. „Tohle je Alice a tohle Rosalie. Obě Cullenové. Alice, ty se posaď sem,” řekl pan Banner a ukázal na místo vedle mě. „Rosalie, ty se posaď sem,” řekl a posadil Rosalii vedle Erica. Eric se napřímil a hladově se na Rosalii podíval.

„Nech mě být!” řekla Rosalie a zpražila Erica pohledem. Eric klesl.


„Já jsem Alice. Alice Cullenová,” představila se mi Alice a zářivě se na mě usmála.

„Bella,” zamumlala jsem.

„Rosalie je moje sestra. Adoptovaná. Všech pět nás je adoptovaných. Já, Rosalie, Emmett, Jasper a Edward,” řekla Alice a při jménu Rosalie se zašklebila. „Rosalii nemám ráda. Emmet je v pohodě, ale chodí s Rose, takže je odškrtnutý. A Jasper je můj kluk,” řekla.

„A co Edward?” zeptala jsem se. Alice se zatvářila překvapeně. „Edward? Toho nesnáším. Je strašně panovačný!” prozradila mi Alice.


„Tylere! Já s tebou nikam nejdu!" pomyslela jsem si, když mi přišel papírek od Tylera:


Bello,zvu Tě na stužkovací slavnost.

Tyler xxxxxxx


„Tylere, víš, já ten den jdu ven s Jessicou a Angelou. Jdeme nakupovat, víš?” řekla jsem. Vypadal zklamaný.

„Aha,” řekl a odšoural se pryč.


„Konečně oběd,” zajásala Angela. „Kdo to je? Vypadá božsky!” Podívala jsem se za sebe a uviděla sedmnáctiletého kluka s bronzovými vlasy, bledou kůží a  nádhernýma očima. Byl to Edward Cullen.


„Alice, sestřičko. Můžeš uhnout??!” zařval Edward na Alice. Proč na ni tak řve? To má takový hlad?

„Nech ji na pokoji, ty pitomče!” zaječela jsem na něj. Všichni na mě zírali. Procpala jsem se k Alice a vlepila Edwardovi facku. Alice vykulila oči. Rosalie kývla na Emmetta a ten uklouzl a spadl přímo na Edwarda. Ten zařval a na Emmetta se vrhl. Okamžitě se začali prát.


„Co, když se Emmettovi něco stane? Kdyby, si Edwardovi uhnula, Emmett by byl v pohodě!” ječela Rosalie na Alice.

„Kdyby na mě neječel a poprosil mě, uhnula bych!” ječela Alice na Rosalii.

„Ne, neuhnula!”

„Uhnula!”

„Neuhnula!”

„Kdyby Edward nedostal facku, byli by jste v pohodě všichni,” řekl Jasper. Všichni ztichli a podívali se na mě. Jasper měl pravdu. Byla to moje chyba!


„Pane bože, navždy mě ochraňuj!" pomyslela jsem si.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Příval štěstí, nebo smutku? - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!