Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prečo láska bolí? 6. kapitola

Ozdoby


Prečo láska bolí? 6. kapitolaČo sa stalo s Bellinou maminkou? Ako to bude pokračovať ďalej? Komentár poteší. Príjemné čítanie, Lettynka

6. Precitnutie

Pohľad Bella:

 

„Vaša mamička spáchala samovraždu.“ Dopovedal a ja som myslela, že zle počujem.

„PROSÍM????? Ako... akože spáchala samovraždu, ako je to možné, prečo?“ Cítila som, ako sa mi lejú slzy, počula svoj pridusený hlas. Neverila som. Ako sa to mohlo stať?

„Je nám to ľúto, podrobnosti by som radšej prebral s vaším pánom oteckom.“ Stále ten nechutne formálny hlas.

„JA CHCEM VEDIEŤ AKO ZOMRELA MOJA MATKA, OKAMŽITE MI TO POVEDZTE,“ kričala som medzi vzlykmi do telefónu.

„Ukľudnite sa slečna Swanová. Ostatné preberiem s vaším otcom, povedzte mu nech ma kontaktuje.“

„DOČERTA S VAMI,“ zaziapala som a tresla telefónom. Zviezla som sa na zem.

„Nie, nie, to nemôže byť pravda, nie, nie, NIEEEEEEEEE,“ kričala som na zemi schúlená do klbka.

Najhoršie je, že otec so sebou nemal mobil. Edward je bohvie ako ďaleko. Ani neviem ako dlho som tak ležala, keď som zrazu pocítila studené objatie.

„Láska moja, čo sa deje? Čo sa stalo?“ počula som ustráchaný hlas. Vôbec som nevnímala čo sa dialo. Zrazu bola všade tma.

 

Prebrala som sa na ostré svetlo, ktoré mi svietilo do očí. Kde to som? A čo sa stalo?

„Bells, zlatíčko, už si hore?“ počula som otcov ustaraný hlas.

„Pre Boha čo sa stalo, našiel som doma odkaz od Edwarda, že ťa vzal do nemocnice lebo si odpadla. Vraj ťa našiel ležať na zemi a plakať. Belli, čo sa stalo?“

A potom to na mňa celé doľahlo. Telefonát, toho odporného chlapa, mama, samovražda. A znovu som sa strašne rozplakala.

„Nie, nie...“ nešlo to zastaviť.

„Zlatko čo nie, pre Boha hovor!“ Vystrašený otec so mnou pomixoval a ja som sa spamätala.

„Oci, mama...“ nedokázala som to ani vysloviť.

„Čo mama? Isabella hovor!“ Bol čím ďalej naliehavejší.

„Mama je mŕtva.“ Konečne som to zo seba dostala a plakala ďalej.

„Ako mŕtva, ako je to možné?“ Ani on tomu nedokázal uveriť, napriek všetkému čím sme prešli, napriek utrpeniu, ktoré nám mama spôsobila, ju stále miloval a nedokázali sme sa s tým vyrovnať.

Do izby vošiel Carslisle a keď nás našiel ako plačeme, na tvári sa mu usadil ustarostený výraz.

„Čo sa stalo? Bella si už v poriadku?“ Pristúpil ku mne, aby ma prezrel.

„Carlisle, moja matka je mŕtva.“ Vzlykala som ďalej.

„Čože? Čo... čo sa stalo?“

„Vraj spáchala samovraždu. Ten hnusný chlap mi nechcel viac povedať. Ocko máš sa s ním spojiť.“

„Aký chlap?“ spýtal sa.

„Bol to vraj jej ošetrujúci lekár.“

„Pamätáš si ako sa volá?“ spýtal sa Carlisle.

„Nejaký Gotmann, Gusmann...“ nedokázala som si vybaviť jeho ctené meno, blba jedného.

„Gutmann?“ hádal Carlisle.

„Áno, tak.“

„ Ja sa s ním spojím. Trochu ho poznám. Hneď ti dám vedieť Charlie.“ Povedal a odchádzal.

„Carlisle, kde je Edward?“ spýtala som sa chrapľavým hlasom.

„Hneď ho sem pošlem. Bude rád, že si sa prebrala. Chudák, vystrašila si ho. Nevedel čo ti je.“ Hneď ako to dopovedal, už sa ku mne rútila Alice spolu s Edwardom.

„Bella, si v poriadku? Čo sa stalo? Všetkých si strašne vyľakala,“ pýtala sa Alice.

„Dobre deti, nechám vás, idem za Carlislom vybaviť všetko, čo treba.“ Povedal uplakane Charlie a šiel preč.

„Láska moja, už mi povedz čo sa stalo, prosím.“

„Edward, moja mama...“

„ Čo je s ňou?“ napäto čakal.

„Je mŕtva.“ Hneď ako som to vyslovila som sa znovu rozvzlykala.

Edward ma vzal do náruče a čičíkal, Alice ma hladila po ruke. Bolo to upokojujúce, no nedokázalo ma to upokojiť úplne. Stále som musela myslieť na to, čo sa stalo. Čo viedlo moju matku k tomuto činu a hlavne, ako sa to stalo. Proste som tomu nechápala. Hlavne kvôli tomu, že bola pod stálym dohľadom lekárov. Ako to mohli dopustiť?

„Edward, ako to mohli dovoliť? Tí lekári ju mali strážiť.“ Vzlykala som.

 

Carlisle s Esme pomohli Charliemu všetko vybaviť ohľadne pohrebu. Dali sme previesť mamine telo do Forks. Doteraz mi otec nechcel povedať, ako mama zomrela. Ale myslím, že to bolo aj dobré.

Ja som vybrala náhrobný kameň. Bol z mramoru a na vrchu bola z každej strany soška anjelika. Chcela som, aby na ňom bolo vyryté:

 

Tu odpočíva Renee Swanová, oddaná manželka a starostlivá matka.

Nech ťa anjel strážny ochraňuje a sprevádza tvojou večnosťou.

Nikdy na Teba nezabudneme.

Nech vír času zbaví nás bolesti z Tvojej straty.

Otcovi sa to páčilo.

 

V deň pohrebu sa mi vstávalo tak ťažko, ako ešte nikdy predtým. Šla som do kúpeľne, musela som sa trochu upraviť. Pri pohľade do zrkadla som skoro nadskočila. Vyzerala som, ako veľmi hladný upír. Výrazné kruhy pod očami a smrteľne bledá tvár.

„Pre Boha,“ zamrmlala som si potichu.

Snažila som sa zakryť kruhy pod očami a pridať si trochu farby na tvár. No s opuchnutými a červenými očami som nevedela čo mám robiť. Tak som si dala do nich kvapky a dúfala, že aspoň trocha odpuchnú.

Obliekla som si čierne jednoduché šaty, ktoré mi Alice kúpila. Bola som jej za to vďačná. Predstava, že si kupejem šaty na mamin pohreb mi privodila zimomriavky. Keď som zišla dolu, otec už bol hotový. Snažil sa uviazať si kravatu.

„Ukáž, pomôžem ti,“ pristúpila som k otcovi a videla vďaku v jeho očiach. Nikdy si nevedel poriadne uviazať kravatu.

 

Na cintorín sme šli spolu s Cullenovcami. Edward bol celý čas pri mne. Obrad bol krásny. Dom smútku bol vyzdobený maminkinými obľúbenými ľaliami. Myslím, že aj o to sa postarala Alice. Myslím, že keby niet Cullenovcov, tak to s otcom sami nezvládneme. Boli nám oporou.

Keď som pristúpila k otvorenej truhle mojej mŕtvej matky, z očí mi vytryskli slzy, ktoré si nenašli cestu von odvtedy, čo som sa to dozvedela. Nedokázala som plakať, ale teraz, keď som tu videla pred sebou ležať jej bezvládne telo... slzy tiekli samé a nedali sa zastaviť. Edward ma hladil po chrbte a držal za ruku. Bolo to tak neskutočné. Prečo to Renee spravila?

„Prečo mami? Ako si nám to mohla spraviť?“ vzlykala som nad jej truhlou. Hľadela som, ako tam pokojne leží, bez života, bez duše. Pripadalo mi to také nereálne, také morbídne. Ani som sa s ňou nemohla rozlúčiť. Nemohla som ju poslednýkrát objať, pobozkať, pohladiť. Nedokázala som sa udržať na nohách. Potom ku mne doľahlo srdcervúce vzlykanie a krik. Kto to kričí? Až chvíľu predtým, ako som upadla do bezvedomia som si uvedomila, že som to bola ja.

 

Keď som sa prebrala, myslela som, že to bol zlý sen. Ležala som  doma v posteli.

„Bells, láska, si v poriadku?“ doľahol ku mne zamatový hlas a po tvári ma hladili čiesi studené ruky.

„Miláčik odpovedz,“ povedal znovu ten istý hlas naliehavejšie. Až potom som si uvedomila, že je to Edward.

„A – áno som. Čo sa stalo?“ spýtala som sa trasľavým hlasom.

„Začala si strašne plakať a kričať na matku nech sa vráti, nedokázal som ťa  upokojiť. Nevládala si sa držať na nohách. Potom si odpadla. Tak som ťa vzal domov."

„A čo Charlie?“

„Ešte nie je doma. Upokojil som ho. Vedel, že sa o teba postarám,“ povedal mi s jemným úsmevom.

„Edward?“ povedala som priškrteným hlasom.

„Áno?“

„Prosím obíjmi ma, potrebujem ťa,“ povedala som mu a cítila, ako mi znova tečú slzy po tvári. Edward si ku mne ľahol , zamotal ma do deky a pritisol si ma ku sebe. Ja som ho objala, ako som len vedela a ticho vzlykala.

„Milujem ťa,“ povedal a začal mi hmkať nejakú melódiu, ktorá ma upokojila natoľko, že som zaspala.

 

Zhrnutie

 

7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prečo láska bolí? 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!