Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne 24 - Všechno jinak

NMstills4


Polibkem všechno začne 24 - Všechno jinakTakže po delší době jsem napsala další pokračko ptz se nemusím konečně učit x) také za to můžou moje známky z kterých mám docela radost :) Snad se vám tahle kapitolka bude líbit a nebudete naštvaní. Ale já to prostě musela udělat. Táhle povídka bude už brzo končit, ale nevím kolik dílů ještě. Vrhnu se na osud nebo hra a vrátím se také k Forever together :)

Bella:

Když jsem odešla z ředitelny zamířila jsem na první hodinu biologii, tenhle předmět jsem milovala ve Forks. Na chodbě jsem potkala nějakého kluka který ke mně hned zamířil.

,,Potřebuješ dovést na hodinu? Nebo školní drby kdo s kým chodí?“ než jsem stihla odpovědět přišel za námi Alec a objal mě kolem pasu.

,,Bella nic nepotřebuje, běž drby shánět jinam“ s Alecem si vyměnily vraždící pohledy ale ten kluk opravdu odešel. My jsme šly jednou dlouhou chodbou a zastavily jsme se u jedné učebny.

,,Tady je biologie, kterou máš semnou“ řekl a usmál se, podržel mi dveře a já vešla do učebny. Byla strašně podobná té která je doma. Sedla jsem si na jediné volné místo které tady měly které bylo vedle Alece, jaká samozřejmost.

Celou hodinu jsem přemýšlela nad tím že bych měla změnit svůj život a konečně sním něco udělat, a nebo brzo skončím sama.

Neposlouchala jsem nic okolo sebe a než jsem se nadála bylo konec hodiny, poprosila jsem Alece aby mě půjčil mobil. Chvíli váhal ale nakonec mi ho dal. Vytočila jsem to stejné číslo jako před dnem a čekala jestli to někdo zvedne, ze sluchátka se ozval milý hlas slečny která se ptala co potřebuji.

,,Carlisle Cullen? Je už v nemocnici?“ vážně by byl docela pech kdyby zase nesloužil, doufala jsem že to vezme, ale trochu jsem se toho bála, zvláštní pocit.

,,Ano, chvíli počkejte“ zhluboka jsem dýchala protože jsem si předtím nepřipustila že by tam opravdu mohl být, byla jsem nadšená a štastná ale… já nevím.

 

Po chvíli se ze sluchátka ozval ten hlas který jsem potřebovala, ten který jsem tak dlouho neslyšela a bude mojí záchranou.

,,Dr. Carlisle Cullen, jak vám mohu pomoci?“ samozřejmě takového si pamatuji, copak musí mít každý nějaký problém když mu volá? Ale já jeden mám, jsem pryč od své lásky.

,,Pane Cullene samozřejmě mě můžete pomoci, potřebovala bych číslo na Edwarda Cullena?“ řekla jsem a čekala jestli mu dojde že si volá semnou, určitě ho to muselo překvapit.

,,Nemyslím si že by byl… Bello?“ usmála jsem se a podívalo se po mě pár lidí.

,,Ano jsem to já, dáš mi ho prosím?“

,,To je ale hloupá otázka, samozřejmě že ti ho dám“

Rychle jsem sehnala kousek papíru a tužka a začala psát to číslo, chvíli jsme si spolu povídaly ale potom jsem to přerušila. Zazvonilo na hodinu a já na ni musela.

Měla jsem výtvarku s Alecem, přemýšlela jsem jestli nemáme společné spolu všechny hodiny. Zatím dvě ale není to možné? S Edwardem jsme to měly takhle zařízené.

Modlila jsem se v myšlenkách aby tahle hodina skončila, neskutečně jsem se těšila abych mu mohla zavolat. Třeba mě odpustí že jsem takhle odjela a třeba ne, já na něho čekala a on? Byl někde na lovu. Jako kdyby to Alice neviděla, musela, nebo její vize jsou špatné?

 

Měly jsme za úkol nakreslit člověka na kterém nám záleží, pro kterého bychom udělaly cokoliv. Věděla jsem koho bude kreslit, ale kdybych pro něho udělala cokoliv neznamenalo by to že sním zůstanu? Že on není ten na kterým mi nejvíc záleží? Blbost.

Byla jsem ze svojí kresbou spokojená. Sice to nevystihlo jeho krásu ale to by nic nedokázalo.

Když jsem se podívala na kresbu Alece nemohla jsem tomu uvěřit, byla to žena která se podobala mě, protože jsem to byla já! On namaloval mě? Proč? Záleží mu na mě? A zase proč? Jako kdybych nemohla dýchat, byl to divný pocit. On namaloval mě? Ale já mu nikdy neřekla že ho mám ráda? Ví že miluji Edwarda?

 

Přišla ke mně učitelka a pochválila mi můj obrázek, když procházela kolem Alece řekla že mě skvěle namaloval. Že by to jenom tak někdo nedokázal, někdo ano upír!

Samozřejmě že by to každý upír dokázal, jako všechno ostatních.

Když zazvonilo konečně jsem se dostala na chodbu, bylo tam ale docela narvaný a hlavně řev tak jsem šla na záchody. Měla jsem u sebe stále Alecům mobil, tak jsem vytočila to číslo které mi Carlisle dal. Chvíli to nikdo nebral ale nakonec se z druhé strany ozvala nějaká dívka.

,,Prosím?“ ale já ten hlas předse od někudy znám, no jasně Kate.

,,Není tohle Edwardův mobil? Dej mi ho prosím“ chvíli byla pauza ale nakonec promluvila.

,,Jé ale ten tady není, musel si po té žhavé noci na lov“ po téhle větě jsem přestala dýchat, nemohla jsem tomu uvěřit že by se vyspal zrovna sní. Zrovna s Kate? Proč?

Dlouho ho uháněla a když jsem odjela měla cestu volnou, a Edward srdce.

,,Nelžeš mi?“

,,V tohle to nedokážu, je mi to líto“ řekla a položila to. Nečekala jsem ani na chvíli a zamířila jsem na další hodinu matematiky. Předpokládala jsem správně byl tam Alec, okamžitě jsem k němu došla a políbila jsem ho na rty. Nejdřív byl zaskočený ale potom mi to opětoval. Když se idejně odtrhl podíval se mi do očí a chtěl něco říct, ale já jsem mu dala prst na rty aby nic neříkal.

,,Neříkej nic“ poprosila jsem ho, a znova ho políbila.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne 24 - Všechno jinak:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!