Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Po konci světa - 9. kapitola

immortals-2


Po konci světa - 9. kapitolaJak to, že je Felix s nimi?
Kdo se otiskl? A do koho?
Jak funguje Chrisova schopnost?
Jak dopadne vyhledávání vegetariánů?
Co je vyruší?

Po konci světa – 9. kapitola

 

„Cože?“ Vytřeštil oči Edward.

„Jak?“ ptala se Bella.

„Proč?“ dodal Carlisle.

„Nelíbilo se mu, co Volturiovi udělali. Řekl Volturiovým, že musí něco zařídit. Ale místo toho mě vyhledal a nabídl svou pomoc. Poprosila jsme jej, ať zůstane o Volturiových jako informátor. On mi vyhověl. Ale na oplátku po mně chtěl ochranu. Tu mu také poskytnu. A navíc se stal vegetariánem. Nosí teď čočky, aby zakryl pravou barvu svých očí,“ obhajovala jsem jej.

„Byl proti nám!“ křičela Bella.

„Přestaň furt ječet, Bello! Už toho mám dost. Bolí mě hlava i bez tebe. Nevím, co se s tebou stalo. Ale tohle není stará Bella,“ napomenula jsem ji.

„Jsme tady,“ oznámil nám Paul.

Otevřela jsem dveře a vyskočila ven. Při doskoku se mi zase zamotala hlava, ale Emmett mě naštěstí přidržel. Ostatní také vystoupili.

„Carlisle, mohu s tebou na chvíli mluvit? O samotě. A s tebou taky, Dylan, prosím,“ zavolal si nás k sobě Jacob. Přikývli jsme. A poodešli jsme trochu hlouběji do lesa.

„O co jde?“ zeptala jsem se zvědavě.

„Leah se otiskla,“ zašeptal.

„Cože?“ vytřeštil oči Carlisle.

„Do Chrise?“ vyjekla jsem a cítila jsem vlnu žárlivosti, která ve mně vzplanula. Nechápala jsem ji.

„Ne, do Darena,“ odporoval Jacob. Chtěla jsem nahlas vydechnout úlevou, ale zadržela jsem to.

„Copak je to možné? Vlčice? A do upíra?“ nechápal to Carlisle.

„Dneska už je možné cokoliv,“ připomněla jsem mu. „A je to jisté?“ optala jsem se Jacoba.

„Ano, definitivně,“ potvrdil nám to Jacob.

„Tak jim to přejme,“ přesvědčovala jsem je. „Musíme se vrátit a začít. Není moc času. A také není bezpečné zůstávat na jednom místě moc dlouho,“ upozornila jsem je.

Vrátili jsme se k ostatním, kteří nás netrpělivě vyhlíželi. Opřela jsem se o auto a nepatrně pozorovala Leah. Ta měla oči jenom na Darenovi a on na ní také.

„Co jste probírali tak tajného?“ zeptala se Renesmé.

„Jen maličkosti. Mluvili jsme o tom, jak se budou tvářit ostatní na spolupráci s vlkodlaky,“ zalhal Carlisle.

„Měli bychom se do toho dát,“ změnila jsem téma.

„Fajn. Takže potřebuji, abyste ode mne byli trochu dál. Tak na dva metry,“ rozdával pokyny Chris. A mi ho poslouchali a plnili jeho rozkazy.

„Už jsi ho někdy viděla to dělat?“ zeptal se mě Paul, který se opřel vedle mě.

„Ne. Jen mi to popisoval. Ale už se na to moc těším,“ zašeptala jsem. Přikývl. „A, Paule, je mi líto tvé ztráty. Musí to být pro tebe velmi těžké,“ projevila jsem mu soustrast.

„Díky. Až tenhle svět bude lepší. Až z něj bude svět bez krvelačných příšer, tak se vzdám podoby vlka a v klidu zestárnu,“ svěřil se mi se svým plánem.

„To bude brzo. To ti slibuji,“ dala jsem mu své slovo. Usmál se na mě se slovem „díky“ na rtech.

„Jak to funguje? Co budeš dělat teď?“ chtěl vědět detaily Seth.

„Teď budu na toho člověka, nebo budu spíše říkat na tu osobu, myslet a představím si, jak ji hledám jakoby z obrovské výšky a pošlu jí jasnou zprávu. Je to vše jen o fantazii,“ popisoval nám svou schopnost a vymezoval si mezitím prostor.

„A ten člověk, který tu zprávu dostane, jej vidí jako nějaké vznášející strašidlo, co mu napovídá, co se kolem děje a co se po něm chce,“ doplnila jsem ho.

„Správně. Až na to s tím strašidlem. Je to spíše můj obrys, co se vznáší naproti té osobě,“ upřesnil to Chris.

„Vyhledáš i Jaspera?“ zašeptala Esmé otázku.

„Pokud chcete, můžu to zkusit,“ odpověděl jí.

„Teď se musíme dohodnout, jakou zprávu jim předáme. Přesnou. Nejspíše každému stejnou. Těm, co budou spolu, pošlu jen jednu zprávu. Tak co vše jim máme říct?“ hledal u nás odpovědi Chris.

„Co jim ty máš říct,“ opravila jsme ho a on se na mě ušklíbl.

„Počkej ještě! A co Volturiovi?“ zeptala se Bella.

„Dostanou jen zprávu, že jsem kontaktoval danou osobu. Obsah toho, co jí řeknu, nebudou znát. Oni totiž nějaké schopnosti sledují,“ upřesnil jim.

„Jak to, že tvou schopnost sledují?“ vyzvídal Emmett s nabroušeným pohledem.

„Dylan vám to neřekla?“ zeptal se s údivem.

„Víme jen, že tě stvořili Volturiovi.“

„Odešel jsem od nich. A pak se vrátil pro svou dceru jako nový člen jejich gardy. Šlo mi jen o svou dceru, kterou jsem nedostal,“ svěsil hlavu.

„Ale dostaneš ji teď,“ přesvědčila jsem jej.

„Když to zjistili, tak mi udělali tuhle jizvu,“ ukázal nám ránu na krku. „Takhle tu schopnost můžou sledovat. Nerozumím tomu o nic víc než vy,“ dodal ještě, když viděl nepochopení.

„Fajn. Na to ale není čas. Co bude obsahovat ta zpráva?“ popoháněl nás Carlisle.

„Musí vědět, že máme dost spojenců,“ navrhl Emmett.

„Taky, že jsou s námi upíři se schopnostmi,“ podala další návrh Bella.

„Že můžeme změnit svět s jejich pomocí,“ dodala jsem já.

Nakonec z mnoha návrhů vzniklo toto: „Přináším zprávu od klanu Cullenových, Dylan McCormickové a jiných. Dáváme do kupy armádu plnou vegetariánů, kteří se rozhodli pomoct nám s bojem proti Volturiovým. Chceme zničit tento hrozný svět. A vrátit mu zpět jeho krásu. A vrátit moc lidem. Jde o přímý útok na Volterru. Tímto vás žádáme o pomoc. O to, že se můžete podílet na záchraně lidí. I upírů. Je s námi mnoho mocných upírů. Ale s vámi budeme ještě mocnější. Pokud chcete pomoct, buďte za tři dny přesně o půlnoci v Ottavě v Kanadě. Sejdeme se před budovou 211 v ulici Bronson Avenue. Pokud můžete, vezměte s sebou více upírů. Nejlépe vegetariány nebo ty, kteří se jimi chtějí stát. Čekáme na vás.“

„Tak s kým mám začít?“ zeptal se Chris.

„Začni s mou armádou. Sháněj se po Emanuelovi De Florelovi,“ poprosila jsem jej. Přikývl.

Zavřel oči a soustředil se. Vypadalo to, jako by se vznášel nad zemí a letěl za tím, koho hledal. Najednou se zastavil. A kolem jeho těla se vytvořil bílý kruh světla. A se zavřenýma očima předával zprávu někomu, kdo byl několik kilometrů daleko. Pak zase jakoby letěl zpět. A otevřel oči. Vše trvalo jen minutu. Možná méně.

„Hotovo. Kdo je další?“ dychtil po další příležitosti využít svou schopnost.

Dále jsme poslali zprávu mým známým do Los Angeles (konkrétně Katrině, bývalé velitelce jedné z armád, spolu s ní tam bylo tak 20 dalších spojenců), brazilskému kmenu, Fabriciovi, klanu té rodinky, Kristin, Georgeovi, Fredovi, té pověrčivé armádě, Utemu (bohužel), Amazonkám, Egypťanům, Mary a Randallovi.

„Takže právě teď nás tady je 14. A těch ostatních 120. Dohromady tedy 134,“ počítala jsem.

„Sakra!“ zavrčel Edward zrovna, když se Chris chystal kontaktovat Jaspera. „Novorození! Sledovali nás. Je Jich nejméně 50. Musíme pryč,“ zavelel. Všichni jsme se hrnuli k dodávce, ale v tom okamžiku na střeše dodávky přistál mladý muž. Novorozený. A za dodávkou se vynořovali další a další.

„Pryč!“ zakřičel Daren. Vlkodlaci se proměnili a všichni jsme se rozutekli na všechny strany.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Po konci světa - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!