Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ošklivá Bella 7. kapitola


Ošklivá Bella 7. kapitolaTak a je tu další kapitola, myslím, že mě pár z vás ukamenuje za ten začátek, ale já se nedám :-) . Užijte si kapitolu a moc nenadávejte :-) . Samozřejmě komentíky.

7. kapitola – Plánování, balení a loučení

Pohled Bells

„Počkej, přinesl jsem ti kabát, co za to….?“ Šibalsky se na mě díval. Jsme zvědavá, co může chtít ode mě. Fakt mě nic nenapadá.

Proto jsem tedy nadzvedla jedno obočí a čekala, co z něho vypadne. Nevypadalo, že by chtěl odpovědět na moji nevyřčenou otázku.

„A co by si chtěl?“ Zeptala jsem se ho.

„No co takhle polibek?“ Naklonil se provokativně nade mnou a moje sebekontrola se vytrácela s posledních sil, jsem zašeptala: „Zapomeň.“ A ustoupila o pár kroků, nemohla jsem totiž dostat z hlavy, že to je jen pitomá sázky. Prostě mi to tam uvízlo.

„No myslel jsem si to a tak tedy, když mi to nebylo dopřáno a tak teda ustoupím, aby si neřekla, ještě si počkám.“ Mrkl na mě, ten si teda věří.

„Tak co by si řekla, kdybychom šly do kina?“

Kino mám snad na výběr, kdybych řekla ne, kdo ví, co by si vymyslel místo toho. A navíc musím si přiznat, že se mi hodně libí. Tak proč ne.

„Dobře, ale budeš muset počkat, až se vrátím ze zahraničí, což bude asi tak měsíc.“

„A nešlo by to už třeba zítra.“

„Já zítra už letím, takže fakt ne nešlo.“

„No dobře tak se měj. Dobrou noc.“ Tentokrát na nic nečekal a dal mi pusu na tvář a už nasedal do auta.

Jako omámená jsem zalezla do domu a musela jsem furt vzpomínat na tu pusu, sice byla jen na tvář, ale bylo to moct příjemné a takové něžné to nemohlo být jen hraný, třeba se nevsadil anebo je jen dobrý herec.

Vlastně to bylo poprvé, kdy jsem dostalo nějakou pusu od kluka, kromě táty a Phila, ale ti se nepočítal, za prvé patří do rodiny a za druhé už nejsou kluci.

S dobrou náladou jsem tedy zlezla do koupelny a rychle ze sebe všechno smyla hlavně ty šminky, nemaluju se ráda. Potom jsem zalezla do postele a s úsměvem, kterému jsem se nemohla ubránit, jsem usnula.

 

******

 

Ráno jsem se probudila v dobré náladě, s kterou jsem i usínala, rychle jsem se oblékla, abych zařídila včas potřebné k cestě, ale nejdřív to musím říci našim.

Došla jsem dolu a všichni ještě snídali, což se mi docela hodilo, proto jsem si vzalo oblíbené ovoce a šla si k nim sednout.

„Volal mi Patrik.“ Začala jsem nevinně.

„A copak potřeboval?“ Zeptal se se zájmem Susan, ona byla stejně zvědavá, ale taky starostlivá.

„No, chtěl, abych za ním přijela do zahraničí asi na měsíc a nejlépe hned.“ Zašeptala jsem ke stolu a čekala na reakci.

Sestřička se na mě usmála, ta mě jenom podporovala, když mohla a když jí se mnou nikdo neviděl a navíc jí přijde, urči tě v hod, když se na chvíli vypařím.

Charlie se zakuckal, zřejmě se mu to nelíbilo a ani se mu nedivím.

„Nevím, jestli to je dobrý nápad... aby se ti něco nestalo.“ Promluvil na konec.

„No, Patrik mě vyzvedne na letišti a pak budeme v hotelu po celou dobu, když nebudeme mít jednání, občas si zajdu se podívat po městě to je pravda, ale nebudu sama s Patrikem tam je ještě jedna sekretářka a docela si rozumíme, takže budeme spolu trávit čas, takže to je v pohodě a navíc mi přidá.“ Snažila jsem se je přesvědčit, i když jsem lhala, rozhodně nebudu veškerý čas trávit s Elou - sekretářka co je s Patrikem v zahraničí - je sice pravda že si malinko rozumíme, ale ne zas tak. Spíš si nevadíme, nemáme tak dobrý vztah jako s Irenou (sekretářkou) a navíc, ona nebude moct jít tam, kam půjdu já v Itálii. Rozhodla jsem se totiž navštívit Volteru, dlouho jsem je nevěděla a místo toho, aby šli oni za mnou, radši já půjdu za nimi.

Charlie se ještě podíval na Susan, která mu pokývala hlavou na souhlas, což ho určitě přesvědčilo. A tak souhlasil.

„Díky, Ch…tati.“ Objala jsem ho a šla zařídit vše potřebné.

Prve jsem zavolala na letiště a zarezervovala jednu letenku do Španělska na 22 hodinu a tak budu mít čas se vyspat v letadle, abych byla ve Španělsku čilá jako rybička. Pak jsem musela zavolat naší paní ředitelce, abych ji vysvětlila situaci. Měla jsem číslo na její osobní mobil, protože to není po prvé, co musím takhle zmizet ze školy, sice to nebylo nikdy na tak dlouho, ale to je teď vedlejší.

Pak jsem si rychle sbalila všechny 3 kostýmy, co jsem měla pyžama, hygienu, boty, a normální všední oblečeni, to by mělo stačit, zbytek si dokoupím. Rychle jsem ještě usedla k notebooku a stáhla si na flešku nějaké ty dokumenty, co bych mohla potřebovat.

Nyní jsem byla dostatečně vybavena, a proto jsem mohla vyrazit, měla jsem totiž v plánu se ještě rozloučit za Angelou a jak jí znám to bude na dlouho. Rychle jsem se rozloučila s rodinou a pak vyrazila k Angele.

 

Vyjela jsem 18 hodin. U Angely jsem byla hnedka, ale když se dozvěděla, že ne tak dlouho odjedu, nechtěla mě pustit, proto jsem jí uplatila tím, že jsem jí vyprávěla zážitky s Edwardem a také ji pověděla moje podezření. Angela nevěděla co si o tom myslet a já popravdě už taky ne. Pak jsem Angelu požádala, jestli mi bude posílat E-mailem, co se mám učit a ona souhlasila a taky jsem ji pořádala aby, Cullenovým ve škole předala ty smlouvy a ty je pak mají dát Carlislovi a vyřídit, že se ozvu. Sice se Ang chvíli zdráhala, ale nakonec souhlasila.

Dlouho jsme spolu ještě kecaly, ale blížila se 21 hodina a já musela vyrazit na svoji měsíční cestu.

Na letiště jsem dorazila akorát včas zrovna, když mě odbavovali a pořádně prohledali, hlásili můj let.

Letadlo stoupalo a já jako vždy pocítila ten samý pocit, ze kterého se mi zvedal žaludek, nakonec jsem to přežila a ani nevím, jak usnula.

***

Nyní už letadlo přistává ve Španělsku a já si tak říkám co se asi tak stane za ten měsíc?   Změní se něco, nebo to je jen moje blbá předtucha že mě něco čeká. Kdo ví, nechám se překvapit, uvidíme, co se tohohle nevinného cestování vyvine.

 

---------------

Shrnutí Další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ošklivá Bella 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!