Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Once everything chance - Prolog + 1. kapitola

schyzofrenik


Takže vkládám naši novou, společnou povídku.
Bella je na pohled obyčejné děvče. Ovšem zdání klame. Bellu proklela sudička, která měla zlomená srdce od jejího otce, a tak se chtěla pomstít a uvalila na Bellu kletbu.
Pěkné čtení přeje MyLS a SuzySue. Prosím, zanechte nám komenty.

Prolog


Bella:

Už je to nějakou dobu, co se ze mě stalo tohle, tahle zrůda. Když se to stane, je ze mě zrůda, která se nedokáže ovládat, a umírají kvůli mně nevinné životy. 

Minulost:

Ve státě Washington, v malém, stále mraky přikrytém městečku se dne 13. září, roku 1942 narodila ženě jménem Anabell již dlouho očekávaná holčička, které dala jméno Isabella. Ihned, jak se tu radostnou zprávu dozvěděly tři sudičky, seběhly se k malé holčičce. 

První sudička Isabele věnovala moudrost a krásu. 
Druhá sudička jí příliš, tedy vlastně vůbec nepřála. Sudička ji věnovala to nejhorší, co sudičky mohou darovat. Uvalila na holčičku kletbu. A to jen díky otci holčičky – dávné lásce sudičky, která jí zlomila srdce. 
A však druhá sudička netušila, že Bella třetí sudička darovala jednu z nejvzácnějších věcí – naději.

A tak čas ubíhal a Isabella stárnula. Už tomu bylo patnáct let, co se narodila.
Isabella byla krásná dívka, šťastná a nic jí nechybělo. Žila v Phoenixu se svojí střeštěnou matkou a nevlastním otcem Philem.
Ovšem nic není tak růžové, jak se zdálo. 
V den Isabeliných sedmnáctých narozenin se to poprvé stalo. Bella – jak jí každý říkal – si šla konečně po dlouhé oslavě odpočinout do svého pokoje, kde se ani nenamáhala převléct a hned usnula. Ovšem nikdo nepočítal s tím, co nastalo.


Ještě tu noc, když byl měsíc v úplňku, se Isabella probudila a jako náměsíčná se vydala do lesa. Něco ji tam lákalo, volalo ji to a ona nehodlala odporovat, ani nemohla. Nebyla by na to dost silná. 
Dralo se totiž na povrch prokletí a osud spojený s ním.


Isabella byla chytrá a sečtělá. A tak si brzy uvědomila, co se s ní stalo, i když si to nechtěla přiznat. Nikdy nevěřila, že může žít na zemi někdo jako víly, upíři či vlkodlaci. Ale nyní věřila, protože teď se z ní stalo monstrum, které každý měsíc bude zabíjet muže, kteří jí podlehnou.
Podlehnou té touze, která je láká, v ní.


Ona to ovšem nechtěla udělat, ale něco jí říkalo, že musí, že to potřebuje, cítila se jako, kdyby její tělo toužilo po něčem, co potřebuje k životu a bez toho se prostě neobejde. Tak se nyní zklamaná sama sebou, vydala na další lov. 
Postupem času, kdy dívka dospívala, se z ní stávala samotářská krásná chytrá, ale smutná dívka, která už neměla přátele a každý úplněk její rukou zemřel muž. Ať už zlý či dobrý, malý či velký, ženatý nebo svobodný. Prostě ten na koho si její podvědomí vybralo. 

Každý měsíc pak noviny psaly o záhadném úmrtí dalšího muže.

I dneska byl úplněk, i dneska zemřel muž, a Bella byla opět zklamaná sama sebou. Nedokázala se prostě udržet a nejhorší na tom bylo, že by na ni mohli přijít. Přeci jenom už to začalo být čím dál více nápadnější. A proto se rozhodla. Rozhodnutí, které teďka učinila, jí změní celý její život.


1. kapitola

Bella:
Už 63 let se potloukám na tomhle nespravedlivém, krutém světě. Už 48 let utíkám sama před sebou, ale nikdy neuteču, nedokážu to, nemůžu. Jak moc bych si přála stárnout, žít poklidný život na maloměstě, mít rodinu, děti… manžela. Ale tohle přání se mi nikdy nesplní.

Zrovna sedím v letadle a mířím do svého nového domova. Už jsem si zvykla na neustálé stěhování, jakmile začne mít někdo podezření, vyklízím pole. Právě teď můj nový domov bude malé městečko jménem Forks. Je neustále přikryté černými mraky a neustále tam prší. Jen doufám, že se tam se mnou nebude snažit někdo z mužského osazenstva sblížit.

Letadlo přistálo. Vyzvedla jsme si zavazadla a zamířila do půjčovny aut na letišti. Budu si muset brzo koupit své.

Vypůjčila jsem si mercedes. Můžu si to dovolit. Nějaká má údajná teta, kterou potkalo to, co mě, mi posílá pravidelně pěkně velkou sumu peněz. Ale když jsem se s ní chtěla vidět, ona nechtěla.


Po dálnici jsem autem mířila směr: Forks.
Cesta trvala necelé dvě hodiny a než jsme se nadála, míjela jsem ceduli s nápisem: Vítejte ve Forks.

Můj nový domov.

Můj nový dům jsem našla hravě. Je hned na samém okraji Forks. Vede k němu od hlavní cesty cestička lesem. Když jsme se po ní vydala, zanedlouho se přede mnou objevil můj dům. Je středně velký, má velké okna a bílou omítku.


 

MyLS - SuzySue



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Once everything chance - Prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!