Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oceán je můj domov 19. kapitola

officialposter2


Oceán je můj domov 19. kapitolaBelliny sestry prozradí něco, co neměly. Bella konečně odhalí vše, co o ní Cullenovi ještě neví.

19. kapitola

 

„Přesně. Každý policista se jí nabízel k uspokojení, někteří byli dosti neoblomní,“ přidala se Kristen a tentokrát jsem se ošklivě podívala na ni. Zahlédla tentýž blesk a taky se přikrčila, ale ozvala se další.

„Měli jste ji vidět, jak vypadala v tom hloučku mužů,“ dodala Alex s úsměvem. Ještě každá dodala nějakou pikantnost, ale žádná neřekla, že jsem je všechny odmítala a nabízela je jim jako ovce na trhu. Tak, a mám toho právě dost.


 

„Zrádkyně! Hlavně, že jste přísahaly, že policejní stanice zůstane mezi námi. Už vám nikdy s ničím nepomůžu, ani kdyby měl oceán vyschnout,“ prskala jsem na ně a se zářivýma očima od zloby jsem si nabroušeně sedla zpátky do křesla.

„Bello, ty jsi s někým… spala?“ zeptal se mě Edward divným tónem, který se mi vůbec nelíbil. Zněl smutně, ale i naštvaně, zhnuseně a odměřeně. Podívala jsem se na něj zoufale a chtěla mu to vysvětlit, ale kdosi mě předběhl.

„Šílíš? Všechny ty chlapy odmítala a posílala je za námi jako poštovní holuby. Říkaly jsme jí, že si klidně může užít, ale nechtěla. Ta holka ti je věrná jako přísavka. A jestli o tom někdy budeš pochybovat, budeš mít co dělat s námi,“ řekla Lilith a všechny mé sestry přikývly. Dobrý pokus, ale tím si to nevyžehlíte.

„Teď řekly pravdu. S nikým jsem nespala, leda flirtovala, ale nespala. Všechny jsem je omámila a nabídla sestrám, které toho patřičně využily a rozdaly si to s každým poldou na stanici. A to jen díky mně,“ řekla jsem a znovu se napila.

„Jak jako jen díky tobě?“ zeptal se mě nechápavě Edward. Chybka! Já jim vlastně ani neřekla o svých tiárách. Tak to musím napravit. Polkla jsem mořskou vodu a nadechla se.

„Ještě jednu věc o mně nevíte. Některé mořské panny dostanou tiáru, kouzelnou věcičku s nějakou mocí. Já dostala tři. Tenhle náramek,“ zvedla jsem ruku do výšky, „mi umožňuje vábit muže. Zajisté jste slyšeli o sirénách. Tento náramek tu moc umožňuje. Proto se kolem mě všichni muži točili. Předvádět to ale nebudu, protože by se to asi dámské části nelíbilo. Další je tento hřebínek,“ sáhla jsem si to vlasů a vytáhla ho.

„On se mění v trojzubec a zase zpátky. Velice účinná zbraň,“ řekla jsem a předvedla to. Stiskla jsem ho a v tu chvíli jsem držela trojzubec. Byl úplně stejný jako otcův, jen je stříbrný, kdežto jeho je zlatý.

„A poslední je toto,“ sáhla jsem si na hruď a uchopila do ruky mušli a zvedla ji do vzduchu. Řetízek se už tradičně prodloužil, jak bylo potřeba. To je jeho vlastnost.

„V tom přívěsku je zrcátko, které mi umožní vidět cokoli. Cokoli z minulosti, přítomnosti nebo budoucnosti. Použila jsem ho zatím jenom dvakrát. Velmi pomohl, když jsme zachraňovaly otce, jinak bychom ho nenašly tak rychle,“ vysvětlila jsem a hodila očkem po otci, který se potěšeně usmál.

„Jů, ty jsi plná překvapení, Bello, ukaž, chci něco vidět,“ řekl Emmett a chňapl po mém přívěsku. Já však byla rychlejší, stáhla ruku a před nosem jsem mu hýbala s ukazováčkem. Hubovala jsem mu.

„Ne tak rychle. Jen já je můžu použít, ale když chceš tak moc něco vidět, budiž,“ řekla jsem, otevřela mušli a zamyslela se. Věděla jsem úplně přesně, co jim ukážu.

„Ukaž můj život po jejich odchodu, který mě málem dostal do hrobu,“ řekla jsem a v celém zrcátko se rozjasnilo a byla jsem tam já v lese. S Edwardem. Náš rozchod. Všichni se seskupili kolem mě a dívali se na nejhorší část mého života.

Když to skončilo mým skokem ze skály, zaklapla jsem zrcátko a utřela si slzu, která mi tekla po tváři. Všichni si se sklíčenými tvářemi sedli zpátky na svá místa a nikdo nic neřekl.

„Nečekal jsem, že způsobíme tohle, když odejdeme,“ zašeptal Carlisle a všichni skoro nepostřehnutelně přikývli. Jen jsem pokrčila rameny.

„Nečekala jsem, že to někdy řeknu, ale díky, že jste tehdy odešli,“ řekla jsem a všichni po mně střelili pohledem. Znovu jsem pokrčila rameny a usmála se. Brala jsem to pozitivně.

„Kdybyste neodešli a já neskočila z toho útesu, nikdy bych se nestala mořskou pannou a nepoznala tolik krásy a svět by byl teď pod vodou, protože by otec byl stále v tom mrazáku,“ řekla jsem a moje rodina mi dala za pravdu, ale Cullenovi se nějak zdrželi.

„Trpěla jsi,“ vzdechl Edward tak potichu, že bych ho skoro neslyšela. Drcla jsem do něj ramenem, aby se probral.

„Ano a ty taky. Snad ses poučil a už mě nikdy neopustíš, že ne?“ zeptala jsem se ho s úsměvem a čekala na něj na jeho tváři. Nakonec se taky usmál.

„Ne, už tě nikdy neopustím, ani na druhou stranu nepůjdu bez tebe,“ řekl a já se zděsila. Až takhle? No nic. Usmála jsem se a políbila ho.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oceán je můj domov 19. kapitola:

 1
10. zuzika
03.01.2014 [16:35]

zuzikakedy bude ďalšia???????? Nemôžem sa dočkať Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. bara
24.08.2013 [16:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Viky123
24.08.2013 [13:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Michy1612
23.08.2013 [22:33]

bezvadnú kapča Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.08.2013 [22:30]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. saffiira
23.08.2013 [21:17]

Bylo to moc hezké .Hlavně jak jim všechno Bella vysvětlila.
Už bylo načase aby jim o sobě všechno řekla a Edward přiznal taky svoji chybu .Moc moc pěkný díleček Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Simluiq
23.08.2013 [19:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.08.2013 [17:57]

JudysPáni, dost drsné "ani na druhou stranu nepůjdu bez tebe." Být Bellou tak budu hned požadovat aspoň vysvětlení.

2. marcela
23.08.2013 [16:44]

Jsem ráda,že jim Bella ukázala,co způsobili,když odešli.
Krásná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon

23.08.2013 [16:35]

zuzikaRýchlo ďalšiu kapitolu Emoticon Prosím. Je to úžasné Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!