Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oceán je můj domov 17. kapitola

nw


Oceán je můj domov 17. kapitolaÚkol byl splněn. Tritonovo tělo dostaly zpátky a daly ho do moře. Co se stane?

17. kapitola

 

Všichni policajti odjeli a my zůstaly samy. Všechny jsme se přihnaly k mrazáku a stouply si kolem něj do kruhu. Já se natáhla nad něj a vzala otce za ruku. Musíme ho dostat do moře.

Všechny společně jsme otce vytáhly z mrazáku a každá ho držela za nějakou část těla. Šly jsme společně ven, což bylo těžší, než jsem si myslela, ale dokázaly jsme to. Dostaly jsem otce do vody a samy skočily za ním.

Přeměnily jsme se a plavaly hlouběji do hloubky, aby nás nikdo neviděl. Oživování vydává podobné jiskření jako ohňostroj, proto by bylo divné, kdybychom to provedly na mělčině. Mohl by nás někdo vidět a začaly by hony na mořské panny.

Otcovo tělo jsme položily na plochý kámen na dně moře. Seskupily jsme se kolem něho do kruhu a chytily se za ruce. Začaly jsme se soustředit a čistit své mysli. Aby to fungovalo, musíme být čisté jako moře kolem nás.

Po nevím jaké době jsem konečně cítila úspěch. Otevřela jsem oči a viděla Tritona v celé své kráse, s korunou a trojzubcem, ale hlavně s ploutví. Nechápavě se prohlížel a osahával. Asi tehdy vnímal, že umírá. Po pěti minutách se rozhlédl kolem a spatřil nás.

„Princezny moje,“ řekl a rozpřáhl ruce. Okamžitě jsme se k němu všechny vrhly a objaly ho. Já jsem měla to štěstí, že jsem byla na jeho hrudi. Tomu říkám rodinné objetí, trvalo několik minut.

„Děkuji, zachránily jste nejen mě, ale celý svět,“ řekl a až pak se rodinné objetí rozpustilo.

„Nezvládly bychom to nebýt Belly,“ řekla Lilith a položila mi ruku na rameno. Ona byla z nás všech nejstarší a já byla nejmladší. Lilith je dvakrát tak stará jako já. Podívala jsem se na ni a zamračila se.

„To není…“ chtěla jsem začít protestovat, ale všechny ostatní se postavily za Lilith a já byla v koncích.

„Ale ano, Bella nás vedla a naplánovala celý plán,“ řekla Kristen a já si připadala hrozně. Já nechci slízat všechnu smetanu. Ony mají taky veliký podíl na tom všem. Chtěla jsem začít znovu protestovat, ale vzpomněla jsem si na ryby u Backa v mrazáku.

„Musíme ještě do Backova skladu pro naše kamarády,“ řekla jsem a plavala pryč. Začínalo mi tam být nepříjemně. Doplavala jsem až ke skladu a tam se zastavila. Jak to teď udělat? Vykoukla jsem nad hladinu a rozhlédla se.

U vchodu do skladu stáli tři policajti. Hmm, super. Začala jsem se v duchu smát. Cítila jsem, jak moje moc sahá pomalu k nim. Nejdříve jim olizuje nohy, pak se kolem nich otáčí jako had, až dojde k mozku, kde začne dělat svou práci.

Ti policisti šli dovnitř a všechny krabice, jednu po druhé, vynášeli ven a sypali přímo do moře na mě. Každou rybu, kterou hodili do moře, jsem musela pročistit, protože Back lovil pomocí jedu, a oživit, ale dařilo se mi to.

Nevím, jak se mi to podařilo, ale vytvořila jsem nad sebou takovou rádoby bránu, a když jí ryba prošla, byla najednou živá. Že by nějaká další schopnost? Po deseti minutách byly zase všechny ryby živé a zdravé a plavaly pryč. Amaril mi zamávala ploutví na pozdrav a taky plavala pryč, asi za Filipem.

S úsměvem jsem se otočila, že poplavu na Esmé, ale zarazila jsem se, když jsem viděla své sestry v řadě a veprostřed Tritona. Zarazila jsem se a nevím proč, ale cítila jsem jistý druh trapasu. Předváděla jsem se. Triton ke mně připlaval a stál přede mnou.

„Jsi neuvěřitelně talentovaná, Isabello, jsi skutečná princezna oceánu,“ řekl pyšným hlasem a v pravé ruce se mu mihlo oslnivé světlo, které zmizelo stejně rychle, jako se objevilo a držel perlovou korunku. Vytřeštila jsem na ni oči a nechápavě se podívala na otce. Usmíval se a tu korunku mi dal do vlasů.

„Zasloužíš si ji. S tebou bude oceán v bezpečí,“ řekl a já se musela začervenat. Těmi slovy mi prokázal takovou čest, že jsem stále více a více cítila, že si ji nezasloužím. A co sestry? Bez nich bych nebyla taková, jaká jsem.

„Děkuji, otče, ale nebyla bych taková, nebýt sester a Cullenových,“ řekla jsem a došlo mi, že jsem od svého Edwarda už moc dlouho. Otec se na mě nechápavě podíval a v jeho očích jsem viděla ty otazníky.

„Ty jsi znovu s tím upírem? Neublížil ti náhodou?“ zeptal se mě a já se usmála. Ublížil, ale pro mé dobro, aspoň z jeho pohledu. Přikývla jsem.

„Ublížil, ale to už je za námi. Narazili jsme na sebe náhodou. Back mě jednou postřelil harpunou a mořské proudy mě zanesly na ostrov, kde teď bydlí a on mě tam našel. Všechno jsme si vyříkali, já jim prozradila, co jsem, a vzala jsem je i do Pokladnice, nechci mít před nimi tajnosti, ale ještě jsem jim neřekla své Tiáry. Ještě hodně toho o mně neví,“ povzdechla jsem si. Mluvila jsem spíše k sobě než ke komukoliv jinému.

„Musím teď za ním, chybí mi,“ řekla jsem a otočila se, že poplavu na Esmé, ale otec mě chytil za ruku, čímž mi zabránil udělat jakýkoli krok navíc.

„Plavu s tebou, chci je poznat. Když jsi jim odpustila takovou věc, tak musí být fantastičtí,“ řekl a mě tím strašně potěšil. Chce je poznat. Podívala jsem se za otce na své sestry, které se usmívaly a oči jim zářily.

„Poplavte taky, sestry. Uděláme si rodinný výlet,“ navrhla jsem jim a ony nadšeně přikývly. Tak jsme plavali všichni společně na ostrov Esmé.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oceán je můj domov 17. kapitola:

 1
10. Viky123
23.07.2013 [21:47]

Super povídka, těším na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2013 [11:00]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. sissa
21.07.2013 [21:16]

skvelá kapitola a pls čo najskôr ďalšiu prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Jana
21.07.2013 [21:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. bara
21.07.2013 [20:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Lucka
21.07.2013 [19:39]

skvělá kapitola. Všechno se jim nakonec povedlo. Už se moc těším na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. reneesmecarliecullen
21.07.2013 [17:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.07.2013 [15:44]

SimaRCullennádherné!!!Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rýchlo pokračuj lebo sa zbláznim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
21.07.2013 [13:56]

Emoticon EmoticonJo,jo...šup zpátky za Edwardem. Emoticon
Moc hezká kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon

1. Simluiq
21.07.2013 [13:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Už som sa nevedela dočkať! :) Krásna kapitolka Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!