Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Normální holka? Už nikdy! prolog + 1. kapitola


Normální holka? Už nikdy! prolog + 1. kapitolaSedmnáctiletá Kristen je nejlepší jezdkyně v celém městečku Forks. Bohužel má jeden problém a neví o něm ani její nevlastní otec - je poloupír. Její matka se s ní nestýká, protože je upír, a Kristen to nesmí v žádném případě vědět. Jak se Kristen vyrovná s tím, že v den jejích osmnáctých narozenin přestane stárnout? A co se stane, když do města přijedou Cullenovi? Dozví se Kristen pravdu? To vše a mnoho dalšího se dozvíte v povídce Normální holka? Už nikdy. rosaliC

Ahoj, tohle je moje první povídka, tak doufám, že se bude líbit. Snesu všechnu kritiku, takže komentujte, jak chcete. Děkuji, rosaliC.

 

Prolog:

Mé jméno je Isabella Kristen Swanová, ale všichni mi říkají Kristen nebo zkratkou Kriss. Říká se o mně, že jsem nejlepší žokejka ve Forks. Je mi sedmnáct let a ráda jezdím na koni a hraju tenis. Žiju se svým taťkou na naší louce v rodinném domku. Mám také svého vlastního koně. Frískou kobylku Sabine a ustájená je ve stáji rodičů Katy a Patrika. Sabine je černá, kromě malé bílé ponožky na levé přední noze. Rostu dvakrát tolik, než normální dítě - doktoři to považují za hormonový sprint a v osmnácti se to doufám urovná.



1. kapitola

Kristen

Celým domem se ozývalo hlasité: „Crrr, Crrr.“ Vylítla jsem z postele a vypnula ten krám, co si říká budík, a koukla se na hodiny.

„Proboha za čtvrt hodiny mám být na ranči,“ řekla jsem a rychle jsem na sebe hodila jezdecké kalhoty, nějakou košili a obula jezdecké boty. Do baťohu vzala jezdeckou přilbu, nějaké mrkve a jablka pro koně a drezurní bičíky. Seběhla jsem ze schodů a v kuchyni do sebe rychle převrátila misku cereálií. Potom jsem načmárala na kus papíru krátký vzkaz:

Jela jsem do stáje.

Kriss


Pak jsem sedla na motorku a jela k Marchovým. Jela jsem chvíli po hlavní silnici a pak odbočila na polní příjezdovou cestu. Za chvíli jsem uviděla první ohrady a v nich koně, kteří ponocovali přes noc v ohradě. Sesedla jsem z motorky, abych je nevyplašila a šlapala si to ke stáji. Motorku jsem nechala před rozlehlou stájí a šla zazvonit na dvojčata. Za chvíli vyšli ven a začali jsme nahánět naše čtyřnohé miláčky do stájí, kde jsme je pořádně vyčistili, osedlali a nauzdili.

„Kam dneska pojedeme?“ zeptala jsem se.

„No, říkala jsem si, že bychom mohli k vodopádu, je to lesní cestou a koně to tam dobře znají,“ řekla Katy a já si povyskočila.

„Jupí! Jen si dojdu pro helmu a bičík.“ Rozběhla jsem se ke stáji a za chvíli už jsem seděla na svém miláčkovi Sabine a jela s Katy za Patrickem.

„Už víte, že k nám mají přistoupit noví studenti?“ zeptala jsem se, teda ne, že by mě to zajímalo, ale do tohohle zapadákova jménem Forks se někdo nastěhuje tak minimálně za padesát let.                                                                                               „Jo, jmenujou se Cullenovi. Pan Cullen nastupuje do místní nemocnice a paní Cullenová restauruje nějaký dům. Společně adoptovali pět dětí: Rosalie a Jasper Haleovi a Emmett Cullen nastupují do třídy nad námi a k nám přistoupí Edward a Alice Cullenovi.“

Odříkala mi jako říkanku Katy a Patrick si povzdechl: „Básnila o tom, jak bude asi vypadat Edward celý večer.“ Jen jsem se zasmála a podívala jsem se před sebe, byla tam krásná rovinka až k vodopádu, a tak jsem navrhla:

„Mám nápad, co takhle cval?!“

Patrick se hned nadchl a řekl: „Kdo prohraje, hodím ho do vody.“ A už jsme mu viděly s Katy jen záda. Zasmály jsme se a také pobídly koně do cvalu. Doběhla jsem o chlup před Katy a Patrick ji už stačil stihnout strhnout ze sedla a hodit do vody.

„Hej,“ vykvikla, když se vynořila, a strhla Patricka s sebou. Já se od nich raději držela dál a pečlivě procházela se Sabine na mělčině, dost daleko od dvojčat. Sabine jsem předtím sundala uzdičku i sedlo a nechala je na břehu. Věděla jsem, že mi neuteče měla jsem ji tak vycvičenou. Když v tom...

„Ááá!!!“ vypískla jsem, když mě Patrick shodil do vody. Naštvaně jsem si ho měřila a Sabine taky. Patrick se jenom gebil a řekl:

„Aby ti to nebylo líto.“ Ještě chvíli jsme blbli, a pak jsme jeli domů. Protože koně taky dostali svoji dávku sprchy, museli jsme je pořádně osušit a vyčistit. Rozloučila jsem se s dvojčaty, sedla jsem na motorku a jela domů, tam jsem narazila na Charlieho, jak vyndává pizzu z trouby, že mě jednou chtěl ušetřit. Najedli jsme se a já si šla lehnout.
--------------------------------------------------------------------------------

Ráno jsem vstala a koukla na hodinky.

„Kurva, že já vždycky zaspím,“ ulevila jsem si. Bylo půl deváté a já měla být za čtvrt hodiny na ranči. Rychle jsem na sebe hodila potrhané džíny a tílko, do batohu jsem dala mrkve a přilbu s bičíkem, hodila do sebe misku cereálií a rozběhla se na ranč.

Když jsem byla v půli cesty, uviděla jsem dva zaručeně nové kluky, jak jdou směrem do středu města. Pořádně jsem si je prohlídla, jeden byl vysoký a svalnatý, s tmavými vlasy. Ten druhý byl menší a taky docela svalnatý s nezvykle bronzovými vlasy. Co na nich bylo ale nejzvláštnější, byly jejich oči, byly sytě zlaté, s tmavými žilkami. Ten vysoký na mě vrhl uslintaný pohled a ten druhý na mě civěl frustrovaným výrazem. Rychle jsem od nich odvrátila pohled a oběhla je. Zrychlila jsem tempo, protože už jsem viděla koně v ohradách.                                

„Kde se touláš?“ zeptala se mě Katy, když jsem doběhla a unaveně se opřela o stěnu stáje.

„Promiň, zaspala jsem,“ začala jsem se hned omlouvat. Na to ona jen pokrčila rameny a vydala se do stáje. Za chvíli se vrátila s osedlanou Sabine.

„Už jsem ti ji připravila. Dneska mají přijít nějací manželé. Mají sedmiletou holčičku, co by se ráda naučila jezdit na koni. Máš ji na starost,“ oznámila mi a zmizela. Povzdechla jsem si a uvázala Sabine k ohradě. Opřela jsem se o zábradlí a koukala na zamračenou oblohu.

„Promiňte, hledám pana vedoucího, já jsem Ilona Taylorová a mám na dnešek objednanou moji dceru, která by se chtěla naučit jezdit na koni,“ oznámila mi mile vyhlížející žena. Podívala jsem se na ni pořádně, Katy mi neřekla, že má ještě syna, asi tak ve stejném věku jako jsem já.

„Dobrý den, já jsem Kristen Swanová, ale prosím, říkejte mi Kriss, mám vaši malou na starost.
--------------------------------------------------------------------------------
 

Tak co líbila? Já vím, že byla krátká, ale ujišťuji, že druhá bude delší. V každém případě nechte komentík. Děkuji, rosaliC.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Normální holka? Už nikdy! prolog + 1. kapitola:

 1 2 3   Další »
22.09.2013 [21:14]

rosaliCnech se překvapit ;)

22.09.2013 [20:07]

Cullen01budu hádat: hraje tam nějákou roli ta malá?

15.11.2012 [18:23]

kikibellavinterovaHezký nápad :D jen pokračuj dál Emoticon Emoticon Emoticon

28.10.2012 [13:36]

Agule99Ahoj, no myslím si, tak trochu, že asi čekáš co přijde, viď?
Začnu kladně: Tvoje povídka má úžasný námět, zaujmul mě hnedka. Jen je divné - upírka nemůže mít děti, Charlie nemůže být otec (jak už někdo myslím podotkl) - i když samozřejmě je to na tobě, máš to třeba nějak vymyšlené - čili se ti do toho nebudu plést.
Taky - souhlas se všemi radami - kapitolku jsem přečetla hned, ale jak už řekla Nanda - skoro žádné emoce. Například bych čekala, že když uvidí Edwarda, třeba něco víc pocítí, když sedí na koni a cválá... Já sama jezdím, i když ještě necválám, takže mi to tu trochu chybělo.
No, ale už přestanu, protože bych vážně opakovala už všechno co je tady napsané.
Hned jdu na další kapitolku, věřím Emoticon že je lepší - a kdyby? Každý jsme začátečník...
P.S: Nečti si hlavně posím moji první povídku Proč já? - bylo by mi trapně, když tu takhle kritizuji... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tak, to byly asi tak všechny emoce, co jsem cítila při čtení kaitolky/psaní komentu... Emoticon

25. sabiiiik
15.08.2012 [16:44]

je to dobrý mě se to líbí jo stim frísákem maj pravdu, ale nenech si sebrat představivost Emoticon

24. Rossi
30.07.2012 [9:00]

Promiň, ale jsou věci co vadí mně, zaprvé žokej je jezdec dostihů, fríský kůň se na dostihy opravdu nehodí, vždy je bez odznaků, čili bílé ponožky u něj nehledej, dále tedy k tomu nedokážu logicky přiřadit tušírky (drezurní biče), takže bych se možná před psaním o tomto tématu informovala.

V jiném ohledu tě kritizovat ani nemůžu, nejsem češtinář, takže to nechám na ostatních.

29.07.2012 [23:12]

SundanceTak i já se přidám k menší dávce kritiky, ale tím ti chci jen pomoct. Emoticon I já jsem takhle podobně začínala, ale moc mi pomohlo, když jsem si našla korektorku a poprosila ji, aby mi vypsala chyby - jak stylistické, tak gramatické. Ona to vždycky udělala a poradila mi, jak bych to mohla vylepšit. Třeba to už zmíněné opakování slov. Stájí, stájí, stájí... A tak dále. Dalo by se to tam napsat jinak, ale čtenář by to pochopil stejně. Emoticon
Jak jsem si tu spěšně projela předchozí komentáře, tak většině čtenářek vadí, že moc nepíšeš o pocitech a emocích. No, mně osobně to taky vadí, ale dám ti čas to vylepšit. Než jsem začala psát, přečetla jsem si tu asi stovku kapitolových povídek a ejhle - uměla jsem se rozepsat. Řekla bych, že to je na psaní doopravdy nejdůležitější, a když to neumíš, není to moc čtivý. Ještě teď, po dvou letech psaní, se neumím rozepsat, když se na to nesoustředím, tak to je jenom, abys věděla, že i sebe lepší autor tady na webu musel nějak začínat. Emoticon
Určitě si zkusím přečíst druhou kapitolu a uvidíme, jestli ses zlepšila. Emoticon Emoticon

29.07.2012 [21:04]

CharlotteAlannaWildNechcem Ťa odrádzať od písania, myslím, že kritiky si už mala dosť, ale predsa len musím spomenúť jednu vec, ktorá mi vadila a ktorú už opísala Nanka - takmer žiadne emócie. Aj ja som sem- tam chodila jazdievať a pokiaľ to Tvoju Kriss naozaj baví, myslím, že by to nebolo opísané iba tak monotónne. Zdá sa mi, akoby si iba sucho opisovala nejaký dej. Som si však celkom istá, že sa to zlepší, ja som tiež začínala približne tak :).

Ako som povedala, nechcem kritizovať :). Nápad na poviedku sa mi zdá výborný a mám pocit, že je to úplne neohraná téma. Tiež sa mi páči, že nie je Bella, ale Kriss :).Som naozaj zvedavá, ako bude poviedka pokračovať, na to, že si začiatočná autorka, si výborná :). V skratke, originálny nápad a talentovaná autorka- - nemôžeš nič pokaziť :). Teším sa na ďalšiu kapitolku, dúfam, že som ťa od písania neodradila, bola by to škoda :)

28.07.2012 [11:38]

agathkanápad je boží, to musím uznat Emoticon jestli je to opravdu tvoje první povídka, tak se klaním až k zemi Emoticon jen opravdu musím vytknout plynulost děje...připadá mi jako, kdybych četla o robotech Emoticon žádné city, emoce, prožívání Emoticon jen - pak se stalo to, pak jsem udělala tohle, pak a pak....jako kdyby se tě např. mamka zeptala, co jsi dělala celý den a ty jsi to chtěla mít co nejrychleji shrnuté a odvyprávěné....určitě to nevzdávej a honem se pusť do další kapitolky, doufám, že povídku dokončíš, protože jsem moc zvědavá na pokrok, rozvoj stylu, kterým budeš psát a poslední kapitolka bude určitě úplně jiný kafe Emoticon

28.07.2012 [10:39]

forewertwilightNaťule - detail Emoticon Emoticon
Kapitola se mi líbila, uvidíme, jak se to bude vyvíjet. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!