Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznáme se, přesto Tě miluju - 5. kapitola

Kellan-Lutz-Coachela4


Neznáme se, přesto Tě miluju - 5. kapitolaDnes je den ve škole.

5. kapitola

První hodinu jsem měla s Jasperem a Alicí. Linda šla na jinou stranu budovy. Učitel mě donutil se představit.

„Ahoj, jmenuji se Lucie Volturiová, pocházím z Itálie a jsem sestřenice Cullenových,“ řekla jsem částečnou pravdu a odplula do lavice vedle nějakého kluka, který se na mě dost blbě šklebil, to asi mělo představovat úsměv…


 

Hned, jak jsem si přisedla k tomu klukovi, tak se ke mně otočil s tím šklebem.

„Ahoj, já jsem Mike Newton, jak se ti u nás líbí?“ vyptával se hned.

„No… dobrý,“ řekla jsem trochu vyhýbavě.

„Ukaž rozvrh.“ Vyrval mi ho z ruky. „Super, máme spoustu hodin spolu,“ řekl a pak kecal dál a dál. Už jsem toho měla dost, a tak jsem na něj vyjela.

„Můžeš, prosím, na chvíli zmlknout? Chci se soustředit na hodinu,“ řekla jsem ostře. On se s omluvou otočil. Bylo mi ho trochu líto, chtěl se ke mně chovat slušně a já se k němu chovám hnusně. Hodina uběhla celkem rychle. Zazvonilo a my jsme vstávali z lavic. Mike prošel kolem mě, ale já ho zastavila rukou na rameni.

„Miku, promiň, já nechtěla být tak zlá. Ani nevím, kde se to ve mně vzalo, můžeš mi nějak odpustit?“ zeptala jsem se a asi jsem vypadala, jako bych měla na krajíčku.

„Dobře, hlavně nebreč, jo?“ ujistil se.

„Tak jak ti to mám vynahradit?“ zeptala jsem se ho zvědavě.

„Co takhle na rande? Ne, dělám si legraci, budeš s námi sedět u oběda?“ zeptal se mě opatrně.

„Dobře, musím to ještě domluvit s rodinou, jo?“ řekla jsem s úsměvem. A hned na to už mě Alice tahala za rukáv.

„Pojď už, za chvíli zvoní,“ nabádala mě káravě.

„Mikeu, tak u oběda!“ křikla jsem ještě, než jsme zašli za roh. Jasper se ke mně otočil se zvednutým obočím.

„Takže Mike, jo? Bacha na něj, hned u oběda tě pozve na rande,“ řekl a Alice se tomu zasmála. To chci teda vidět. Další hodiny uběhly v klidu, ale poslední mám se sestrou. Ještě štěstí, že když jsem si sedla, tak se posadila vedle mě.

„Ti kluci celkem ujdou,“ řekla a já nechápavě zvedla obočí.

„Že jsou v sexu dobří, ale na gardu nemají, ti chtěli tvrdý sex,“ odpověděla na mou nevyřčenou otázku a jen se uculovala. A teď mi to došlo.

„Kolik kluků už do té postele s tebou vlezlo?!“ zeptala jsem se překvapeně.

„No celkem… počkej.“ Počítala na prstech. „Celkem asi tak osm kluků,“ řekla pyšně.

„Panebože,“ zasténala jsem a ona se ještě víc usmála. Celou hodinu výtvarky kecala, jaké pozice vyzkoušela. Já jsem jen seděla velký kus od ní a musela jsem to poslouchat. Bylo to k nevydržení.

A když zazvonilo, tak jsem ze třídy vyletěla jako raketa. Díky bože, že zazvonilo, říkala jsem si v duchu. Šla jsem chodbou k jídelně a dívala jsem se kolem sebe. Když jsem přišla, tak tam už bylo narváno. Ale přesto jsem viděla Mikea, který na mě mával dva stoly za Cullenovými. Když jsem procházela kolem Cullenových, tak neřekli ani slovo.

„Kde jsi tak dlouho?“ řekl Mike roztržitě, ale nenechal mě domluvit.

„Lidi, tohle je Lucka.“ Vzal mě kolem pasu. „Tohle Eric, Tyler, Jessica a Angela.“ Na všechny jsem zamávala. Ale od Mikea jsem se neodtáhla. Posadil mě vedle sebe a já se na něj usmála.

„Mikeu, já si půjdu něco vzít na jídlo, ano?“ zeptala jsem se ho a vyvlíkla jsem se. Vzala jsem si zeleninový salát a šla jsem si sednout zpátky. Když jsem si sedla na židli, tak se ke mně Mike otočil.

„Hele, zlato, mám takový nápad,“ zeptal se mě opatrně a já ho pobídla.

„No, říkal jsem si… jestli bys se mnou nechtěla jít na rande,“ řekl jedním dechem a čekal na odpověď. Slyšela jsem, jak se Emmett s Jasperem a s Alicí zasmáli.

„Víš, ještě se moc neznáme, když tak později. Jsi milý kluk, ale…“ Nechala jsem slova viset ve vzduchu. On se na mě smutně podíval a já ho vzala za ruku.

„Promiň, jestli jsem tě urazila,“ řekla jsem omluvně.

„To nic, já počkám," odpověděl s úsměvem. Zvedli jsme a rozešli se směrem k parkovišti, kde jsem počkala na Cullenovy.

 


 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznáme se, přesto Tě miluju - 5. kapitola:

 1
5. Ceola
09.05.2012 [20:37]

Joj...chudák Mike xD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [17:39]

AinsleeProč tak krátký?? Emoticon Příště ať je delší nebo si mě nepřej! Emoticon
Podstatě to byla taková kapitola oddechová. Jak už moc dobře vím, Mike je otravný a to ve všech povídkách, jak jsem se mohla na této stránce dočíst.
Jinak se mi moc kapitola líbila! Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 19.12.2011 [17:33]

Mně se tenhle dílek moc nelíbil. Nevím, čím to bylo, ale ty minulé byli mnohem lepší. Emoticon Ale, jak už hodně lidí řeklo mně i ostatním, nikdo není dokonalý! Emoticon

18.12.2011 [14:36]

eMCullenAhoj, článek ti vracím k opravě.

+ Máš příliš velký perex obrázek. Sice ho máš nastavený na 100 px, ale v tomto případě není do velikosti 20 kB.

Oprav si to a zaškrtni "článek je hotov", díky.

1. 4dd4
18.12.2011 [12:06]

4dd4Ahoj, je mi líto, ale článek ti musím vrátit.
+ Máš velký perex obrázek, max. velikost je 10 kB, nebo 10 px na výšku a maximálně 20 kB.
+ V textu máš překlepy.
+ Chybuješ v čárkách.
+ Špatně skloňuješ Cullenovi.
+ Chybuješ v mě/mně.
+ Se mnou se nikdy nepíše dohromady.
Až si vše opravíš, zaškrtni Článek je hotov, dřív ne, děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!