Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznámá pomoc - 14. kapitola

dfdlkjfgotj


Neznámá pomoc - 14. kapitolaTmavou chodbou domu z 17. století mířil do knihovny. Tento dům znal moc dobře, protože zde Susan bydlela. Ona byla jediný žijící potomek čarodějnic z Eastwicku. Otevřel dveře do místnosti, která byla zaplněna knihami a deníky. I když byla tma, viděl zaostřeně. Prohlížel si lexikony, knihy kouzel, až narazil na knihu rituálů. Opatrně ji vyndal z knihovny a listoval stránkami. Zastavil se u jedné, kde bylo napsáno velkým tučným písmem Rituál znovuzrození.

Neznámá pomoc

14. kapitola

Před dvěma dny

V malém městě, známém jako Eastwick, se hnědovlasý chlapec jménem Kaleb o půlnoci vkradl do prázdného domu. Domu, který po staletí patřil pokrevní linii Smartových, známých jako čarodějek z Eastwicku. Hledal to, po čem dlouhá desetiletí pátral. Něco, co by přivedlo zpět jeho družku Susan.

Tmavou chodbou domu ze sedmnáctého století mířil do knihovny. Tento dům znal moc dobře, protože zde Susan bydlela. Ona byla jediný žijící potomek čarodějnic z Eastwicku. Otevřel dveře do místnosti, která byla zaplněna knihami a deníky. I když byla tma, viděl zaostřeně. Prohlížel si lexikony, knihy kouzel, až narazil na knihu rituálů. Opatrně ji vyndal z knihovny a listoval stránkami. Zastavil se u jedné, kde bylo napsáno velkým tučným písmem Rituál znovuzrození. Vytrhl ji a zandal do kapsy. Nechápal, proč ho to nenapadlo dříve. Pátral všude možně, jen ne tady. Měl nový cíl. Musel najít svého bratra Drakea.

Kaleb věděl, že posledním bratrovým útočištěm bylo malé deštivé městečko jménem Forks. Vyprávěl mu o dívce panensky krásné s pronikavýma hnědýma očima a záplavou kaštanových vlasů, která se jí vlnila do půlky zad.

Běžel dnem i nocí tím směrem, dokud nenašel další stopu, která by ho zavedla za budovu temného a špinavého baru. Uvědomoval si, že přesně taková místa Drakea přitahovala. Místa, kde lovil mladé dívky jako bezbrannou zvěř. V malé uličce, kde po stranách byly popelnice, si klekl a prstem nabral popel, který tu přetrvával. Promnul si ho mezi prsty a přičuchl. Skutečnost, kterou zjistil, ho znervózněla. Postavil se a svým zrakem rentgenoval každý kout. V rohu uličky našel stříbrný zapalovač s vyrytými iniciály E.C. Křížem krážem bloudil městem, až ucítil pach cizího upíra. Nemůže tu být mnoho upírů, pomyslel si a rozběhl se za pachem, který ho dovedl k domu uprostřed lesa. Měl dobrý výhled na členy smečky, protože dům byl z poloviny prosklený. Usadil se na větvi v koruně stromů, kde se schoval a vyčkával.

Alice poslala Bellu osprchovat se do Edwardova pokoje, kam jí dala menší ručník a kosmetiku. Věci na převlečení jí položila na Edwardovu pohovku a vrátila se do obývacího pokoje. Bella se svlékla a zalezla do sprchy, kde na sebe pustila teplou vodu, aby se odreagovala. Mozek jí běžel na sto padesát otáček, protože potřebovala vymyslet další lest na Edwarda. Jen nečekala, že to už za ni vymyslela Alice, která vyčkávala na vhodnou příležitost. Umyla si tělo sprchovým gelem a vypnula vodu. Vylezla ze sprchového koutu a otřela se tím titěrným ručníkem, který jí Alice dala. Uvázala si ho nad prsa. Konec ručníku jí dosahoval těsně pod zadečkem. Rozpustila si vlasy a rozčesala je.

Alice se usmála. Nastal ten správný čas. „Edwarde, asi jsem u tebe v pokoji nechala kabelku. Mohl bys mi ji, prosím, přinést?” zamrkala Alice nevinně. Edward pokrčil rameny a lidskou rychlostí šel do svého pokoje. Když se skláněl nad bílou kabelkou od Valentina, Bella vyšla z koupelny, oděná pouze v ručníku.

Bella se koukala do temně černých očí, které ji slastně pozorovaly. „Promiň, šla jsem si jen pro oblečení,” řekla Bella jakoby nic. „Promiň. Já…“ drkotal Edward a vzápětí se otočil k ní zády. Bella se zamračila. Nelíbila se jí jeho reakce. „Bože, Edwarde, ty jsi nikdy neviděl holku v ručníku?!” odfrkla si. Její pocity byly zmatené. Donedávna si myslela, že k ní něco cítí, ale teď před ní uhýbá pohledem. Proč? Do pokoje vběhl vysmátý Emmett.

„To je právě to, Bello. Neviděl,” smál se Emmett.

„Cože?!” vyhrkla Bella zaskočeně. Edward hrozivě zavrčel. Bella se zaskočeně otočila na Edwarda.

„Ty jsi teď vrčel?!” houkla.

„Ne, já... Promiň.” Vyběhl z pokoje dřív, než mohla cokoliv říct.

„Emmette, chtěla bych se převléct. Budeš na mě civět dlouho?” řekla naštvaně.

Edward si sedl na pohovku do obývacího pokoje. Byl rád, že okupoval tuhle místnost jen svou osobou. Zavřel oči a zkoušel se uklidnit. Oči mu postupně zlátly a pěsti uvolňovaly. Měl vztek na Emmetta. Nechtěl, aby se Bella o jeho panictví dozvěděla tímto způsobem. Chtěl jí to říct sám, až přijde vhodná příležitost. Chtěl ji mít jen sám pro sebe. Hladit ji. Laskat ji. Miloval ji. Zavrtěl hlavou.

Do místnosti vešel Jasper s úsměvem od ucha k uchu. „Brácha, ty to nechápeš, co?” zeptal se a posadil se k němu.

„Co myslíš?” nechápal Edward položenou otázku.

„Že si s tebou hraje. Prostě flirtuje. Nic jiného v tom nehledej,” řekl Jasper.

„Myslíš?”

„Já to vím. Naštvala se kvůli tomu plesu. Chtěla, abys ji pozval ty, a místo ní si přivedeš Jessicu. Brácha, někdy ti to pomalu myslí,” odfrkl si Jasper a odešel splňovat manželské povinnosti.

Kalebovi, který byl ukrytý mezi stromy, všechno dávalo smysl. Věděl, co Drake Belle udělal, a Edward ji pomstil, protože ji miluje a ona jeho. To se mu náramně hodí do karet. Slyšel, jak Bella řekla Alici, že se chce projít. Sledoval dívku s kaštanovými vlasy na místo, odkud ji nikdo nezaslechne křičet. Pomalu se k ní přibližoval. Upíří rychlostí ji omámil a unesl.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznámá pomoc - 14. kapitola:

 1
4. Lucka
13.08.2012 [15:21]

skvělé Emoticon Emoticon To jsem zvědavá co bude Kaleb dělat s Bellou. Kdoví jestli v tom nebude ta jeho Susan, kterou chce přivést k živým. Moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.08.2012 [14:31]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
13.08.2012 [12:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. LadySadness
13.08.2012 [11:47]

to nie je fér Emoticon celú večnosť čakáme na novú kapitolu a ty takto? únos Belly? ešte toho chudák nemá dosť? Emoticon Edward si to zaslúži, ale Bella...to nie je fér Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!