Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nespavost 11

Alice a Jasper tapeta by Alice


Nespavost 11Jedenáctou část pro vás napsala Misala007...

Být či nebýt? Jasně, že být!

O co jde? Shrnutí

 

 

Edward utíkal lesem jako raketa. Už ji nechce nikdy vidět. Nikdy! On ji považoval za anděla a zatím…

Zatím nic… Kdybych nebyl blb a hleděl na cestu, tak se to nestalo. Okřikl se v duchu a utíkal dál a dál. Byl tak naštvaný, že se dávno přestal zaobírat fascinujícími obrazci, které kreslilo světlo na jeho kůži.

Jsem zrůda! Opakoval si celou dobu v duchu, než objevil po cestě první známky života. Dům stojící na osamocené mýtině na něj působil jako magnet. Byl silnější, než volání Sirén. Teď už by neběžel jinam, ani kdyby chtěl. A taky že nechtěl… Ta podivná, až chorobně lákavá vůně ho přitahovala stále blíž. Ovládala ho. Musel tam. Chtěl tam!

Postarší žena nestihla ani vykřiknout, když Edward rozrazil dveře do domu a rovnou se jí vrhl po krku. Odevzdaně se složila do jeho náručí, ale oči od něj celou dobu neodtrhla. Znervózňovalo ho to. V jejích očích zahlédl svůj odraz. Temně rudé duhovky svítily v jeho bledém obličeji jako dva drahokamy.

Anděl…“ vydechla žena z posledních sil a pak už bylo ticho. Mrtvolné ticho rušené jen Edwardovým přerývavým dechem. Odložil mrtvé tělo na starou rozvrzanou sedačku a sám se složil vedle ní. Schoval si ruce do dlaní a jen tak tam seděl. Přemýšlel nad tím, kdo je… Co je…

Upír! Znělo mu pořád v hlavě. Proti jeho vůli se mu to slovo začínalo líbit. Proč si vlastně stěžovat? Teď mohl všechno… Nikdo neměl právo v ničem ho omezovat, a i kdyby chtěl, tak by mu to moc dlouho nevydrželo. Měl teď větší moc, než Hitler… Sílu, o které se mu ani nezdálo. Byl predátor… Lovec… Noční stvoření a bezcitný vrah… Byl nový Edward Masen…

S novu nabytým sebevědomím se zvedl ze sedačky a rozhlédl se okolo. Jak bouda pro psa… Pomyslel si znechuceně a úmyslně přehlížel chladnoucí mrtvolu uprostřed obývacího pokoje. Asi bych měl jít… Pomyslel si a ještě v ten okamžik byl před domem. Jeho nová rychlost se mu náramně líbila. Byl rychlejší než nejrychlejší auto.

Znovu se rozběhl a náležitě si to užíval. Po několika dnech se přestal orientovat v čase, ale to mu nějak moc nevadilo. Čas k ničemu nepotřeboval. Nebyl pro něj nic… Jen několik čísel bez hodnoty.

Po několika dnech běhu lesem se před ním začaly rýsovat domy. Působily na něj až nápadně povědomě. Přemýšlel o tom celé dvě vteřiny, než se před ním objevila zprvu nenápadná cedule. Už věděl, proč mu to všechno připadlo povědomé. Vrátil se… Vrátil se tam, kde vyrůstal, kde chodil do školy a tam, kde ji potkal… Isabellu… Tu, kterou mu zničila celý život…

Vítejte ve Forks. Hlásala cedule, kterou Edward celou věčnost hypnotizoval. Musel přijít o dva kroky blíž a dotknout se jí. Ne, nerozplynula se. Jeho ledové prsty narazily do stejně ledového plechu. Přejel po značce prsty a potom se rozhodně podíval směrem do města. Ještě to ani úplně nedomyslel, ale jeho tělo už vědělo, co bude následovat. Utíkal domů.

Velký bílý dům se před ním zjevil jako zázrakem. Byla hluboká noc a po cestě nepotkal ani živáčka. Celkem ho to naštvalo. Měl hlad. Lézt do nějakého domů se mu ale nechtělo. Řekl si, že se na lov vydá někdy jindy.

Neobtěžoval se ani klepáním a vpálil dovnitř. Ten nasládlý pach ho udeřil do nosu příliš pozdě… Malá blondýnka, klečící nad mrtvolami jeho rodičů, odvrátila pohled od potůčku krve na zemi a probodla jím Edwarda. Stihl si všimnou jen jejich zářivě karmínových očí, a potom už se škvařil v ukrutných bolestech na podlaze.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nespavost 11:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!