Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemůžeš nám bránit, Rose! - 2. kapitola

Knizka


Nemůžeš nám bránit, Rose! - 2. kapitolaA je tu druhá kapitolka, tentokrát z pohledu Rose...

2. kapitola -  Starosti

 

(pohled Rose)

 

Dnes je to přesně na den 7 let, co se mi narodily moje holčičky. Právě teď by si měly nejspíš hrát s panenkami, ale to už jim bohužel nehrozí. To, že jsou to poloviční upírky, způsobilo jejich zrychlený růst. Dnes vypadají obě na 18 let.

Po prvním týdnu jejich života začaly obě velmi plynule mluvit, jako kdyby jim bylo deset a ne teprve týden. Ve čtrnácti dnech se naučily chodit a Alice hned na to i tančit. Když jim byly asi 2 měsíce, už uměly číst. V jednom roce uměly psát a perfektně ovládat gramatiku.

Hrozně jsme se s Emmttem báli, že pokud se jejich zrychlené stárnutí nezastaví, za 15 let by z nich mohly být stařeny. Naštěstí jsme ale na jedné z našich výprav, na kterých jsem zjišťovali, čím to je, že tak rychle stárnou, narazili také na jednoho poloupíra, který nás ubezpečil, že v sedmi letech se jejich růst zastaví a zasekne se asi v 18-ti letech.

Pak už jsme se nebáli a užívali si s holčičkami, jak jen to bylo možné. Snažili jsme se jim dát vše, co chtěly, přesto nebyly holky nikdy rozmazlené.

Těch sedm let ale uběhlo jako voda…

Z mých malých holčiček se staly slečny.

Alice je velmi drobná a přesto kouzelná. Je krásnější než jakákoliv upírka. Jediný, kdo se jí může vyrovnat, je jedině Bella, která je stejně krásná. Alice má také krátké vlasy, rozčepýřené do všech stran, barvy havraní černé až inkoustově modré na sluníčku. Má smaragdově zelené oči, je šíleně hubená a vzezřením se podobá elfovi. Také má dar vidět budoucnost.

Bella je o něco vyšší než Alice a už není tak hubená jako ona, ale přesto je také štíhlá. Její vlasy kaštanově hnědé barvy se jí vlní do půli zad. Oči stejné barvy na nás koukají z dokonalého obličeje. Bella má také dar -  psychický štít.

Obě holky se mají vzájemně velmi rády. Jedna bez druhé neudělá ani krok. Je to velmi sehraná dvojka a se svými dary už vyvedly mnoho skopičin.

Když byly malé, Bella použila svůj dar, ještě než o něm věděla a zaštítila Emmetta tak, že Edward přestal slyšet jeho myšlenky a Jasper přestal cítit jeho pocity. Nakonec jsme přišli na to, že to neúmyslně dělá Bella a časem jsme přišli i na Alicin dar.

Často si také vzpomenu na to, jak holky vyrazily na svůj první lov. Bella skolila pumu a Alice dvě srny. Doteď dává Bella přednost masožravcům, kdežto Alice býložravcům.

Nikdy jim ale zvířecí krev extra nechutnala, tak Jasper s Edwardem vymýšleli různé soutěže a závody, aby to holky aspoň trochu bavilo. Zafungovalo to a vlastně funguje dodnes.

Vrátila jsem se do přítomnosti. Uspořádali jsme holkám oslavu, ale bylo mi jasné, že kdyby si ji mohla pořádat Alice sama, bylo by to mnohem lepší. Dokonce nás o to žádala, ale my jí to nedovolili, místo toho ji pořádala Esme. I tak to ale bylo nádherné.

Každá od nás dostala k narozeninám auto, protože zítra poprvé vyrážíme do školy. Uznali jsme, že už jsou dost staré na to, aby se v přítomnosti lidí dokázaly ovládat.

Alice byla velmi nadšená ze svého žlutého Porsche a to samé Bella ze svého černého BMW.

„Díky, mami!“ vyhrkly obě sborově a běžely mě obejmout, jen já jsem věděla, jaká auta se jim přesně líbí. Obě mě objaly a namířily si to k Emmettovi, aby ho také obejmuly.

„Díky, taťko!“

„Není zač, holky.“

Pak holky dostaly od Esmé a Carlislea každá kufřík se značkovou kosmetikou. Také jim poděkovaly a každého objaly.

Nakonec jim dali dárky Edward a Jasper. Pro Alici vymysleli společný dárek a dali jí lístky na nejbližší modní přehlídku. Jasper dal Belle kabelku z kůže, kterou před ním jednou obdivovala ve výloze, a Edward jí dal sadu šperků z pravého stříbra, byl tam: náhrdelník, náušnice, náramek a prsten.

Byla to opravdu moc hezká sada. Obě byly z dárků od nich moc nadšené a radostně je oba objaly. Že je objaly, to by mi nevadilo, ale to, jak se ti dva přitom tvářili, se mi vůbec nelíbilo.

Asi už začínám být paranoidní, ale pořád se mi zdá, že Jasper nějak moc sleduje v poslední době Alici a Edward zase Bellu. Tak to bylo vždycky, ale dřív jsem si myslela, že je to jen kvůli tomu, že si holky doslova vynucovaly jejich pozornost.

Teď mi to přišlo jiné. Ale asi zase jen dělám z komára velblouda. Vypustila jsem starosti z hlavy a šla si užít oslavu.

Po rozdání dárků jsme si chvilku sedli a povídali si, na to Esme zapnula hifi věž a všichni jsme se zvedli k tanci. Esme zase nejlépe věděla, jakou mají holky rády muziku, a tak jsme tančili na jejich oblíbené kapely. Holky přímo zářily štěstím a když ony, tak já také.

Všichni zde přítomní muži se v tančení s holkami vystřídali, nakonec jsme ale zůstali spárování takto: já tančila s Emmettem a plně si to užívala, Esme tančila s Carlislem a bylo vidět, že je to také baví, Edward tančil s Bellou, a že bylo těžké Bellu přesvědčit, aby tančila, a Alice to vedle nás pořádně roztáčela s Jasperem.

Opět se mi moc nelíbilo to, jak se koukají na moje dcery, ale ty si zjevně ničeho nevšimly a dál vesele tančily. Dokonce i Bella.

Když se začalo stmívat, rozhodli jsme se, že zajdeme na společný lov, zaprvé na oslavu a zadruhé jako opatření na zítřek do školy.

Běželi jsme lesem a po pár kilometrech se rozdělili do dvojic, ulevilo se mi, když holky běžely společně a Edward s Jasperem taky společně, úplně jiným směrem.

Asi po dvou hodinách lovu jsme byli s Emmettem doma, to už tam holky čekaly.

Čekaly na nás jen proto, aby nám mohly říct dobrou noc.

Popřála jsem jim sladké sny a namířila si to i s Emmettem do ložnice, rozhodla jsem se, že starosti si nechám na někdy jindy a užiji si zbytek noci.

 1. díl ; shrnutí ; 3. díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemůžeš nám bránit, Rose! - 2. kapitola:

 1
03.07.2012 [21:45]

monokl009 Emoticon Emoticon Emoticon

1. Kačka
04.09.2011 [19:11]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!