Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neměl jsi mě opouštět - 15. kapitola

r1


Neměl jsi mě opouštět - 15. kapitolaBella se rozmýšlí, jestli dát Edwardovi druhou šanci. Jak se nakonec rozhodne? Doufám, že se Vám kapitolka bude líbit, a díky za komentíky. Vaše Zira

 

15. kapitola - Neočekávaná pomoc

„Zbláznila ses?“ pověděla vesele Tanya a přišla ke mně, „ty s tím posledních pár měsíců nic nedělali, takže mi řekni, proč si myslíš, že by nám přišli na pomoc?“

„Protože budou vědět, že na to nejsou sami a navíc máme ve svých řadách několik talentů, po kterých Aro tak zoufale touží. Ví, že s Alice a Edwardem tu bitvu stoprocentně vyhrajeme, jelikož budeme vědět, co udělají, jak se připraví a tak,“ řekla jsem a posadila se na pohovku. Nálada v místnosti se dala krájet a já neměla ponětí, jestli nový návrh přijmou či ne. Sice nezáleželo na tom, jestli to schválí nebo ne, protože i tak jim zavolám o pomoc. Pro mé svědomí by bylo lepší, kdybych to dělala s vědomím, že mám vedle sebe podporu nejen ze strany Edwarda, ale taky i od jiných bytostí. Mezitím, co si vyměňovali názory mezi sebou, koukala jsem se na Edwarda. Přemýšlela jsem, jestli někdy opravdu budeme spolu. Ano, byla jsem šťastná, když jsem byla s ním a cítila jsem jeho dech či dotek na mém těle, ale i přesto všechno jsem nevěděla, zda mu dát další šanci. Každý v téhle místnosti měl někoho, o koho se mohl opřít.

Carmen a Eleazar měli jeden druhého. Svoji lásku si vyznávali tím nejjednodušším způsobem. Celé dny se od sebe nehnuli na krok a stále se drželi za ruce. I při lovu byli vždy u sebe. Myslím, že to bylo taky tím, že Eleazar byl dříve u Volturiových a Carmen se bála, že by ho znovu chtěli do svých řad, a proto si ho drží blízko u těla. Je ale vidět, že Eleazara její strach vůbec netrápí a bere to spíš jako pozitivum. Vždyť přeci každý muž, který svoji lásku miluje, musí být naprosto šťastný, když jeho láska je mu neustále za zadkem. Rosalie a Emmett? Složitý případ, ale i přesto rozlousknutelný. Za prvé, Emmett je Rosalie zavázaný, že mu zachránila život a za druhé, Emmett je veliký vtipálek a Rosalie to na něm naprosto miluje. Jediné, v čem se neshodnou, je způsob života, jaký vedou. Rosalie by chtěla být člověkem, mít děti, zestárnout a mít vnoučata, zatímco Emmett to vůbec neřeší a je rád, že je upír a rád se vychloubá svou silou. Myslím, že to je velká překážka v jejich vztahu, aby se pohnuli dál.

Alice a Jasper… to už je velký oříšek. Jediný pár v rodu Cullenových, který má na obou stranách schopnosti, když nepočítám Edwarda a mě. Mě a Edwarda zatím považovat jako pár nebudeme. Jasper cítí Aliciny pocity a vždy proto ví a Alice taky tak trochu ví, co se Jasperovi děje v hlavě, takže jsou si zřejmě na stejno. Na jejich vztahu je významné to, že když se jeden cítí mizerně, tak ten druhý taky. Když je jeden šťastný, tak ten druhý taky a oba dva by se obětovali, aby zachránili toho druhého. Vždy, když se políbí, vypadá to, jako by to byl teprve jejich první polibek, ale taky jejich poslední. Upírský život neberou však na lehkou váhu hlavně kvůli minulosti, kterou měl Jasper hodně těžkou jak v lidském tak v upírském životě. A stejně jako u Rosalie a Emmetta i Alice zachránila Jasperovi život. Jediný rozdíl byl v tom, že Rosalie zachránila Emmetta před rozzuřeným medvědem a jistou smrtí za to Alice zachránila Jaspera před sebou samým. Bojím se, že kdyby ho tenkrát nenašla, byla by teď z Jaspera dočista troska nebo vraždící tornádo.

Tanya, Irina a Kate… sesterská láska. Nenahraditelné pouto, které může rozpůlit snad jedině smrt. A potom je tu Esmé a Carlisle… další pár, který si toho hodně zažil. Esmé poznala Carlislea už jako teenager a hned, jak se poznali, jí přišel jiný než ostatní lidi. Nebylo to jeho bílou pokožkou, kruhy pod očima či jeho studenýma rukama, ale bylo to jeho charismatem a jiným způsobem uvažování, než měli v té době všichni lidé. Potom ho potkala znova asi o několik let později. Nesetkali se zrovna za nejlepších podmínek, jelikož Esmé se pokusila o sebevraždu a skočila ze skal. Carlisle ji ale zachránil a proměnil ji. Myslel si však, že ho bude nenávidět za to, že jí vzal možnost volby a sebral ji duši. Stal se ale pravý opak a ona se do něho zamilovala. Takovouhle lásku bych chtěla prožít. Většinou ji nevidíte na každém rohu. Někdy je přímo před vámi a někdy je zas daleko od vás. Chtěla bych cítit to, co cítí Esmé a Carlisle. Lásku mezi dvěma lidmi, kteří se navzájem podporují, milují a starají o sebe. Je to pouto, které se nedá přetrhnout, je to plamen, který nevyhasne, je to rostlina, která nikdy nezemře. Bože, kéž bych to samé cítila k Edwardovi, ale já to necítím. Ne teď a ne tady. Možná za pár let… za pár století, možná nikdy, ale jediné, co vím je, že ne dnes a ne tady. Kouknula jsem se na Edwarda a on se zase kouknul na mne. Promiň, Edwarde. Rychle jsem se zvedla, šla rychle k zadním dveřím, naposledy se na něho podívala a utekla.

 

 


 

 

14. kapitola - 16. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neměl jsi mě opouštět - 15. kapitola:

 1
26.08.2011 [20:04]

Funny1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2011 [18:49]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2011 [14:32]

MetalistkaMáš fakt nádhernou povídku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Babča S.
25.08.2011 [8:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.08.2011 [22:55]

IsabellaMarieLilyVolturiNádhera!!! Jdsem ráda, že si uvědomuje, že ho až tak nemiluje. Emoticon Eda to nemá jistý. Emoticon Doufám že Volturiovi nakonec přijdou a pomůžou jim. Snad to všichni přežijí ve zdraví. Nádherná kapča, prosím, rychle další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. marcela
24.08.2011 [20:09]

Tak to je tada konec!Jak promiň?Kam utekla?Ty mě normálně zabíjíš!!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!