Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejtajnější sen 21. kapitola


Nejtajnější sen 21. kapitolaDalší kapitolka trochu depresivní. Uvidíme, co se stalo za příhodu Belle.:) Ano! Trvalo mi asi půl roku, než jsem dopsala další kapitolku, ale co jiného říci, než: Ach, ta láska.:) Kimberly: Díky za to, že jsi na mě nezapomněla! Dneska jsem se koukala po asi měsíci na stmivani.eu a hned, jak jsem viděla tvé neodbytné komentáře, musela jsem napsat další kapitolku. Kdyby všichni byli tak oddaní jako ty. Díky moc, tahle kapitola je věnovaná jen a jen tobě.:)

Bella:

Rozhodli jsme se s Carlislem, že by nebylo na škodu odjet na nějakou dobu pryč. Charlie byl nepříčetný, ale nedivím se mu. Plnoletá už jsem, takže by to nemělo dělat problém. Bude se mi tady po všem stýskat. Ač to nerada přiznávám, dokonce i po škole a všem, co mi přijde tak normální a obyčejné. Školu si dodělám ve státě, do kterého se chceme přestěhovat. Myslím, že to bude trvat jenom několik málo let, ale řekli jsme si, že pobudeme tak dlouho, dokud nám to tam bude vyhovovat. Byli jsme na cestě na letiště. Carlisle pevně držel mou ruku, jako kdyby se bál, že mu uteču, ale svou pozornost věnoval řízení. Mé oči klouzaly po zelených jehličnatých stromech, po kterých stékaly proudy vody. Jako obvykle pršelo a panovalo studené a pochmurné počasí. Nechtělo se mi to tu opuštět, ale představa, že budu každý den, každou volnou vteřinu s Carlislem, mě uklidnovala a já se musela usmát a podívat se na něj. Pohled mi oplatil a dokonce vykouzlil i úsměv. Tak nádherný, že i ted se mi zatajoval dech. Dojeli jsme na letiště...

O několik let později

Nepříčetné počasí bylo stejné jako moje nálada. Kapky těžce dosedávaly na kapotu, střechu i okna auta a já jela bez sebemenšího zájmu dál po mokré a lesklé silnici. Tupě jsem zírala na cestu před sebou a snažila jsem se alespoň minimálně věnovat cestě, avšak jeho tvář se přede mnou míjela, jako každý den, jako každou minutu, jako každou sekundu od té doby. Asi nevíte o co jde, měla bych vám všechno vysvětlit.

Před několika lety jsme se s Carlislem odstěhovali nadobro od rodiny, všech známých a věnovali jsme se jen sami sobě. Rok jsme žili poklidně spolu, nic nám nepřekáželo, nevadilo a hlavně nic nás nerušilo při vzkvétání naší již obrovské lásky. Jednoho dne jsem se však vrátila domů a na stole jsem uviděla dopis. Od Carlislea. Stálo v něm, že už takhle dál nemůže. Všechno ho tu ubijí a mrzí ho, že mi nemůže dát to, po čem tak strašně toužím, dítě. Byl pryč! Nechápala jsem, co se děje. Život jako by přestával dávat smysl, neměla jsem pro co žít. Ocitla jsem se v našem přepychovém, obrovském domě úplně sama. Neměla jsem nikoho. Přemýšlela jsem i nad tím, že bych se vrátila k tátovi, ale přece nemůžu nakráčet zpátky domů jen tak, po tom, co jsem Charlieho opustila. Od té doby uplynulo několik málo let, pro mě jako věčnost.

Jak jsem již řekla, jela jsem po mokré dálnici až k našemu domu. Vlastně mému. Všechen majetek, peníze i akcie na trhu Carlisle přepsal na mě, ale bylo mi to k ničemu. Dala bych všechno na světě jen uvidět jeho tvář. Opět ucítit vůni jeho oblečení, kůže, podívat se do jeho zlatých očí, pevně ho obejmout... Ukápla mi slza, když jsem si uvědomila, že se už ani jedna z věcí nebude nikdy opakovat. Cesta ubíhala rychle, při myšlenkách na něj. Dorazila jsem domů. Hodila klíče na stolek u dveří, bundu pověsila na věšák a sedla si na gauč. Moje poslední rok nejoblíbenější místo. Zapnula jsem televizi, ani vlastně nevím, co dávalo, a utápěla se opět v myšlenkách na něj. Kolikrát mě napadla sebevražda, ale vždycky mě utěšil fakt, že on by to tak nechtěl. Když jsem přijela, mohlo být tak okolo sedmé, když jsem pomalu zavírala oči s pohledem na hodiny, bylo něco kolem druhé ráno. Opět jsem měla jeho tvář před očima, dokud jsem se neponořila do tůně spánku...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejtajnější sen 21. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!