Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nech si zajít chuť, doktore! - 12. kapitola


Nech si zajít chuť, doktore! - 12. kapitolaDalší kapitola je tady... Esmé po náročném dni konečně prchá z práce, ovšem to by se jí do cesty nemohl připlést náš milý Mike. Mike ji přesvědčí, že by mohli někam zajít. Zapařit. Popít... Jak tento noční výlet skončí?

Esmé

*

Nehoráznost, absolutní nehoráznost. On si mě tahá za nos a na druhý den sedí na zadku a povídá si s jinou ženskou! Jemu nestačí sebrat mi místo, on… Bylo to nepopsatelné, jak moc jsem na něj byla naštvaná a jak mě všechno kolem něj iritovalo. Nemohla jsem dál vydržet v místnosti s ním, tak jsem bouchla s krabicí plnou mých věcí a vyletěla jsem odtamtud jako tornádo.

Prohnala jsem se přes mou už bývalou ordinaci a kancelář v jednom, popadla kabelku, kabát, který mi připomněl pouze to, že jsem ho kupovala s tím blonďatým ďáblem. Musela jsem odtud vypadnout, nevydržela jsem to… I když jsem po hovoru s mámou byla docela v pohodě a bez starostí, teď se to na mě zase sesypalo. Opět jsem byla naštvaná, rozčilená a zoufalá.

Skákala jsem po schodech, na výtah jsem dneska opravdu neměla chuť a chtěla se vydat do zimy pozdního odpoledne, skoro večera. Ale potkala jsem Mikea…

„Ahoj, Es, kam tak chvátáš?“ Ve chvíli, kdy uviděl můj ztrhaný obličej, se mírně zarazil.

„Ale no tak, broučku, přece bys kvůli tomu neplakala, že ne?“ Někdy mi ty jeho teplé kecy lezly na nervy, ale teď se ke mně choval až mateřsky, a za to jsem mu byla vděčná. Drtil mě v náručí a já se zase rozplakala, sakra!

„No tak, to bude dobré, primářské křeslo není všechno, no tak, ššš…“ Po chvilce mé vzlyky ustaly a byla jsem jakž takž schopna normálně komunikovat.

„Já vím, já vím, jenom jsem z toho prostě nesvá,“ přiznala jsem se, protože Mike byl prostě někdo, komu jsem mohla opravdu věřit a nikdy se mi to nevymstilo.

„Tak víš co? Musíš jenom přijít na jiné myšlenky. Co kdybychom si dneska někde vyrazili? Já vím, že je středa a zítra musíme zase makat, ale myslím, že by ti to prospělo.“ Chtěla jsem se z toho vykroutit, ale díky mému naprosto nulovému přesvědčovacímu talentu se mi to nepovedlo.

„Tak dobře… Kam pojedeme?“

„Opravdu chceš jít na párty v doktorském? Kdybychom šli na maškarní, neřeknu, ale my hledáme normální klub, že?“ Neodpustila jsem si ironický úšklebek, samozřejmě jsem se chtěla převléct.

„Haha, Mikeu, měl bys být rád, že jsem vůbec souhlasila, jasný?“

„Promiň, promiň, vím, že jsi teď trochu vykolejená a potřebuješ rozveselit, takže konec keců a vyrážíme nejdřív k tobě, pak ke mně a pak najdeme nějaký dobrý klub, kde nikoho nebude zajímat, kdo jsme.“

„Dobře, dobře, ty velký organizátore! Ale jestli to zítra nerozchodím, je to tvoje vina…“ Se smíchem jsme nasedli do mého BMW a vydali se směrem k mému bytu.

S Mikem jsem vždycky měla dobrou náladu, byl jako lapač té špatné a zármutku. Takže mě vůbec nepřekvapilo, že už na cestě jsme si naplno pouštěli písničky a smáli se. A tento večer jsem si hodlala pořádně užít, hodit za hlavu Carlislea a jemu podobné hochy. Prostě si jenom užívat a zbavit se pásu zodpovědnosti, který mě svazoval… Zase se trochu odvázat, což jsem nedělala až tak často.

Přijeli jsme k mému bytu už značně rozparádění a nebylo divu, že jsem v záchvatu smíchu skoro nemohla otevřít dveře.

„Mikeu, Mikeu, prosím tě sedni si na chvilku, já na sebe něco hodím a vyrazíme.“

„Hele, tyhle růžový nadýchaný polštářky jsi tu měla?“ Ach bože, opravdu? Proč gayové vždycky prahnou po růžové?

„Jojo, měla…“ zabručela jsem a radši se vydala do mého pokojíčku, kde jsem rozevřela velkou skříň a nahlédla do mých „pokladů“. Nesmím vypadat usedle, to nechci! Takže něco svěžího, co by i přes mráz za okny vyvolalo pocit jarního probouzení…  

Vybrala jsem úzké a přiléhavé legíny v černé barvě – ano, o zeštíhlující vlastnosti černé vím a hojně toho využívám – a k tomu top s flitry rudé červené. Možná to bylo moc, ale čert to vem. Vlasy jsem jenom pročesala a upravila pomocí laku a byla jsem připravená.

„Můžem?“ vtrhla jsem do obýváku, kde Mike stále testoval růžové polštářky na mé pohovce.

„Páni, sluší ti to, tak jdem to rozjet!“ Přímo jsme vystřelili z mého bytu, i když Mike měl oči pořád pro ty polštářky, asi mu budu muset nějaké koupit k narozeninám.

Teď jsme směřovali k jeho bytu, který byl jenom pár semaforů od toho mého. Bydlel sám, i když často u něho přebývali jeho kluci, kterých má dost. Zaparkovali jsme na přilehlém parkovišti, a jelikož jsem věděla, že je oblečený za pět minut, tak jsem mu nabídla, že zůstanu v autě, že stejně potřebuju vyřídit nějaké telefonáty. Mike tedy odběhl z auta a já osaměla.

Žádné telefonáty jsem vyřizovat nechtěla, chtěla jsem jenom být na chvilku sama. Každý někdy potřebuje být sám, jenom on a jeho myšlenky…

Jsem paranoidní, to jsem si uvědomila. Stresuju se a smutním kvůli člověku, kterého znám sotva týden a který mi prostě zamotal hlavu… Ale znala jsem ho chvilku, věřila jsem v něco víc, a to se mi vymstilo.

Jsem naivní.

Blbá.

Důvěřivá.

Zklamaná.

Smutná.

V depresi.

Nerozhodná.

Zmatená…

Všechno teď jsem. Byla jsem rozpolcená na tolik moc částí o různých emocích, že jsem se sama v sobě nevyznala… Kdo teda teď jsem, že se nevyznám sama v sobě? Podraz Carlislea přinesl mnohem víc než zklamání. Přiměl mě přemýšlet nad svým životem, co teď bude?

Trhla jsem sebou, jelikož do auta přistoupil Mike. Na sobě měl černé džíny a bílé tričko, které náramně obtahovalo jeho svaly. 

„Tak to nakopni a jedem!“ popoháněl mě Mike a já nastartovala. Byla jsem tak nucena zahodit všechno za hlavu, což se nakonec ukázalo jako dobrá věc.

„A kam to teda vlastně pojedem?“

„Od jednoho kamaráda mám výborný tip na klub, jmenuje se Cher a je to na třicáté osmé ulici, takže teď pojedeme doprava a na druhých světlech odbočíme doleva,“ navigoval mě celou cestu a nakonec jsme zaparkovali před na pohled obyčejnou budovou, kterou zdobil fosforový nápis Cher.

Venku byla typická zima, ale v klubu určitě bude teplo…

U dveří stál svalnatý muž s brýlemi na očích a kolem něho jsme prošli dovnitř klubu. Už z parkoviště jsem slyšela pořádný rámus, ale když jsme vešli dovnitř, myslela jsem, že přijdu o sluch. Cítila jsem bušení písničky až v hrudi, cítila jsem, jak to mnou otřásá.

„Panebože, chceš, abych ohluchla?“ musela jsem řvát z plných plic na Mikea, který byl vedle mě.

„Ty jsi hodně dlouho nebyla na pořádné pařbě, co?“ rozesmál se Mike a já to musela přiznat. Nebyla. Primářky moc často na diskotéky nechodí.

„Chceš tancovat?“ křičel na mě Mike, protože opravdu nebyl jiný způsob, jak navzájem komunikovat.

„Všechno lepší než jenom stát a nechat si tu hudbu dunět v celém těle.“

A tak jsme se ocitli na parketu… Zprvu to byl pro mě nezvyk, všude kolem mě se svíjela všemožná těla cizích lidí, která se o mě opírala, ale Mike mě přilepil k sobě a s ním jsem se cítila bezpečně. Za chvilku jsme to začali pořádně rozjíždět, a i když mi tyto moderní písničky moc neříkaly, pěkně duněly uvnitř mě a podle nich se tancovalo skoro samo.

Tak to šlo… já ani nevím, jestli to byly hodiny či minuty. Nevím, prostě jsme se tam tak vlnili, tancovali…  Po několika únavných setech písniček, které mi rozvibrovaly celé tělo, jsme se přesunuli na bar, kde už nedoléhala hudba tak hlasitě.

„Co si dáš?“ ptal se udýchaně Mike, když jsme dosedli na barové židličky…

„To je jedno, ty to tady znáš.“

„Dvakrát whisky, prosím.“ Barman obratně chmatl po speciálních skleničkách a nalil do něj hnědý nápoj a vhodil kostky ledu, které, jak jsem doufala, nás pořádně zchladily.

„Jsem celá zpocená, nevěděla jsem, že nás to bude tak bavit a my vydržíme tolik,“ rozesmála jsem se a kopla do sebe prvního panáka whisky.

„Někdy tě to úplně pohltí a nevíš, kdy přestat, je už půlnoc pryč.“

„Cože??? Já myslela, že je kolem desáté!“ zařvala jsem na něj a brala se k odchodu. Hledala jsem kabát, který jsem si odložila bůhví kde a kabelku. Ale Mike mě zastavil.

„Kam spěcháš? Nemělas toho dneska dost? Vím, Carlisle tě naštval, tak co mu udělat menší peklo jako primáři, hm?“ Viděla jsem ty jeho ďábelské jiskřičky v očích, a to mě potěšilo. Je fajn mít kamaráda, který je schopen pro vás riskovat. Ale opravdu mu chci dělat problémy?

Esmé, on ti sebral místo, a to je docela problém. Menší pomsta neuškodí, našeptával mi kdosi v mé hlavě.

„A jak to chceš udělat?“ vyzvídala jsem a mrkla na barmana a vmžiku ke mně přiletěla druhá sklenička whisky.

„Co třeba začít pozdním příchodem z důvodu kocoviny?“ Hned jak to vyslovil, měla jsem z toho trochu strach. Přece jenom, to by už nebylo pouze na hlavu primáře, ale ředitele…

„Mohl by z toho být problém…“

„Ale no tak! On ti ublížil, copak nechceš aspoň nějakou odplatu?“ Měl pravdu… Chtěla jsem mu znepříjemnit život v každé oblasti, a jestli to znamená, že se musím opít a přijít pozdě do práce, tak proč ne?

Nevím, jak mi v tu chvíli mohlo vypnout racionální uvažování a zdravý rozum, a já mrkla na znamení třetího panáka… A to rozhodně nebyl poslední toho večera…


Tak, další kapitola je tady. Asi jste si všimli, že teď kapitoly nepřispívají tak často, jak by měly. Mám k tomu pádný důvod, v pondělí a úterý (23. a 24.) mě čekají přijímačky na střední školu, takže snad všichni chápete, že to teď není jednoduché. Ale příští týden, pokud se teda dostanu, by měl všechno změnit a já už bych pak měla mít plno času... 

Takže snad to chápete a podpoříte mě v psaní - a nejen v něm... :D

Jinak, zlatíčka moje, vám strašně děkuju za komentáře, ani nevíte, jak mě to potěšilo. Byla bych moc ráda, kdyby se počet opakoval. Hrozně mi to pomáhá. Vy víte, kdo jste moje stálice, takové ty nejisté otázky, jestli právě vy, si nechte. :D Všichni, kdo zanechali alespoň nějaký, ledajaký komentář, mě strašně moc potěšil... :) ♥ A někteří měli otázky k tomu, proč dávám limit 15 - 20 komentů. Kdyby čtenáři - ne všichni samozřejmě - nebyli líní komentovat, limit by nebyl.

Další kapitola by měla být asi za týden, uvidíme, jak to zvládnu a jestli mě někde vezmou. :) 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nech si zajít chuť, doktore! - 12. kapitola:

 1 2   Další »
14. Satu
17.06.2012 [14:17]

SatuNo fakt! Ty a Esme, to je ako jedna osobnosť. Vieš jej pohľad dokonalo napísať, až normálne padám na zadok! Emoticon
Pohľad Carlisle, už som hovorila, tebe mi moc nesadne, zato Esme! No jéje, to je niečo! Emoticon Emoticon Emoticon
Samozrejme, je to len ženská, takže si všetko vysvetlí po svojom, ale čo už, aj tak to musí byť. Emoticon Iba ona si môže myslieť, že je Carlisle hajzel a hneď v ten deň si omotá okolo prstu ďalšiu. Emoticon Emoticon Emoticon
Pche, Mike je gay jednička! On je špičkový snáď v každej situácií a práve teraz ho Esme potrebovala ako soľ! Emoticon Tie rúžové venakúšiky boli skvelá vsuvka, také malé odreagovanie a aj keď Esme pri ňom zabudne na Carlisle aspoň na chvíľu, v aute aj tak osamela a neubránila sa malého sebakritizovania. Emoticon Mnoa čo?! Šak blonďavému diablovi by som neodolala ani ja, môže byť v úplom kľude! Emoticon Emoticon
Mike je môj človek! Emoticon Emoticon Tiež som ti navrhovala menší podraz na účet Carlislea, ale neskorí príchod z dôvodu opice... Emoticon Neviem, skôr mi to príde, že Esme uškodí viac sebe, ako Carlisleovi. Emoticon Uvidíme ako to dopadne, záver si napísala skvele. Bola tam cítiť suchá irónia. Emoticon zase ťa len vychvaľujem, netuším ako ty to robíš, že pri tebe vždy tak zmäknem. Emoticon Emoticon Emoticon

Takže takto! Emoticon
Ty si limit dávať nepotrebuješ! Neviem ako k tomu prišlo, vlstne, hej, viem presne ako k tomu prišlo. Tvoj doktor ma presvedčil v tom, že si jedna z najlepších autoriek. Nie je to ani tak o čom píšeš, ale skôr ako to napíšeš. Nechápem to, pri tvojcih kapitolách si pripadám, akoby som mala tú česť čítať práve vydanú knihu, ktorá láme rekordy v rebríčkoch. Ak čítam dobre, robila si prímačky na strednú, to jest máš 15/16 a na taký, dajme tomu nízky, vek, píšeš priam majstrovsky! Skutočne si u mňa prekonala aj niektoré dlhodobé autorky, ktoré sa môžu na stránke pýšiť titulom AUTOR MESIACA. Emoticon

15.05.2012 [21:04]

OrigamigirlJoj copak ti dva budou vyvádět dál? Projednou je mi líto i Carlislea. A "oooo" ty jsi jedinej
Emoticon Emoticon Emoticon Tak se nenavážej do hezký povídky!

12. Nelushka
28.04.2012 [7:29]

Skvělé! Nádherné! Úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Báječná kapitolka jako vždy! Emoticon Emoticon Emoticon
Carlisle si ti kazí čím dál víc, jak tak koukám Emoticon Emoticon A Esmé ho rychle následuje. Snad nebude mít moc velký průser Emoticon Emoticon Tohle není Esmé kterou znám z twilight! Tahle je skvělá! Je samostatná,umí řešit problémy po svém. Prostě úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ale ten MIke! Je super!! Emoticon Emoticon Emoticon Já toho gaye zbožňuju! Emoticon Emoticon Emoticon
No doufám že se Es s Carlislem dá co nejdřív dohromady Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ještě pár problémečků, nakonec všechno odpuštěno...
Skvělé!!! Rychle pokračování!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
P.S. Carlisle je upír. Dozví se to Es někdy? Bude se chtít taky stát upírkou? Emoticon Emoticon
Snad se to dozvím v dalších kapitolkách Emoticon Emoticon
Rychle pokračování!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. katariesmecullen
23.04.2012 [9:27]

Jaj.. Carlie si to posral ještě víc.. Teda jestli to víc ještě de. Esmé se nedivím taky bych zuřila... Ale naštěstí je tu Mike... K sakru ten chlap je krutej... Vole... =D a Esmé... No tak to teprv.. Pekne se nám rozjela... A ke všemu s schválně vožere..no myslím že ji za tohle Carlisle nepochválí... Anebo naopak... Kdo ví..

No Naty skvělá kapitola jako vždy....

PS: Hodně štěstí u zkoušek... moje kámoška je dělá taky a rozptýlit ji(aby na to furt nemyslela) mi dalo pěknou práci... =D

P.P.S omlouvám se že komentuji pozdě ale měla jsem moc práce, ale jelikož sem teď nemocná tak už sem to stihla... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.04.2012 [19:41]

N1I1K1O1LTak doufám, že se dostaneš na školy! Já byla chytrá a vybrala si školy, kde berou na průměr. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tak a ke kapitolce! Emoticon Nejsem si jistá, jestli je kocovina a pozdní příchod do práce to pravé ořechové. Tím Carlisleovi neznepříjemní život, jen jí bude hrozit, že k tomu všemu ztratí práci úplně. No, uvidíme, co si Esme ještě vymyslí. Emoticon Emoticon
Tak nějak začínám litovat Carlislea. I když je upír, mám strach, že ho brzo trefí. Emoticon
A... Nevadí, že se považuju za stálici? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS. oooo - To ty jsi Emoticon Emoticon Emoticon

22.04.2012 [9:13]

Danca11 Zaprvé ti přeju hodně štěstí při přijímačkách, mě to taky zítra a v úterý čeká. Doufám, že se dostaneš tam, kam chceš další čtyři roky chodit. Emoticon Emoticon
Mike je jednoduše úžasný, ti nejhodnější a nejúžasnější chlapi musí být vždycky gayové.
Doufám, že to novému panu primáři pěkně zavaří, když se ráno připotácí do nemocnice... snad z toho teda bude mít problémy Carl a ne Es, nedejbože Mikie! (já toho chlapa prostě žeruEmoticon )
Moc se těším na další kapitolu, protože píšeš skvěle a o mé oblíbené dvojici. Co víc si můžu přát? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.04.2012 [9:04]

LeahCcSkvěle!!! Nádherná kapitolka!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Super kapitolka jako vždycky. Co k tomu napsat? Emoticon Maike je fakt boží. Ty růžové polštářky... Emoticon Emoticon
Nebýt gay, tak bych ho brala Emoticon Emoticon Snad z toho pití nebude mít Es moc velký problém. Zato Carlisleovi by menší smůla neuškodila... Emoticon no nic. Doufám, že se mu podaří Esmé vysvětlit, jak to všechno doopravdy bylo Emoticon Emoticon
Rychle další kapitolku!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
P.S.: HODNĚ ŠTĚSTÍ PŘI ZKOUŠKÁCH!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [23:18]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [22:29]

AnysPdoufám že to nepodadne nějak špatně..honem další chci vidět co na to řekne carlisle až jí uvidí...=)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [22:12]

EleonorChápu že ho chce potrápit jen aby to nedopadlo špatně :( Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!