Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Navždy sama? Ne! 17. kapitola

Cristina Frederica1


Navždy sama? Ne! 17. kapitolaCo se stalo Isabelle? Přežije? A co Edward?

17. kapitola

Stáli jsme na louce. Já, Lily a Chris. Proti nám stála přesila čehosi. Vypadali jako lidé, ale díky Lily jsem věděla, že to lidé tak úplně nejsou. Dle plánu jsem se pomalu, ale opravdu pomalu, vydala vpřed a Lily s Chrisem začali couvat. Teprve teď jsem pocítila ten nával strachu. Nebojím se proto, že by to nemuselo dopadnout dobře, ale proto že už neuvidí Edwarda. Mého Edwarda. A ani nikoho z Cullenových. Odešla jsem a ani se nerozloučila… Neřekla jsem jim, jak moc je miluju. Hlavně Edwarda. Je mi líto, že neuvidím Alice, Jaspera, Esmé, Carlislea, Emmetta a dokonce ani Rosalie. A proč tady tedy zůstávám? Nevím. Něco mě u Lily drží. Snad naše dlouholeté přátelství anebo pocit, že jí to dlužím. Přeci jenom jsem v pořádku jen a jen díky ní.

Pomalu jsem došla až k nim. Na okamžik mě napadlo diplomatické řešení. Ale jak rychle nápad přišel, tak rychle odešel. Nadechovala jsem se, že něco řeknu, když tu druhá strana bez upozornění zaútočila. Z ničeho nic mě obklíčili s jasným cílem. Zabít! Byla jsem připravena se bránit svými dary a dát Lily s Chrisem trochu času, aby se pokusili utéct. Po tom, co byl ke mně nejblíže, jsem chtěla hodit elektrickou kouli, ale najednou jako by mi došly všechny síly. Měla jsem co dělat, abych se udržela na nohou. Hlava se mi zatočila, kolena podlomila a já dopadla do trávy. Poslední, koho jsem viděla, byl jeden z mých protivníků. Poté už a jenom temnota.

Carlisle:

Běželi jsme. Blížili jsme se k chatičce. Už mi byla na dohled, když proti nám vyběhla Lily s Chrisem. Bez Belly. Evidentně si z nás nic nedělali a chtěli nás okolo nás proběhnout. Tak to tedy ne! Popadl jsem Lily za ruku. Nejprve byla vyděšená, ale její výraz se rychle vyměnil za vražedný a nenávistný.

„Co to…“ sykla, ale já si jí nevšímal. Strhl jsem jí rukáv, který zakrýval její levé rameno. To jsem si mohl myslet. Byl tam znak, který dával jasně najevo, že patřila k Ochráncům. Proto nikdy nenosila tílka.

„Kde je Bella?“ otázal se pln obav Edward.

„Ta? Ta už bude mrtvá,“ odpověděla Lily naprosto v klidu. Nechápu, jak může být tak klidná. Je skrz na skrz zlá. Edward vypadá, jako když se každou chvíli složí.

„Ne, není mrtvá,“ snažil jsem se tvářit klidně, ale nervy jsem měl na pochodu. Jestli to nevyjde, je po nás? „Kdyby byla mrtvá, cítila bych to,“ pokračoval jsem.

Na okamžik byla zaražená, a to byl náš čas. Edward, který byl nejblíže, na nic nečekal a urval jí hlavu. Její tělo okamžitě vzplanulo a chudák Chris se zhroutil vedle ní.

„Bella,“ vydechla Alice. Nevím, co se jí honilo v hlavě, ale Edward vyděšeně vyběhl. Bez čekání jsme se vydali za ním.

Okamžitě jsme ji uviděli. Stáli okolo Belly, která ležela na zemi. Sakra! Chtěli ji zabít.

„Ne!“ vykřikl Edward a běžel za ní.

„Počkejte! Ona nevěděla, co dělá,“ snažil jsem se alespoň o špetku diplomacie.

„My víme,“ odpověděli nepřítomně.

„Zničili jste ji, že?“ zeptal se ten, který byl nejblíže Belle a uhýbal Edwardovi z cesty.

„Ano,“ špitl jsem.

„Děkujeme. Ta dívka se za chvíli probere. Na nejvýš pět minut,“ promluvil nejspíše vůdce naším směrem.

Chtěl jsem se jich zeptat, co se stalo, kdo jsou a zasypat je dalšími otázkami, ale oni se otočili a společně odcházeli.

Nechali jsme je být a obklopili se okolo Belly.

Bella:

Pomalu jsem zvedala ztěžklá víčka. Bála jsem se toho, co uvidím.

„Bell,“ uslyšela jsem hlas Edwarda. Mého Edwarda. Prudce jsem otevřela oči a uviděla to nejkrásnější na světě. Jen zjistil, že jsem při vědomí, prudce mě políbil.

„Bello,“ uslyšela jsem ostatní. Carlisle, Alice s Jasperem a Emm. Edward se se mnou postavil a já putovala z náruče do náruče.

„Carlisle, já…“ chtěla jsem se mu omluvit za to, že jsem mu nevěřila.

„To je v pořádku,“ usmál se a já se vrátila do Edwardovy náruče.

„Chris, Lily,“ vzpomněla jsem si na dvě jména.

„Lily je mrtvá a Chris se už probudil. Šel si zalovit a pojede zatím s námi,“ vysvětlil rychle Carlisle. Lily je mrtvá. Mrtvá. Chris je v pořádku. Normálně bych s sebou asi opět švihla, ale já to vstřebala bez jakýchkoliv problémů. Až moc v klidu. Nepřirozeně v klidu.

„Jaspere!“ vykřikla jsem dost podrážděně.

„Promiň,“ špitl a já se cítila normálně.

Chtěla jsem se uvelebit v náruči Edwarda, ale on mě natočil směrem k němu. Poklekl na jedno koleno a spustil: „Isabello Marie Swanová. Má jediná lásko a ženo mého života, dovolíš mi tu čest, stát se tvým mužem? Vezmeš si mě?“

Zarazila jsem se. Já a vdávat se? Já a bílé načančané šaty? Já a manželka?

Podívala jsem se mu do tváře a s úsměvem vydechla…


Tak a máme tu konec. :D

Ještě plánuji epilog, ale předem píši, že nevím, kdy ho přidám.

Dále bych chtěla poděkovat: marthy555, CatherineCullen, BabčaS., Jana, Elizabeth, lelush, AngieCullen, Naťule, kajak34, Lucka2010, mona, daslli141, Faire, schuchinka, monacullen, TheAmazonka, Wik, lied, BJaneVoltury, mňamka, LenuleCullen, sunny129, Lexis, daslli a kamarádce Pavle (Pigy). :D

Prosím, nezlobte se, že tu možná nejste vypsaní, ale prohrabat se komentáři opravdu není snadné, tak mi snad odpustíte. Opravdu si vážím vašich komentářů. Vždy mě dokázaly povzbudit a dodaly mi energii na další kapitolku. Opravdu všem děkuji a snad se sejdeme i u nějaké další povídky.

Paxl


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Navždy sama? Ne! 17. kapitola:

 1
22.08.2013 [17:43]

zuzikakedy bude dalsia cast?????? strasne sa tesim Emoticon

01.03.2013 [22:51]

NattyXOXONádhera!!Bála jsem se,že jí ty 'příšery' něco udělají,ale překvapila jsi mě.Mile.
Těším se na Epilog!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.03.2013 [19:00]

kajak34Škoda, že už je konec Emoticon. Ale alespoň to všechno skončilo dobře Emoticon .
Takhle kapitole se ti jako vždycky samozřejmě zase povedla Emoticon . Taky ti moc děkuju za věnování Emoticon
Dále ti do dalšího psaní přeju spoustu nápadů, dále aby se ti neklepaly ruce a mohla jsi v klidu psát a nakonec spoustu oddaných čtenářů Emoticon
Hodně štěstí! Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jana
01.03.2013 [17:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
01.03.2013 [17:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.03.2013 [17:07]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!