Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Náhoda je blbec - 3. část

zzz


Náhoda je blbec - 3. částIsabella se setká s Cullenovými. Jak zareaguje? Okouzlí ji někdo na první pohled? Je tu ještě otázka, zůstane u nich přes noc? Nikdo neví...
Vše není jen o vzhledu, zvuk srdce hraje velkou roli též...
Roxana

EDIT: Článek neprošel korekcí.

Náhoda je blbec – 3. část

(Anděl v upíří podobě)


„Ty budeš Isabella, já jsem Jasper,“ vyrušil mě něčí hlas. Hbitě jsem se otočila a vykulila oči…

 


Jeho pohled byl tak uhrančivý a přísný, ale když jsem se zahleděla více, spatřila jsem roztomilého chlapce s jizvami. Jeho zlaté oči mě bedlivě pozorovaly a já ucítila ten jejich sladký pach. Zvedl se mi žaludek, jak mám pít krev od někoho, kdo takhle smrdí?!

„Ano, to budu já.“ Podala jsem mu ruku. V polovině cesty jsem chtěla cuknout, celých sedmdesát let jsem se stranila od pijavic, a teď se jim naservíruju přímo pod nos. Nejsem na zabití?

„Poslala mě pro vás Esmé, čekají vás doma.“ Přikývla jsem a otočila se na kufry. Chtěla jsem si je dotáhnout do auta, ale byl to rozený gentleman a vzal mi je. Byl v tom zkušený. Jeden kufr si dal do levé ruky, druhý do pravé a zbylé dva podpaží. Zřejmě má cvik.

Pobídl mě, abych se vydala k autu, které bylo zatraceně pěkné.

„Sakra, ona má snad víc věcí než Alice,“ zabrblal a doufal, že jsem to neslyšela. Ti upíři mají být pohotoví, ne se soustředit jen na jednu věc, kterou stejně dobře nevykonají. Jasper se s těmi kufry tak vehementně pral, že jsem musela vylézt z auta a pomoc mu. Jemně jsem je strkala do kufru a skládala je tak, aby se tam všechny vešly. Zavřela jsem kufr a vítězně se usmála, čímž jsem ucítila menší vrásky. Krucifix...

„Děkuji, asi bych to jinak nezvládl.“ Podrbal se na týlu a šel si sednout za volant. Já se přidala a vyjeli jsme směr jejich domu…

Když jsem spatřila ten pohádkový palác, musela jsem si připomenout, že jsem pořád v realitě. Celý dům byl jen ze skla. Svým zrakem jsem viděla do všech nejzazších koutů. Všechny praskliny – těch bylo velice málo -, smítka, vázy, květiny…

„Isabello, můžeš vylézt?“ ozval se Jasper. Přikývla jsem a následovala jsem ho. Tentokrát se s kufry netahal, prý je potom vytáhne někdo. Modlila jsem se, abych nemusela spát u nich, to by poškodilo mé sebevědomí.

„Vítám tě,“ vyletěla na mě menší dívka s rozježenými vlasy. Oči jí žhnuly veselým a její objetí mi bylo příjemné.

„Jsem Alice, Jasperova žena.“ Usmála jsem se a představila. Alice mě čapla za ruku a tahala dovnitř. Zastavila jsem se těsně před prahem. Jako poloupír nesmím překročit práh, pokud mě někdo nepozve. Opravdu zlé pravidlo.

„Děje se něco?“

„Ne, já jen…“

„Isabello, pojďte dál,“ pozvala mě přicházejíc mladá dáma. Podle charakteru to bude Esmé. Mateřský typ, který mi přilne k srdci.

„Děkuji, těší mě.“ Podala jsem jim ruku, následně pohlednému blonďatému muži a… krásné Afroditě. Její krása byla neobyčejná. Když jsem si uvědomila, jak vypadám já, zrovna v této chvíli, tak jsem se zastyděla, a byla červená až na zadku.

„To je Rosalie, můj skvost,“ Upozornil mě hromotluk, který se postavil naproti mě. „Tak mi ji prosím neokoukej, pak bych neměl co dělat.“ Blondýnka ho plácla po rameni a vesele se usmála.

Rychle jsem si je spočítala a něco mi tu nesedělo. Kde je ten sedmý? Nebo jsem se přepočítala?

„Jsem hrubá, ani jsem ti nepředstavila mého syna, Edwarda.“ Z kuchyně vylezl anděl bílé košili a ve volných kalhotách. Byl pobledlý a oči propadlé. Avšak na jeho kráse to neubralo ani trochu. Musela jsem se vzpamatovat a trochu si odkašlat, měla jsem rázem sucho v krku.

„Jsem Edward Cullen.“ Ze slušnosti mi podal ruku. Byl tak ledový. Cukla jsem sebou. Pohlédla jsem do jeho zlatých očí a musela si připomenout, že bych měla dýchat. Moje srdce si dělalo, co chtělo. Pohupovalo se na šňůrce a dělalo mi akrobatické výstupy.

„Je vám dobře?“ zeptal se anděl. Přikývla jsem a poprosila o trochu vody. Smečka pijavic se seběhla do kuchyně pro jednu sklenici vody.

„Tady je.“ Podal mi ji Edward a já se musela otočit, abych se nedívala na jeho skvostnou postavu. Měla bych si vzít klíče a rychle odtud vypadnout, jinak si přivodím srdeční zástavu.

„Eh… paní Cullenová, mohla bych poprosit o klíče svého domu? Ráda bych si odpočinula po tak dlouhé cestě.“ Usmála jsem se a už se viděla, jak si to kráčím pryč z tohohle prokletého domu.

„Isabello, o tom jsem s vámi chtěla mluvit. Dnes se tam dodělávaly menší úpravy, proto bych byla ráda, kdybyste dnes zůstala u nás a zítra bychom vás hodili domů.“

Srdeční zástava je na světě!

„Jste si jistá, že vám to nebude vadit?“ Alice začala poskakovat, a aby zmírnila svou radost, ověsila se kolem krku Jasperovi. Nechtěla jsem tu zůstat, ale jinou šanci zřejmě nemám. Sama si podkopávám základy.

„Samozřejmě, že ne,“ zbavila mě Esmé výčitek.

„Pro začátek, jsem Bella, mohly bychom si tykat, ne?“ Podala jsem znovu Esmé ruku a přívětivě se usmála.

„Jistě, proč ne. Já jsem Esmé.“ Oplatila mi úsměv.

„Pokud by vám to nevadilo, ráda bych si šla tedy lehnout,“ promluvila jsem nejistě. Esmé se usmála a vedla mě do druhého patra. Víčka mi padala, byla jsem ráda, že si budu moc lehnout.

„Pro dnešek si lehnete do pokoje Edwarda, je tady sám, svůj pokoj ti uvolní a on bude spát v obývacím pokoji.“ Chtěla jsem něco namítat, ale na puse mi přistál něčí studený prst.

„Nic neříkej,“ pronesl anděl ledově a podíval se mi zhluboka do očí… sakra!

Stvořiteli! Zařvala jsem v duchu a doufala, že mě slyší…


 

 

 

Máte nějaké nejasné otázky? Chcete se na ně zeptat? Klidně odpovím, pokud se to nebude týkat jádra povídky. Pokud budete tak hodní, Vaše názory uvítám. Děkuji...

Roxana -> 4. část



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Náhoda je blbec - 3. část:

 1
1. Eni..
18.05.2011 [13:55]

Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!