Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My true love! 6. kapitola

Vlk


My true love! 6. kapitolaJacob je vrátí a řekne Nessie, že ví, že ona je upír. Samozřejmě je vyplašená, ale brzy se to srovná. Jacob Ness tají, co je on za tvora. Prý to má zakázané. Prosím komentáře a kritiku. TwilightMishka

6. kapitola

 

 

„Promiň, že jsem nepřišel dřív. Měl… měl jsem práci,“ řekl ten někdo a přisunul si mě k sobě.

„Jaku, sakra! Víš, jak si mě vyděsil?“ vyštěkla jsem a rychle se k němu otočila. „Promiň,“ smál se.

„To není k smíchu!“ sykla jsem.

„Je! Kdybys viděla, jak se tváříš!“ pořád se smát. Z hrdla mi vyšlo varovné zavrčení. Rychle jsem to proměnila na kašel. Přestal se smát a jen tak na mě koukal.

„Ness, přede mnou se nemusíš přetvařovat. Já dobře vím, že jsi skoro upír,“ řekl prostě a mě se zastavilo srdce.

„Co - cože?“ vykoktala jsem zděšeně.

„Ness, já vím, že tvoje máma byla člověk, než si našla tvého tatíka… ehm… Znal jsem jí a taky jaksi jí měl hodně rád, no a pak si přišla ty a já se do tebe… Prostě jsem měl zakázáno tě vídat. Ty jsi přišla sama a já vím, že tě sem už nikdy nepustí, takže toho chci využít...“ vysvětloval mi.

„Co – co - co jsi?“ vykoktala jsem znovu.

„Zatím bude lepší, když to nebudeš vědět. Neublížím ti. To ani nejde, ale neřeknu ti to. Musíš mi věřit.“ Kývl hlavou a já ztuhla v jeho objetí.

„To kvůli tobě mě sem nechtěla pustit?“ Byla jsem vyděšená. Třeba se o mě bála, a proto to nechtěla. Třeba je nebezpečný a taky nás nikdo nevidí ani neslyší a chystá se mě zabit! „Jo,“ potvrdil mi to.

„Teď mě zabiješ, že jo?“ Hlasitě jsem polkla a čekala na jeho odpověď.

„Ne!“ vykřikl zděšeně.

„Já ti nevěřím.“ Rychle jsem se vykroutila z jeho objetí a pomalu ustupovala dozadu. Zmateně se na mě koukal.

„Bože můj! Kdybych tě zabil, zabil bych se sám! Já ti prostě nesmím říct. Mám to zakázaný od tvojí mámy!“ Byl opravdu hodně zmatený. Zastavila jsem se.

„Od mojí mámy?“ Nedůvěřivě jsem si měřila to krásný stvoření pár metrů ode mě.

„Jo. Ness, já bych ti nic neudělal!“ Rozmáchl se rukama a já věděla, že nelže, ale stejně jsem se bála. Chvíli jsme se na sebe koukali a potom Jacob udělal nejistý krok ke mně.

„Nessie, já tě miluju!“ řekl něžně a udělal další krok.

„I když jsem upír?“ zasyčela jsem.

„Ty nejsi upír. Máš srdce jako já a krev jako já.“ Další krok.

„To je pravda,“ souhlasila jsem a pokusila se usmát. Oplatil mi krásný úsměv a další krok. Už nás dělil sotva 1 metr. Zastavil. Nebyl si jistý, tak jako já.

„Nebojíš se, že ti něco udělám?“ zeptala jsem se.

„Ne. Mně nemůžeš nic udělat. Přeperu tě. Upíry zabíjím každý den,“ mrkl na mě. Uchechtla jsem se.

„Aha. A řekneš mi někdy, co jsi?“ ptala jsem se a opravdu pomalu jsem udělala krok k němu.

„Jo, jestli tě ještě někdy uvidím,“ usmál se a rukama mě opatrně objal kolem pasu. Usoudila jsem, že kdyby mě chtěl zabít, už by to zřejmě udělal. Objala jsem ho kolem krku a přitáhla se  k němu. „Ness, omlouvám se ti.“ Zašeptal.

„Jo…“ vzdychla jsem a rychle jsem si stoupla na špičky. Teď už jsem neměla podpatky. Usmál se a trošku se shýbl. Začal mě něžně líbat a já byla v podstatě šťastná. Ale něco mi to ztěžovalo. To, že ho možná znovu nikdy neuvidím. Že se nedozvím, co je. Bezmyšlenkovitě jsem začala plakat. Ihned se odtáhl.

„Ness! Co se děje?“ ptal se zděšeně.

„Nic!“ vzlykla jsem.

„Ne. Řekni mi to!“ Třásl se mnou.

„Nech to být,“ šeptla jsem, protože jsem nemohla mluvit normálně. Objala jsem ho a nechtěla se pustit. Plakala jsem mu na rameno.

„Nebreč,“ utěšoval mě a taky objímal.

„Jaku! Neutěšuj mě! Nesnáším to,“ zavrčela jsem a on přestal. Jen mě objímal.

„Miluju tě,“ zašeptal po chvíli, kdy jsem se začala uklidňovat. To, ale neměl dělat. Začala jsem přímo hystericky brečet. Už měl mokrý rameno trika. Chtěl něco říct, ale radši byl zticha. Mezi mou hysterií jsem ani nevnímala, co říkám.

„Já tě už nikdy neuvidím!“ vzlykala jsem. Najednou ztuhl.

„Ne, prosím tě. Nějak to vymyslíme! Já jsem to říkal, protože… jsem si myslel, že ty mě už nebudeš chtít vidět, víš?“ vymýšlel si, ale já mu na to skočila.

„Vážně?“ řekla jsem přidušeně mezi vzlyky.

„Jo!“ políbil mě do vlasů. Potom už nemluvil a nechal mě dobrečet. Nerada brečím před muži. Připadám si hloupě.

Utřela jsem si poslední slzy a podívala se na Jacoba. Usmíval se.

„Vymyslíme to. Slibuju.“ řekl a jemně mě políbil. To propuklo v líbání. Jemu se nedokážu bránit. Rukou jsem mu zajela do vlasů a užívala si ho. Bylo to krásné, jako vždycky. Vášnivé a něžné.

„Tak a za 3, 2, 1 bude 00:00!“ ozvalo se z terasy. Odněkud začaly bít zvony a my se nepřestávali líbat. První den spolu. Trošku jsem se pousmála v polibku. Rukama začal jet pomalu dolů. Nevěděla jsem, co chce dělat, ale nechala jsem ho. Když byl u mých stehen, přestal. Už byl stejně vysoký jako já. Potom trhl a já se ocitla ve vzduchu. Nohy mi obmotal kolem jeho pasu a já se znova usmála. Bylo to super…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My true love! 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!