Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Musíš si vybrat, Jane! - 4. kapitola

Jacob a Renesmee


Musíš si vybrat, Jane! - 4. kapitolaTak a je tu další kapča, za její délku může počet komentářů, tak mě prosím neukamenujte a radši ji zhodnoťte, pak bude další kapča dřív a delší, takhle mám pocit, že si to píšu pro sebe...

4.kapitola – Trénink

 

 (pohled Bella)

 

Bylo pondělí, to znamenalo konec lenošení s Jane a Alecem. V jedenáct hodin dopoledne jsem měla mít svůj první trénink a bála jsem se toho. A hodně. Poznala jsem sice Demetriho s Felixem dobře a věděla jsem, že nejsou zlí, ale bylo mi jasné, že na tréninku mě šetřit nebudou. Hrůzu jsem ale měla spíš z Felixe, toho chlapa byla hora! Bála jsem se, že se s ním znemožním, a to před celou Volterrou. Vsadím se, že Aro na mém prvním tréninku chybět nebude.

Bylo deset a já měla ještě hodinu, tak jsem vzpomínala na víkend. Opravdu jsem si ho užila, s Jane se nikdy nikdo nenudí. Tím jsem si byla jistá. Byly jsme na nákupech, v bazénu a pak si taky šly zahrát tenis, k čemuž jsme donutily i Demetriho a zahráli si čtyřhru ještě s Alecem a Jane. Kupodivu Jane nechtěla být v týmu se svým bratrem, tak to zbylo na mě. Aby byly síly vyrovnané, jako novorozená jsem byla stejně silná, ne-li silnější než Felix, takže jsem prostě musela být v týmu s Alecem, dokud jsme nadali válku – holky proti klukům. Vyhráli kluci, ale jen proto, že Alec je hrozně rychlý. Ale jako fakt strašně rychlý, Edward by mu sotva stačil.

Z rozjímání mě vytrhl až budík, který jsem si nastavila, aby mě varoval, kdybych byla mimo, což jsem také byla. Vstala jsem, vyšla z pokoje a zamkla ho. Potom jsem se svojí normální rychlostí vydala do tréninkové haly. Když jsem tam dorazila, v hale byla snad půlka Volterry.

Popadla mě nervozita, a jak jsem odhadovala, byl tu i Aro. Panebože, za co mě trestáš? Aro vyšel směrem ke mně.

„Dobře, že jsi tu, Isabello, dnes jsem se na tebe přišel podívat,“ řekl a mile se usmál. Divila jsem se, kde se v něm ta přátelskost bere. Ale to už jsem čekala jen svůj ortel, věděla jsem, že to bude Aro, kdo mi oznámí s kým budu bojovat.

„Pro začátek, abys neřekla, budeš bojovat s Alecem, který ti poradí nějaké výpady, triky a bojové pozice. Potom to vyzkoušíš s Demetrim – naostro,“ oznámil a pak se postavil do koutu, ostatní se už dali do boje, avšak věděla jsem, že hlavní hvězdou tady dnes budu já.

Jen jsem na něj kývla, a pak se i s Alecem vydala hloub do sálu, kde jsme našli kousek placu, kde nikdo nebojoval. Postavili jsem se proti sobě. Povzbudivě na mě kývl. Usmála jsem se na něj.

Postavil se do útočné pozice a všechny mé smysly mě před ním varovaly, takže jsem ho napodobila. Pousmál se a začal mi dávat rady a já se je snažila všechny pobrat. Pak jsem kolem sebe začali pomalu kroužit a používat výpady. Když na mě zaútočil, podařilo se mi i přes jeho rychlost vždy uhnout, jen mi přišlo, že mě šetří. Ale když jsem zaútočila já, nikdy jsem se k němu nepřiblížila víc než na metr, byl opravdu rychlý.

Ara však tenhle náš rychlý taneček brzy přestal bavit a já to musela jít zkusit s Demetrim. Ten mě opravdu nešetřil. Většinou jsem jenom uhýbala a i tak jsem schytala pár ran, kdybych byla člověk, týden bych se nepohnula. Ale i přesto, že jsem bojovala poprvé, taky jsem mu pár ran uštědřila a soudě podle jeho výrazů, byly to asi pořádné herdy. Co by jste taky čekali od novorozené, že?

Asi po třech hodinách nás konečně Aro propustil a tvrdil mi, že na novorozenou a na její první trénink to vůbec nebylo špatné, ba naopak a že s takovouhle mě bude brzy moct pustit do akce. Ještě než opustil místnost mi řekl, že mě očekává zítra po tréninku ve své pracovně. Odkývala jsem mu to a modlila se, ať už vypadne, nevím proč, ale prostě jsem mu nedůvěřovala. Také jsem děkovala bohu, že na mě jeho dar nefunguje, asi by se mu mé myšlenky zrovna dvakrát nelíbily.

Opustil pak sál a ke mně se nahrnul Felix s Demetrim, Alecem a Jane. Všichni mě chválili, jak skvěle jsem si napoprvé vedla. Byla jsem z toho nadšená, nikdy jsem nebyla ničím výjimečná a teď? Teď jsem přímo fascinovala celou Volterru. Dělalo mi to velmi dobře. Ale Jane se na mě koukala takovým divným pohledem. Připadal mi vyčítavý. Že by ji naštvalo to, že se o mě teď zajímají víc, než oni? Ne, ona taková není. Ale radši jsem se jí neptala, něco mi říkalo, že odpověď bych slyšet asi nechtěla.

Celý zbytek dne proběhl v jednom chumlu a Jane už byla zase normální. Nachápala jsem ji a když jsem večer konečně osaměla, přemýšlela jsem o tom.

Najednou mi došlo, že za lidského života mě nenáviděla. Tenkrát jsem nechápala proč a myslela si, že proto, že jsem byla pouhý člověk, ale teď mám takový dojem, že tím to nebylo, ale čím pak tedy?

« ; shrnutí ; »

 Upozornění:

Přečtěte si prosím perex nahoře, dozvíte se, jak to bude s touhle povídkou dál, upozorňuji, že to máte v rukou vy...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Musíš si vybrat, Jane! - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!