Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love Times Three - Prolog

Stephenie Meyer


Love Times Three - PrologBella se vzpamatovává z ukončeného vztahu a jede se s tetou a bratrem na půl roku odreagovat do Francie. Potká tam Edwarda, kterého už ale zná, protože chodil s její sestrou. Zamiluje se do něj, ale následně si uvědomí, že to byla obrovská chyba, protože Edward se s její sestrou nikdy nerozešel. Budou spolu? A je Bella opravdu jen obyčejný člověk? Kdo je Katarina a Christine? Přeji Vám příjemné počteníčko a předem děkuji za jakoukoliv kritiku.

Doba před a po stvoření světa

Než Bůh stvořil svět, stvořil také oblohu a bytosti, které ji hlídají. Stvořil bohy a bohyně, ale už ne tak mocné, jako byl on sám. Spolu s ostatními stvořil také bohyni Atró – bohyni lásky a věrnosti – a boha Seria – boha pomsty. Serius se do Atró zamiloval, ona však jeho city neopětovala. Jednou do roka sestoupila Atró z nebeské oblohy na Zemi, aby svým darem požehnala lidstvo, a to následně zplodilo potomky. To vše dělala bohyně proto, aby to, co bůh pracně vybudoval, nezaniklo a dále se zdokonalovalo.

Jednou, když Atró scházela z nebeských schodů, zahlédla mladíka pást na louce ovce. Okamžitě se do něj zamilovala. Pokaždé, když scházela na Zemi, pozorovala ho, jak spí, a vždy, když odcházela, vtiskla mu polibek bohů. Jednou si však nedávala pozor a mladík se při její návštěvě probudil. Jeden pohled stačil a on věděl, že nic krásnějšího neviděl. Také se do ní zamiloval. Proto jednou do roka, když mohli být spolu, užívali si jeden druhého. Do jeho smrti splodili spoustu synů a dcer, ale jen dvě z dcer byly podobné Atró. Každá byla jiná, ale obě, jako by byly věrnou kopií krásné bohyně. Ostatní potomci byli podobní na svého otce.

Když se Serius dozvěděl, že se Atró zamilovala do smrtelníka a má s ním děti, rozzlobil se a jako bůh pomsty se pomstil Atró i jejímu milovanému. Na její syny a dvě nejkrásnější dcery uvrhl zlou kletbu. Skryti ve tmě budou chodit po Zemi jako mrtví nemrtví. Jediný sluneční paprsek je spálí. Nebudou jíst, nebudou pít. Živit se budou jen lidskou krví. Tak se z nich stali upíři. Boha zajímalo, proč Serius zlou kletbu uvrhl i na dcery. Ten mu odpověděl:
„Jsou jí až moc podobné. Nesnesl bych vidět je umřít. Jako polobohyně by byly smrtelné, proto jsem na ně uvrhl kletbu.“ Upíři chodili po světě a zabíjeli nevinné lidi.

Zeus už se nemohl dívat na spoušť, kterou na zemi Serius a Atró způsobili. Proto si bohyni lásky povolal do svého paláce.
„Kde máš dcery?“ zeptal se jí. Atró Bohu přivedla všechny své dcery. Na ně uvalil Bůh kletbu takovou: Musí ochraňovat lidi před upíry a převádět je přes hranici života přímo do nebe nebo do pekla. Tak vznikly tyto dvě bájné bytosti. Upír a strážný anděl. Bratr a sestra, ale přesto dva úhlavní nepřátelé.

Serius byl spokojen se svou prací. Vlastně byl velmi šťastný, že Bůh potrestal jen Atró. Proto, když se Seriovi narodili synové, Atró se rozhodla mu udělat to, co on způsobil jí. Na všechny jeho potomky poslala kletbu měsíce. Jednou za měsíc – v den úplňku – se každý z nich promění ve velkého vlka, který bude toužit po masu, po krvi. Udělala z nich vlkodlaky. Zeus se na oba z nich rozzlobil a poslal je na Zemi. Oba byli nesmrtelní a nezničitelní, ale už se nikdy nemohli vrátit na oblohu.

 

Rok 1300 až 2010

Jelikož všechno šlo s dobou i Bůh se přizpůsobil. Upírům dopřál pobyt na slunci, ale i ten měl své výjimky. Staří upíři, na sobě musí nosit kámen jménem Lapis Lazuli. Ten je ochraňuje před slunečními paprsky. Novorození upíři mohou vycházet na slunce, ale třpytí se a září jako diamant. V tomto mají upíři ze staré doby jistou výhodu. Bůh se slitoval i nad anděly. Vzal jim křídla a obdaroval je lidsky nadlidskou podobou. Ti se teď mohou pohybovat mezi lidmi a strážit je, aniž by o tom někdo věděl. K vlkodlakům nebyl tak shovívavý. Mohou se proměňovat, kdy chtějí, ale zároveň se promění vždy, když se hodně rozzlobí.


Doufám, že se Vám prolog aspoň trochu líbil a prosím o vaše názory. DreaCullen



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love Times Three - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!