Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love in Volterra 2. kapitola

4.barmanka-SKnihou


Dnes už toho má Cristina právě dost a pokusí se Paolovi utéct.

Paolo byl díky Bohu v práci a já měla byt pro sebe, Grace mě přímo bombardovala SMSkami, ve kterých se mě ptala, jestli mi něco neudělal. Nějak jsem vůbec neměla náladu se s ní teď bavit, měla jsem toho už dost, dokud mlátil jen mě, bylo to relativně ok, ale vždyť včera ublížil i Grace! Ne, musím jí napsat, aby se nezbláznila. Jednoduchá zpráva: ahoj, neboj se, jsem v pohodě, pak ti zavolám. Mám hlad. Přešla jsem do kuchyně a začala si dělat vajíčka. Když jsem dojedla, umyla jsem talíř a uklidila ho, poté jsem si vzala knihu a začala číst Romeo a Julie, překrásný příběh lásky, který já bohužel neprožívám, tohle je vysloveně noční můra.

 

...

 

Uslyšela jsem bouchnutí dveří, Paolo, má noční můra právě začíná. Jakmile vešel, svalil se na gauč, alkohol z něj byl cítit až ke mně do křesla. Jakmile dosedl, se syknutím se chytil za hlavu, no jo, kocovina, dva dny nebyl doma a celou tu dobu nejspíš někde popíjel.

„Udělej mi kafe!“ přikázal mi, dost neochotně jsem se zvedla a začala ohřívat vodu, byla jsem tak unavená, už jsem si chtěla jít lehnout. Ale mé nohy mě bohužel zradily. Kuchyň od obývacího pokoje odděluje malý schod. Už jsem napůl spala, tak jsem si ho nevšimla a upadla. Hrnek se roztříštil o podlahu a káva se pomalu vsakovala do koberce.

Paolo vyskočil na nohy a vrhl po mně zlý pohled. Ani jsem se na něj nestačila podívat a on mě vytáhl za vlasy do stoje (jeho oblíbený zvyk)  a vrazil mi facku, dřív než jsem ale stihla s výkřikem dopadnout na zem, chytl mě a přirazil ke zdi, jeho ruce začaly bloudit po mém těle, které se začalo pod jeho doteky třást.

„Nezapomnělas to už?“ zasmál se.

„Ne, prosím, ne!“ prosila jsem ho, na to se jen znovu zasmál a pokračoval. Začala jsem plakat, snažila jsem se ho odstrčit, ale nato mě chytl pod krkem a pevně ho stiskl. Přestala jsem se bránit, neměla jsem šanci, byl moc silný, došlo k nejhoršímu.

 

...

 

Celá jsem se třásla, po tváři mi stékaly slzy, ležela jsem pod dekou na gauči nahá. Potom, co se mnou skončil, mě vyhodil za dveře ložnice, jako kdybych byla nějaká… věc, kterou už teď na nic nepotřebuje. Před chvílí odešel, ať si jde třeba k čertu! Ať se sem nevrací!

Promnula jsem si oči, utřela je od slz, musím se sebrat. Vstala jsem a zamířila k šatníku, z něj jsem vybrala tílkodžíny a lodičky. Sbalila jsem si věci a klíčky od mého auta, které jsem dostala od rodičů k osmnáctinám. A narychlo naškrábala pro Paola vzkaz, že odcházím.

Nasedla jsem do auta a jela. Jela jsem, co nejrychleji to šlo. Nemohla jsem zůstat ve Volteře, tam je moc velké riziko, že mě Paolo najde. Řítila jsem se obrovskou rychlostí po silnici. Uslyšela jsem svou vyzváněcí melodii, někdo mi volal. Podívala jsem se, Grace. Grace mi volala, chtěla jsem to zvednout, ale nestihla jsem to. Ucítila jsem silný náraz, pak jak se se mnou auto přetočilo na střechu a pak znovu na kola a další náraz. Poslední, co jsem viděla, než mě pohltila tma, byl strom, do kterého auto podruhé narazilo a odjíždějící auto, do kterého jsem narazila poprvé. V uších mi stále zněla má vyzváněcí melodie a pak najednou ticho a tma.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love in Volterra 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!