Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love.com - 2. kapitola

demetri


Love.com - 2. kapitolaTak dočkali jste se druhého dílu. Bella má Edwarda plné zuby a neví co dál. Snaží se na něho co nejmíň myslet. Zato Edward jí to moc neulehčuje. Kde se Bella uklidní? Co se tam stane? Proč bude Charlie tak vyšilovat? A nad čím Bella bude, tak přemýšlet? Doufám, že na tyto otázky odpoví moje povídka. Přeju pěkné čtení.

„Odmítáme ty, co nás milují, a milujeme ty, co nás odmítají.“

 

 

A tak den stále pokračoval. Edward měl polovinu hodin se mnou a mě nebavilo ho pořád vodit po škole. Ani si s ním povídat.

Konečně nastal čas oběda a já už mířila se svým tácem k našemu stolu.

„Tak co?“ ptala se okamžitě Jess.

„Co, co?“ nechápala jsem.

„No, tak já myslela, že to aspoň trochu klapne. Hlavně kvůli vaší výšce a tak.“ Zasmála se a Mike s ní.

„Nech si ty vtipy. Tohle se nikdy nestane. Edward je protivný, nechápající pitomec bez emocí,“ rozzuřila jsem se.

Ang na mě koukala jako na pitomce a já pochopila. Otočila jsem se, a kdo tam nestál.

„Taky tě mám hrozně rád,“ pronesl Edward ironicky a usmál se.

„Bells, promiň, já jsem ho pozvala k našemu stolu. Neměl si kam sednout,“ omlouvala se mi Jessica a na rtech jí hrál úsměv.

„Nevadí, já už stejně dojedla. Takže, čau zítra, a dobrou chuť, Edwarde,“ pronesla jsem jízlivě.

Jela jsem domů velmi navztekaná, ale co řešit to nebudu. Zapnula jsem si rádio a zrovna hráli Umibozua .(pozn. Autora: Umibozu – zpěvák, který má náležitou roli v anime podle, kterého tato povídka vznikla.)

Bože, tak ráda bych šla na ten koncert za dva týdny. Prý to bude nejlepší show. A žádný Edward mi ho nepokazí!

Už zase! To ne! Opět uvažuji nad Edwardem. Co mě k tomu donutilo? Nechápu svůj život!

Dojela jsem domů a hned pospíchala do mého úkrytu. No, vlastně to byla malá loučka za naším domem.

Byla překrásná a mohla jsem tam v klidu přemýšlet nad různými věcmi.

Lehla jsem si do trávy, zavřela oči a moje mysl byla taky zaměstnaná.

„Bello, jsi mé srdce!“ křičel na mě ten hlas zpoza stromů.

Moje oči se snažily přemoct sílu sluníčka, ale bylo příliš silné. V okolí stromů se to třpytila, jako kdyby se tam leskl diamant.  A najednou se ta objevila za mnou.

Během chvilky. Ani jsem nepostřehla, že se osoba přemístila za mne.

„Vždycky jsi byla pro mě všechno!“

Otočila jsem se a v němém úžasu hleděla na osobu.

Edward?!

Edward.

Edward, ale ne ten starý Edward. Byl jiný, o hodně jiný.

Stál tu v celé své kráse. Bronzové vlasy rozčepýřené do všech stran, dvě rovné linky tvořící ústa a nádherné zlaté oči, které na mě koukaly zamilovaně.

Ale co ty oči? Nosí snad kontaktní očky?

Odtrhla jsem pohled od jeho obličeje a zaujalo mě, jak se třpytil na slunci.

Co je to za třpytění? V životě jsem nic tak krásného neviděla.

Pár otázek jsem měla na jazyku, ale Edward mě vyrušil.

Přiblížil se svým obličej k mému.

Nevím proč, ale já nemohla protestovat, a tak spojil naše rty. Chtěla jsem se odklonit, ale zaplavily mě tak nepopsatelné pocity, že jsem ani nedýchala.

V tu chvíli jsem se vrátila do reality.

„Bello, Bello!“ Slyšela jsem Charlieho hlas.

„Proč, sakra usínáš tady? Nevíš, že se po světě flákají i vrahové a násilníci?“ vyhuboval mi a pomohl mi vstát.

„Promiň tati, nějak jsem nepřemýšlela, co by se mohlo stát,“ vysvětlila jsem a pospíchala za ním do domu.

Po večeři jsem zamířila do pokoje. Vyndala si potřebné věci a šla se umýt. Ve sprše jsem si vzpomněla na ten sen.

Pořád mi vrtalo hlavou, proč se Edward v tom snu tak změnil. Čím to tak mohlo být?

Vlezla jsem si do postele a přikryla se.

Nedávalo to žádný smysl.

Zlaté oči, krásnější než kdy dřív a to třpytění?


 

 

Doufám, že se vám líbila tato kapitola. Jinak s tou výškou, je to brané podle toho anime. Japonci jsou docela malý. Já taky měřím 174 cm. Tak to posím neřešte.

<-/->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love.com - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!