Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lost heart - 16. kapitola

dqdwa


Lost heart - 16. kapitolaKapitola, která je víceméně o ničem, ale patří sem. Jak se Bella rozhodne najít Cullenovy? Kubicmar :)

Lost heart 16. kapitola

Bella:

„Ahoj, Bello,“ křičela na mě Jessica přes celé parkoviště, která postávala s ostatními z party u Tylerovy dodávky. Usmála jsem se a vyšla k nim. Přeci nebudu řvát jak na lesy.

„Ahoj,“ pozdravila jsem, když jsem k nim konečně došla. Ono se to nezdá, ale to parkoviště je poměrně velké. Všichni mi pozdrav oplatili a usmáli se. Ze školy se ozvalo první zvonění. Parkoviště se začalo vylidňovat.

„Jak ses vyspala?“ zeptala se mě Jessica.

„Celkem dobře,“ odpověděla jsem kráčejíc směrem ke škole.

„Co teď budeš dělat?“

„Co bych měla dělat?“ zeptala jsem se nechápavě.

„Budeš po Edwardovi pátrat? Moc by mě zajímalo, kde se zašil. Zmizeli všichni v jeden jediný den.“

„Nevím. Měla bych? Když si na ně nevzpomínám, má to nějaký důvod. Co když mi tak ublížil, že jsem na to raději zapomněla? Nebo jsem udělala něco tak strašného, že už mě nechce vidět. Nepřipadá mi správné začít hledat někoho, pro koho už nic neznamenám,“ odpověděla jsem Jessice, která se na mě nevěřícně dívala.

„Třeba to není vina ani jednoho z vás. Co když se do toho zapletla nějaká šílená holka, která si ho prostě omotala kolem prstu,“ dávala mi naděje Jessica.

„Jestli je to pravda, tak ať jsou spolu šťastní. Já jim do toho skákat nebudu. Kdyby mě opravdu miloval, zůstal by se mnou a na ni by se vykašlal. Prostě nechci…“

„Je mi jedno, co chceš nebo nechceš. Vidím na tobě, jak tě užírá jeho nepřítomnost.“ Jessica vypadala poměrně naštvaně. Ale už nebyl čas se více vybavovat. Došly jsme k třídě, kde mi začínala hodina. Jessica měla hodinu na druhé straně chodby.

„Hele, Jess, necháme to na potom. Nechám si to projít hlavou a uvidíme.“ Spěšně jsem se rozloučila a bez dalšího tlachání rozrazila dveře třídy. Zasedla jsem na své opuštěné místo a vybalila věci z tašky.

Učitel vešel do třídy pár minut po mně. Minule zmínil, že si napíšeme písemku, ale prý na to zapomněl, takže nastala opět nudná hodina, po které mi v sešitě zbude akorát nadpis. Opřela jsem se pohodlně do židle, i když nevím, jestli to vůbec jde. Myslím, že tyhle dřevěné kusy nábytku nám mají zařídit minimální pohodlí, abychom jen tak lehce v hodině neusnuli. Natočila jsem hlavu směrem k oknu a sledovala studenty na školním parkovišti. Šmejdům odpadla první hodina. Tohle se mi nikdy nestane. Pokud vím, na tuhle školu chodím poměrně dlouho, abych zjistila, že při mém štěstí mi žádná hodina nikdy neodpadne.

Na mou mysl mi vytanula letmá vzpomínka našeho nedávného rozhovoru s Jessicou. Nerada to přiznávám, ale v tuhle chvíli ve mně hlodal červíček pochybností. V noci se mi zdály sny, na které bych nejraději zapomněla. Všude byla jeho tvář. Usmíval se na mě a nabízel mi svou náruč. Co když je vážně někde tam, pomyslela jsem si a zahleděla se do hustého lesa za parkovištěm.

„Slečno Swanová, je snad za tím oknem něco zajímavého?“ vyrušil mě hlas profesora Smithe.

„Ne, pane profesore, nic,“ odpověděla jsem s mírným úsměvem.

„Tak byste mi mohla vysvětlit, proč mi nevěnujete pozornost,“ udeřil na mě nepřátelskýma očima. Ruce měl založené za zády a obočí měl stažené k sobě. Jak já toho dědka nenávidím. Literatura mě prostě nikdy bavit nebude.

„Omlouvám se, pane,“ omluvila jsem se. Smith přikývl a dál procházel mezi lavicemi. Přinutila jsem se alespoň okrajově vnímat, ale přiznávám, moc mi to nešlo.

Absolutním vysvobozením byl zvonek ohlašující přestávku. Vystřelila jsem ze židle jako raketa po startu a vyběhla na chodbu, kde už na mě čekala Jess. Líně se opírala o zeď a klepala nohou o podlahu.

„Dost, že jdeš,“ prohodila.

„Před chvíli zvonilo, Jessico,“ namítla jsem. Zase tak drzá nejsem, abych opustila třídu předběžně.

„Dneska jdeme do knihovny,“ oznámila mi a rozešla se chodbou na další hodinu.

„Proč do knihovny?“ Cupitala jsem za ní a snažila se s ní udržet krok.

„Někde začít musíme a knihovna se mi zdá jako dobré místo pro začátek,“ pokrčila rameny.

„Ještě jsem se ani nerozhodla, jestli ho chci vůbec najít.“

„Tohle jsme snad už řešily, ne?“ zlobně se na mě podívala.

„Stejně si myslím, že knihovna je blbost. Pátráme po člověku, ne po bájném tvoru.“

„Dobrá, tak co navrhuješ?“

„Nevíš náhodou, kde bydlel?“

„Prej někde v lese.“

„Jess, odpoledne si uděláme procházku přírodou,“ oznámila jsem a bez dalšího slova se rozešla na druhou stranu chodby směr učebna biologie a prázdné místo vedle mě. 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lost heart - 16. kapitola:

 1
28.02.2013 [15:58]

werca13super kapča!! Těším se na další Emoticon

26.02.2013 [22:23]

MyfateAhoj,
článek jsem Ti opravila, jen si, prosím, dej příště pozor na:

- více méně –> víceméně
- Jassica –> Jessica
- opověděla –> odpověděla
- ni/ní - krátce ve 4. pádě
- čárky
- Smitha –> Smithe

Děkuji. Myfate Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!