Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska za mřížemi - 2. kapitola

kellan-izrael0


Láska za mřížemi - 2. kapitolaBěh, rozhovor, slzy, nepochopení... Je jen otázkou času, kdy za naše rozhodnutí dojdou následky...

„Musíme si promluvit, Bello,“ začala mamka. Tón, kterým začala, jasně poukazoval na to, že rozhovor, který bude následovat, nebude pro mě nikterak příjemný.

„Dobře… O čem se mnou chceš mluvit?“ zeptala jsem se. Čím rychleji to bude za mnou, tím dříve si budu moct jít ven zaběhat. Ačkoli Viviina metoda doopravdy fungovala, nevěřila jsem, že jen díky tomuhle budu tak hubená, že si mě i on zase všimne. Jednou ale budu mít tak nádherné tělo, že dokonce i ty nejhubenější modelky se za mnou otočí a budou mě obdivovat. A on se za mnou připlazí. Bude mě prosit na kolenou, aby se ke mně mohl vrátit.

A budou zase z očí metat blesky závisti!

 

„O tomhle,“ povzdychla si mamka. „Tohle nejsi ty, Bello. Vždyť nám mizíš před očima! Takhle to dál nepůjde… S tatínkem jsme se dohodli, že…“ Mamka se odmlčela.

 

„Cože? Na čem jste se domluvili? Já jsem v pohodě, mami! Jen jsem ztratila pár kil. Jsem krásnější a hubenější! Už nevypadám jako pytel brambor… A vůbec! Nemáte žádné právo bavit se o mně s tátou beze mě,“ vyjela jsem na ni. Raději jsem se pak zhluboka nadechla a podívala se mamce do očí. V koutcích jsem spatřila kapičky slz, které za okamžik určitě přetečou.

„Omlouvám se, mami.“

„Vždyť ty jsi nádherná! Vždycky jsi byla, Bello. Od narození! Víš, jaký o tebe máme s tatínkem strach? S anorexií není radno si zahrávat! Proboha, vždyť na to můžeš i zemřít! Stojí ti to doopravdy za to?“ Mamka o mě měla starost, to jsem viděla, ale musela mě pochopit! Teď se cítím mnohem lépe! Sebevědomí mi stouplo! Už se necítím jako ta škaredá šedá myš, co se krčila někde v rohu. Ne! A to díky Vivi!

 

„Jsem v pohodě. Kolikrát ti to mám ještě říct? Teď mě omluv, mami. Jdu ven…“ S těmihle posledními slovy jsem vstala ze židle, oblékla si mikinu a rychlou chůzí odešla z domu. Nemohla jsem se otočit, nesnesla bych ty slzy, které mamce už teď tekly proudem!

 

Nepřemýšlela jsem, kam běžím. Prostě jsem chtěla pryč. Potřebovala jsem ze sebe vybít tu energii. Před mamkou jsem se držela na uzdě, ale teď se ve mně shromáždila stokrát tak velká. Do běhu jsem dala všechny své síly. Běžela jsem, co nejrychleji jsem mohla. Ignorovala jsem ostrou bolest, která mi vystřelovala do boku. Potřebovala jsem utéct před realitou. Několikrát jsem zakopla, ale poprvé jsem spadla až na měkkém jehličí v lese. Snažila jsem se postavit, ale nešlo to. Síly mě opustily. Bolestně jsem dopadla zpátky na zem. Pevně jsem se chytla pod koleny a schoulila se do klubíčka. Hlavu jsem si dala mezi kolena a dala volný průchod svým emocím.

Po celém lese byl několik hodin slyšet můj hysterický pláč smíšený s čímsi, co připomínalo smích.

 

***

 

Domů jsem se vrátila krátce po setmění. Myslela jsem si, že rodiče už spí, tak jsem co nejtišeji odemkla vchodové dveře a ještě tišeji je za sebou zavřela. A miniaturními krůčky jsem přešla ke schodišti.

 

„Bello, mohla bys na moment?“ ozvalo se z kuchyně.

„Sakra,“ zaklela jsem polohlasně. Asi jsem zase tak tichá nebyla, a to jsem se vážně snažila.

 

„Jistě!“ křikla jsem nazpátek.

 

Pomalu jsem se otočila a co nejloudavějším krokem došla do kuchyně. Podívala jsem se k jídelnímu stolu, u kterého jsme jako rodina neseděli snad celá staletí.

 

„Co potřebujete?“ zeptala jsem se jich, jakmile jsem dosedla na židli. Oba seděli naproti mně a na stole se drželi za ruce. Obdivovala jsem jejich lásku, která ještě po tak dlouhém manželství nevyprchala ani z jednoho z nich. Snila jsem o tom, že bych ji jednou taky mohla potkat. Ale tyhle naděje jsem si už dlouhou dobu přestala dávat. Už nikdy do nikoho nebudu zamilovaná, už se nikdy nespálím!

 

„Musíme si s tebou promluvit. Už jak jsi přišla ze školy, snažila jsem se na toto téma začít, ale nějak to nedopadlo a ty jsi… utekla,“ začala mamka a její oči se znovu zaleskly.

„Omlouvám se za své chování. Bylo to ode mě nerozvážné, ale jestli jde jenom o toto, tak si myslím, že se nemáme o čem bavit.“ Už už jsem se chystala vstát, ale tátova ruka mi vzápětí drtivě sevřela zápěstí a donutila mě zase se posadit.

„Ne, mladá dámo. To ještě zdaleka není vše.“

Pohledem jsem kmitla z jednoho na druhého. Po tátově čele stekla kapička potu.

„Jde o to… Nemohli jsme si s maminkou nevšimnout tvého… současného způsobu… stravování. A upřímně, velice nás to děsí. Myslím, že my tady už, bohužel, nic nezmůžeme, ale mohla by pomoci… odborná pomoc,“ začal opatrně Charlie.

„Jak to myslíš?“

„Domníváme se, že nejlepší způsob, jak to zastavit ještě v zárodku, je navštívit specialistu. Chceme tě dát na nějaký čas do odborné péče,“ doplnila ho Renée.

„Chcete mě strčit do blázince?“ Ne, to nemůžou udělat! Vždyť jsem v pohodě.

„Ne tak úplně. Prostě na nějaký čas budeš v takové budově, která se stará o podobné případy, jako je ten tvůj.“

„Ne, to přece nemůžete! Mám tu… kamarádku a vás…!“ vypěnila jsem.

„Je mi líto, Bello, ale ber to spíše jako oznámení. Do příštího týdne tě tam máme dovézt. Bude se o tebe starat pan doktor Cullen. Je nám líto, že to zašlo tak daleko…“ S tímhle oba vstali a nechali mě zde napospas mým vlastním myšlenkám…

 

1. kapitola < x > 3. kapitola

 

Kika57Sharken

 


 

 

 

 

Takže… :D Jak se vám líbí pokračováni povídky?

Další dílek napíše opět Kikča, takže, řečeno jejími slovy, se zase máte na co těšit! ;-)

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska za mřížemi - 2. kapitola:

 1 2 3   Další »
26. cornelka6
09.03.2012 [22:59]

ti Cullenovi jsou snad všude.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. Kačka
31.01.2012 [9:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Elbaci
15.11.2011 [21:12]

No... zase poslední! Já se stydím, že to čtu až teď! Emoticon Emoticon Emoticon Snad to komentáře alespoň trošku napraví... Emoticon Emoticon
Kapitola, samozřejmě, skvělá! Jste obě šikulky! Emoticon Emoticon Emoticon Je vidět, že rodičům na Belle záleží, což si ona v tomto stavu moc neuvědomuje...
Kapitola byla úžasná a já jdu na další
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.11.2011 [20:24]

KatarinaCullenDoktor Cullen Emoticon Emoticon Emoticon Jaj... skvelá kapitola, skvelá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jajj.. toto by ste mi nemali robiť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Doktor Cullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Len Belly mi je trochu ľúto, ale sama si za to môže...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ale kto je ten ON a ONA to by ma veľmi zaujímalo Emoticon Emoticon Emoticon
Nič to... idem čítať ďalej, aby som sa to dozvedela... skvelá kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Doktor Cullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.11.2011 [22:52]

alicecullenhale2ejha... Emoticon
no ale aspoň vieme, že Bells ma milujúcich rodičov... Emoticon
skvelá kapča... Emoticon
už sa teším na pokračovanie... Emoticon

02.11.2011 [21:17]

Emoticon Emoticon Emoticon

30.10.2011 [18:51]

BubulienkaNo teda. Emoticon Takže Bella sa cíti sebavedomejšie. No to je opruz toto. Som zvedavá, čo sa s ňou stane. Sharken píšeš vážne skvelo a ja som taká napätá, že idem na ďalšiu kapitolu. Môžeš byť na seba pyšná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.10.2011 [21:05]

TeenStarPrečo mi nikto nepovedal, že ďalšia kapitola už vyšla? Emoticon Alebo skôr... Prečo som taká slepá, že som si to nevšimla? Emoticon Vážne mi veľmi prepáčte. Emoticon
Kapitola bola úplne skvelá, priam božská! Emoticon Emoticon Už sa neviem dočkať toho, až Bellu zavrú do cely, ehm, do blázinca, mno. Emoticon Emoticon Emoticon Vážne nádhera. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.10.2011 [16:49]

kajka007Sice mám trochu zpoždění. ( Emoticon, ale i tak komentuji. Tato kapitola byla moc hezká. Jak už jsem říkala tvůj styl psaní je úžasný. Ostatně Kikčin taky. Dvě skvělé autorky se daly dohromady a vznikla z toho dokonalá povídka. Těším se na další kapitolu. Emoticon

17. Paes
21.10.2011 [15:12]

Paesno hurá, že ji někam poslali, tohle už je moc i na mě Emoticon vypadá to opravdu dobře a těším se na další díl Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!