Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska či závislosť 6. kapitola


Láska či závislosť 6. kapitolaČo vlastne Leah od Jacoba chce? Pomôcť mu? A ako by to chcela urobiť? Uverí jej Jacob?

6. kapitola

V minulom diely:

Len čo som si bola istá, že už zase nevníma, potichu som prešla k jeho dverám a otvorila som ich.

Jacob s hlasným buchnutím pristál na zemi. Spokojne som sa rozbehla k východu.

„Môžeme!“ škerila som sa na neho. Jacob poriadne zanadával, ale vybral sa za mnou.

 

Vbehla som do najbližších kríkov, strhla som zo seba oblečenie a behom sekundy som už stála na štyroch labách.  

Povieš mi už konečne, čo chceš? spýtal sa nahnevane, len čo sa premenil.

Jake, čo si myslíš, ku komu sa pripútavame? pokúsila som sa začať citlivo.

Čo to trepeš? spýtal sa zaskočene.

Odpovedz na otázku, trvala som na svojom.

 No.. ja... to je asi, že... váhal. Vlastne – nemal ani šajnu. Musela som to skúsiť inak.

Jacob, povedz mi, prečo máš Nessie rád? spýtala som sa.

Ako prvé sa v jeho mysli objavilo puto pripútania. Fakt, že ona je stred vesmíru, každá cesta vedie k nej, že je jeho zmyslom života a blá, blá, blá. Hneď na to puto, ktoré si sám ani neuvedomil, len ja som ho v tej chvíli jasne cítila, to v jeho srdci. Teda, vlastne v ňom, alebo také niečo... ehm chcem povedať spomienky na jej vlasy, úsmev, oči, smiech, tvrdohlavosť, drzosť, inteligenciu, úprimnosť, pochopenie, ich vzájomný súlad... a podobne.

Vtedy mi to došlo. Bol to prelom, ktorý ma na prosto presvedčil o pravde, ktorú som povedala Ness. Nie je v tom len to pripútanie je v tom láska. Uff. Mala som čo robiť, aby som zatlačila bodliačik žiarlivosti.

Možno tá vlčia podoba nebol až taký dobrý nápad. Jacob bol našťastie viac unesený svojimi myšlienkami, než aby sa staral o tie moje.

Počuj, Rómeo, nesnívaj, musíme tu vyriešiť pár tvojich problémov. Vystrúhala som grimasu.

Odkedy riešiš moje problémy? Myslel som si, že si za to, aby si každý riešil svoje problémy sám. Bol si istý, že trafil klinček po hlavičke.  

Kto povedal, že za to nie som? zavrčala som.

Tak potom? Čo chceš? Jacob už začínal byť nervózny z toľkého záujmu. To som vážne až taká hrozná?

Dosť, pritakal Jacob.

Vlčia telepatia je vo veľa ohľadoch dobrá, ale momentálne Jacob počuje všetko, o čom rozmýšľam, aj to, čo nechcem.

Zaryla som pazúry do zeme, aby som bežala rýchlejšie. Jacob je síce najväčšia obluda, ale ja som najrýchlejšia. A to mám kratšie nohy ako on. V čom to bude?

K veci, odfrkol si Jacob, nemal rád, keď mu niekto pripomínal jeho slabšie stránky.

Pozri, Leah, aj keby si mi vedela pomôcť, prečo by si to robila? Ty nikomu nepomáhaš, teda, ak z toho niečo nemáš...

Kto povedal, že z toho nič nemám? skočila som mu do reči.

Čo z toho máš? Teda, čo by si z toho mala?

Ty mi neveríš, obvinila som ho zatrpknuto.

Nenamietal. Cvakla som zubami a uháňala som preč. Jacob utekal za mnou.

No skvelé, ona sa urazí! Myslel som si, že chce, aby som bol úprimný, myslel si.

Ja neznášam, keď mám na krku nejaký dlh. Je to také nepochopiteľné?

Aký dlh? spýtal sa Jacob zaujato.

Za to, že si ma tu nechal. Že si ma nevyhodil. Prijal si ma a ja som sa v žiadnej svorke necítila takú spolupatričnosť. Ja... som konečne našla samú seba. Zmierila som sa so svojou minulosťou a prišla som na dôležité veci. Len vďaka tebe a Nessie. Tvoj život, tvoje šťastie ma poučili a zdá sa mi nefér, aby si z toho za čo - do istej miery- môžeš sám, nemal nejaké... ehm.. no.. ovocie. Pozorne ma počúval a čím viac som povedala, tým viac sa čudoval.

Teda, to by som od teba nikdy nečakal, priznal úprimne. Chcem povedať, že by som nikdy nečakal, že si ten svoj dlh tak ľahko priznáš, opravil sa rýchlo. Ale nechápem, ako to súvisí s Nessie.

Keď si s ňou, si šťastný, tak na ten dlh ľahko zabudneš. Keď s ňou nie si, vzniká problém, takže to chcem čo najskôr vyriešiť, podpichla som ho. 

To znie konečne ako ty, uznal.

Chvíľu nad tým premýšľal a nakoniec zahájil nepríjemný vpád do mojej mysle. Robí to väčšinou, keď sa ma snaží pochopiť.

No skvelé.

Hľadal, či mu neklamem, či viem, čo hovorím, čo pred ním tajím. Už ma to nebavilo.

Už si sa rozhodol? opýtala som sa znudene.

Podľa toho, aké bude to ovocie.  

Vzdychla som si. Teraz je čas, začať s hlavnou témou. Uff. Mala by som byť citlivá. Toto naozaj nie je práca pre mňa.

Máš Nessie rád, nie?

Čo je to za otázka? Jasné že mám. Čoby rád, to je slabé slovo. Bez nej... som ako ten rozbitý múr. Je ako anjelik, ako moja druhá polovička...

Presne to som chcela počuť, uškrnula som sa. Jacob očividne nechápal.

Dnes musím všetkým všetko vysvetľovať.

Tak prečo si jej to ešte nepovedal?


Prosím vás, ak čítate túto poviedku, komentár by vás nezabil. Kapitoly už nebudem pridávať tak za sebou a ani veľmi často, ak nebudem mať nejakú odozvu. Veľmi mi na tom záleží. Dávam to sem hlavne kvôli tomu.

7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska či závislosť 6. kapitola:

 1 2   Další »
30.12.2012 [13:01]

dcvstwilightBože, to jsou trubky! :DDDD Leah je prostě skvělá... Emoticon Emoticon Emoticon

10. Liliana
09.09.2011 [20:27]

LUDIA PROSIIIIIIIIIIIM DAVAJTE KOMENTY LEBO ONA JE SCHOPNA PRESTAT...

9. kaja
08.09.2011 [14:28]

Fakt super hlasky... Emoticon Emoticon Emoticon

8. kaja
08.09.2011 [14:27]

MEGALIKEEEEEEEEEEE

7. Karin
08.09.2011 [14:26]

Ja ti sem dam tolko komentarov ze sa z nich zblaznis!!

6. xy
08.09.2011 [14:26]

milujem tvoje poviedky!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Ty wes kto som...
08.09.2011 [14:25]

Emoticon Emoticon pokracuuuuuuuuuuuuuuuuj... prosiiiiiiim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.09.2011 [20:18]

Soso177Bubulienka: Tvoj komentár ma veľmi potešil, povzbudil k písaniu, dodal energiu,... Ďakujem veľmi si ho vážim. Ostatným tiež veľmi ďakujem. Komentáre pre mňa naozaj veľa znamenajú. Emoticon

3. :D
07.09.2011 [15:15]

Ja chci ryvhle pokracovani!!! :D uplne se tesim!!! Emoticon

2. ella
07.09.2011 [14:30]

hezkééééééééééé Emoticon Emoticon prosííííííííííííííííím pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!