Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krvavé srdce - Prolog + 1. kapitola - Život s Cullenovými skončil

Alice s Jasperem11111


Krvavé srdce - Prolog + 1. kapitola - Život s Cullenovými skončilAlice měla vizi. K jejich domovu si to míří Volturiovi. Ale proč? Anette James Cullen je neobyčejná upírka. Nemá jednu schopnost, nýbrž dvě. A to Volturiovy zaujalo a chtějí ji do své gardy. Anette s nimi nebude chtít odejít, ale zamiluje se do Ara. Tak jak se rozhodne? Zůstane s Cullenovými nebo bude následovat svoje city?

Prolog

Ahoj, jmenuji se Anette James Cullen. Narodila jsem se v Berlíně kolem roku 1500 před naším letopočtem. Moje máma mě přeměnila v mých osmnácti letech. Moje schopnost byla, že když jsem chtěla, něco modrého ze mě vyšlo a odhodilo ho to ode mě. Můj o rok starší brácha tomu říkal odrážeč. Je to směšný název, ale proč ne? Můj bratr zemřel v devatenácti na nevyléčitelnou nemoc.

Ale po několika měsících jsem zjistila, že když chci nebo se naštvu, začnu hořet a mohu i vybouchnout. Jsem hrozně rychlá, zatím jsem nepotkala upíra nebo vlkodlaka, který by mě dohonil. Moje vlasy jsou černé jako noc, v nich mám modré proužky.

Cullenovy jsem poznala teprve před osmnácti lety, když jsem se ztracená a hladová až k smrti potulovala po lese. Carlisle mi dal napít lidské krve, takže mě zachránil. Proto jsem zůstala s nimi. Carlisle byl fascinován mými schopnostmi.

Jak jsem se dostala do Ameriky? Utekla jsem od své matky a své mladší sestry. Zní to sice divně, ale obě mi záviděly mé schopnosti, ony totiž žádné neměly, proto mě chtěly zabít. Včas jsem to zjistila a odletěla letadlem z příšerného Německa.


1. kapitola

 

Dnes byl den zase naprd! Carlisle moc dobře ví, že mi zvířecí krev nechutná – protože pro mě hrozně smrdí! – a stejně mě ji donutil pít! Fuj! Už mě začíná štvát! Ještě jednou a zabiju ho! Zavřela jsem naštvaně deník a odložila ho do šuplíku vedle mé postele. Musím se převléknout, jsem celá od sněhu!

Někdo hlasitě zaťukal na dveře.

„Co je?“ zeptala jsem se naštvaným hlasem. Otevřely se dveře, v nich se objevil Edward.

„Potřebujeme tě dole. Je to velmi důležité.“ Zakroutila jsem očima v sloup. Vstala jsem z postele a šla dolů do obýváku. Carlisle a Esmé stáli, ostatní seděli v křeslech nebo na židlích. Posadila jsem se na pohovku.

„Tak povídejte, co se děje?“

„Alice měla vizi,“ řekl tichým hlasem Carlisle.

„Jakou?“ zeptala jsem se.

„Blíží se k nám Volturiovi.“

„A to jako chcete, abych vám pomohla v boji nebo…“

„Ne, ne. Jdou si pro tebe.“ Podívala jsem se na Carlislea vystrašeným pohledem.

„Pro mě? Ale… já jsem nic neprovedla.“

„Nejdou sem, aby tě zabili. Ale proto, že se dozvěděli o tvých darech. A chtěli by tě mezi sebe,“ přidal se do našeho rozhovoru Jasper. Ani se jich radši nebudu ptát, proč toho tolik ví.

„A to se jako o mně dozvěděli až teď? Jsem na světě už docela dlouho.“

„Zřejmě ano.“ Hlas Edwarda zněl poněkud šťastně, jako kdyby z toho měl obrovskou radost.

„Já se k nim nepřidám, ani i kdyby mě měli roztrhat na kusy! Vy jste moje rodina, nikdy vás neopustím. “

„No, nevím, jestli ti dají na vybranou.“ Podívala jsem se na Emmetta rozzuřeným pohledem. On jenom sklopil oči.

„Budou muset,“ povzdechla jsem si. „To tam snad nemají dost nadaných upírů?“ zeptala jsem se. Rosalie se na mě podívala chápavým pohledem.

„Mají, ale zřejmě jim to nestačí.“

„Je mi jedno, jestli mě roztrhají na kusy, nepřidám se k nim,“ zkřížila jsem naštvaně ruce. Podívala jsem se z okna. Uviděla jsem černou limuzínu a sedm upírů v černých pláštích.

„Jsou tady,“ řekla jsem vražedným hlasem. Ozvalo se hlasité zaťukání na dveře. Carlisle šel otevřít.

„Dobré odpoledne, Carlisle!“

„Dobrý, Aro.“

„Můžeme dovnitř?“

„Ano.“ Do domu vstoupili tři upíři a sundali si kapuce. Ta blonďatá barbína je pohledná, ale mám pocit, že jsem ji už někde viděla. Ten hnědovlasý taky nevypadal až tak moc špatně. Ten černovlasý – musel to být Aro – byl ze všech nejkrásnější.

Carlisle nechal otevřené dveře, mám šanci utéct. Nebudu srab, nu což, když tak použiji svůj odrážeč.

„Tak, kde je?“ zeptal se Aro.

„Sedí tamhle na pohovce.“ Aro se na mě s úsměvem podíval a přistoupil ke mně. S přátelským pohledem mi podal ruku. Vstala jsem z pohovky a podala mu ji taky. Nebojte, došlo mi, co má za schopnost.

Když mi přečetl myšlenky. Tvářil se udiveně, ale taky trochu, jako by věděl, co k němu cítím. Ano, zjistit to mohl, ale silně o tom pochybuji. Nic neřekl, jenom se představil, a své bratry taky. „Barbína“ se jmenuje Caius a ta hnědovlasá „kráska“ Marcus.

Všichni se tvářili uvolněně, zato já se tvářila vražedně.

„Anette, jsi výjimečná bytost. Velmi silná a talentovaná. Proto bych tě chtěl do své gardy. Přijmeš moji nabídku? “ Sakra, proč jsem se musela zamilovat zrovna do něj? Cullenovi jsou má rodina. Podívala jsem se na svoji rodinu, potom na něj. Jeho pohled zářil nadějí.

„Dobře. Přijímám.“

„Skvělé! Tak si běž sbalit pár věcí a můžeme vyrazit!“ Zaběhla jsem nahoru a sbalila pár věcí. Navlékla jsem si na sebe bundu a nechala rozepnutý zip. Seběhla jsem dolů a Aro mi řekl, ať své věci dám do kufru auta. Učinila jsem tak. Rozloučila jsem se s Cullenovými a jela za svým novým domovem. Když jsem se na ně tak koukala skrz černé okénko auta, tvářili se šťastně, jako by se zbavili velkého břemene. Ať si trhnou! Možná že se Arovi nelíbím, ale on se líbí mně. Budu vděčná za to, že mu budu aspoň trochu nablízku.


Doufám, že se vám má první kapitolka líbila. 


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krvavé srdce - Prolog + 1. kapitola - Život s Cullenovými skončil:

 1
7. Ajka
09.03.2020 [23:32]

Super prosím pokračuj táto poviedka sa mi páči Emoticon Emoticon

6. NATY
19.11.2016 [17:59]

WOOOW Emoticon Já vím že už je to dlouho.....ale prosím pokračuj v téhle povídce Emoticon Emoticon Emoticon

5. nikebiela
12.04.2013 [15:06]

nááádhera piš další dílek :D

4. carmilla
05.12.2012 [15:02]

velmi dobre..:D milujem Ara,..rychlo pokracko..:D Emoticon

3. Jasmínka
04.12.2012 [9:26]

Hezkej dílek :) a zajímavý nápad...už to dlouho nebylo, teda aspoň jsem nenašla moc příběhů, které by nebyly B+E ...na tuhle povídku jsem zvědavá...doufám, že další díl přibude rychle :-)

2. lele
03.12.2012 [18:16]

velmi zaujimave Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Shay
26.11.2012 [8:25]

ShayAhoj,
je mi líto, ale článek ti vracím, jelikož v něm máš moc chyb:

+ Krvavé srdce - Život s Cullenovými skončil. Prolog. 1. Kapitola => Krvavé srdce - Život s Cullenovými skončil Prolog + 1. kapitola,
+ čárky (!!!),
+ ji/jí,
+ některé věty ti nedávají smysl,
+ shoda přísudku s podmětem,
+ mezery,
+ neměň styl písma,
+ I/Y,
+ mých, ne mích,
+ přímá řeč, zasílám koncept:
Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

+ překlepy,
+ s/z,
+ koncovky přídavných jmen,
+ a spoustu dalších…

Prosím, kapitolu si nejdříve nechej zkontrolovat svou korektorkou, teprve potom znovu zaškrtni "Článek je hotov".
Děkuji. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!