Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Královna temnoty - Prolog

BMW-Rose


Královna temnoty - PrologPřidávám prolog mé nové povídky a předem děkuji všem, kteří mi pomohli s prologem, u kterého jsem si nebyla moc jistá... Povídka se odehrává na začátku New Moon.
Díky jedné nešťastné nehodě, ve které figuroval především Jasper, byla Bella přeměněna v upírku.
Ovšem ze svého předešlého života si nepamatuje nic, ani své jméno. Nepamatuje si Cullenovi, dokonce ani Edwarda; utíká daleko na východ. Bella získává nový život, novou osobnost a nové postavení ve společnosti upírů...

Pohled nikoho:

 

Píše se rok 1472, Transylvánie

 

 

V koutku místnosti se krčila bytost, drobná dívka, a až nepřirozeně se třásla. Netušila, co se s ní děje, nikdy nezažila nic podobného. Cítila něco velmi silného, pro ni tak neznámého. Cítila strach z neznáma. Nevěděla, jestli má raději utéct, nebo počkat až to přejde… jestli vůbec.

 

Z pootevřených úst se jí ozývalo tiché, leč zoufalé, šeptání čehosi… nebylo tomu rozumět, jen neurčité žalostné šeptání, které se rozléhalo po místnosti, ve které nebylo slyšet nic jiného, než-li bouřka, která zuřila nedaleko. Občas blesk, který z nenadání rozčísl oblohu, osvětlil malou potemnělou místnost mnoho let opuštěného letního sídla.

 

Dívka, která byla možná až příliš mladá, seděla roztřesená, opírajíc se o vetché kamenné zdi a rukama si objímala kolena, mezi kterými měla, ze strachu z neznáma, zabořenou hlavu. Plavé vlasy jí spadaly přes nohy až na zem, byly vlhké z deště, kterým dívka před několika minutami proběhla, než v tomto domě našla úkryt.

 

S hromem, po kterém v dalším momentu následoval blesk, se ozval hlasitý dívčin nádech, jak s úlevou zjistila, že to něco, co cítila je pryč. Třas přestal ovládat její tělo a ona se ve zlomku vteřiny dokonale uvolnila.

 

O okamžik později vzhlédla a odhalila svůj překrásný obličej, za který by se nemusel stydět nejeden anděl. Ano, jako anděl, přesně tak byla nádherná a její světle plavé vlasy její krásu ještě více podtrhovaly.

 

Svýma rudýma očima zírala do tmy, ve které by lidské oko nedokázalo nic najít. Ale ona, mladá novorozená, moc dobře věděla co, nebo spíše kdo, tam je.

Oddaně hleděla do očí upíra, jehož tmavé vlasy volně splývaly na ramena, na jejího stvořitele, který jí dovolil vejít do nesmrtelného života. Kolem pasu ho objímala jeho družka, opět stejně krásná a její rudé vlasy byly vyčesány do vysokého účesu tehdejší doby.

 

Ovšem jí si mladá upírka nevšímala, někdo by se mohl hádat, jestli si její přítomnosti vůbec všimla. Místo ní jen hleděla na svého stvořitele a v očích se jí zračilo mnoho nevyslovených otázek. Čekala, že jí vysvětlí, co se stalo, co to znamená…

 

„Co se stalo, má drahá?“ ptal se. Snažil se, aby  jeho hlas vypadal starostlivě, ovšem on byl uvnitř chladný jako kámen.

„Já… já viděla věci,“ zašeptala tiše a stále neuhýbala pohledem.

„Tak přece jen nadaná,“ zašeptal radostně.

„Nadaná? Co to pro mě znamená?“ optala se. Byla nejistá. Nevěděla, jestli to je dobře, nevěděla, jestli je normální vidět to, co viděla ona.

„Nadaná? Máš dar, má drahá Raiso. Pokud se nemýlím, tak ten tvůj bude velmi cenný. Ty se díky tvému nadání zařadíš mezi ty lepší z naší společnosti… Stejně jako já, nebo má milovaná Eržebet,“ usmál se na ni povzbudivě.

 

Dívka na okamžik sklopila hlavu, aby dokázala vstřebat tuto informaci. Nebylo to pro ni snadné, nejen, že byla novorozená, ale v hrdle cítila neuvěřitelnou bolest. Téměř se nedokázala soustředit, ale hlavou ji stále dokola zněla jediná věta…

„Bude jedna z těch lepších,“ to ji nemírně potěšilo.

 

„Zlato. Prosím… Pokus se soustředit a říct mi vše, co jsi viděla. Je to nesmírně důležité,“ promluvil k ní a opět si upoutal její pozornost.

 

„Bylo to tak zmatené. Mnoho výjevů… některým jsem nerozuměla, bylo to příliš rychlé,“ šeptala a očima těkala mezi navlhlou podlahou a tmavýma očima upíra, který stál před ní, nechtěla ho zklamat.

„Pokus se soustředit, je to, jak již jednou řekl Kornel, důležité,“ promluvila k ní rudovlasá upírka, kterou její druh nazval Eržebet. Ovšem nevypadala, že by z jejich mladé společnosti byla příliš nadšená.

 

„Dva tisíce pět… dva tisíce pět. Myslím, že to byl rok. Za krátký okamžik jsem uviděla lidi, vlastně upíry. Byli tři, měli trůny. Dva tmavovlasí, tře - třetí měl vlasy bílé jako sníh. Měli rudé oči a kolem nich bylo spousta našeho druhu. Pak, pak se obraz změnil. V nějakém stavení, viděla jsem dívku, křičela. Měla mahagonové vlasy, měnila se v jednu z nás. Kolem ní bylo pět dalších, ale byli divní… jejich oči byly zlaté… j-já nevím proč. Ona, utekla od nich, volali ji, ale ta dívka jedinkrát promluvila a oni ji nechali odejít. Pak my… viděla jsem nás a několik dalších u slunného města. Ona byla v našem čele jako vůdce a my ji poslouchali,“ šeptala zmateně, nemohla se již více soustředit, žízeň byla příliš silná.

 

„Výborně, to vypadá velice slibně. Raiso, děkuji ti za tvou pomoc a nyní se jdi krmit,“ řekl přímo nadšeně a v ten moment dívka, která byla šťastná za každé poděkování, na které ze svého lidského života nebyla zvyklá, vyběhla ze dveří.

 

„Myslíš, že se to vyplní?“ optala se svého druha Eržebet, která si tím, co Raisa viděla, nebyla příliš jistá. Nedokázala plně důvěřovat novorozené, která se z bolestí probrala ani ne před hodinou.

„Jsem o tom přesvědčen,“ usmál se na ni, společně vyšli do deště a s hladovými úsměvy zamířili do nejbližší vesnice.

 

„Přemýšlej o minulosti a budeš znát budoucnost.“ – čínské přísloví

 

Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Královna temnoty - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!