Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Knihovnice - 16. kapitola

Bella a Edíííííík


Knihovnice - 16. kapitolaEdwardova minulost a zamilovanost...

Ráno mě vzbudily sluneční paprsky dopadající na mou tvář. Byl to krásný pocit, připadala jsem si… živá a potřebná. To se hned vstává líp…

Po provedené ranní hygieně jsem se vydala posnídat, zabalila si, jak jinak, obě dvě knihy, a vydala se na procházku. Do krátké, jen hodinové, směny mi zbývalo ještě něco málo přes dvě hodinky, tak proč nepoznat městečko, ve kterém budu přebývat?

Dlouho jsem šla po chodníčku, kolem kterého byly jen domky různých barev, stromy, keře a skvostné zahrádky. Jelikož jsem dřív bydlela ve velkoměstě, musela jsem obdivovat jejich snahu a trpělivost. Jednou jsem od kamarádů dostala kaktus a do měsíce byl mrtvý. Do dnešního dne mi vrtá hlavou, jak se mi to povedlo a stejně na nic nemůžu přijít.

V kapse mi začal pípat mobil. Raději jsem si nastavila budík, abych hned první den nepřišla pozdě a štěstí, že jsem tak udělala. Přidala jsem do kroku a potichu si nadávala, že jsem se neprocházela někde v okolí květinářství – pak bych nemusela riskovat, že zabloudím.

„Dobrý den,“ pozdravila jsem Rachel.

„Ale no tak, Bello. Jasně jsem ti řekla, že mi máš tykat, ne? Jsem jen o jeden, dva… Prostě jen o pár let starší,“ naoko mi hubovala. Ještě jednou mi v rychlosti dala pokyny, co mám dělat a pro jistotu mi na sebe nechala telefonní číslo.

„Budu tu jen hodinu,“ smála jsem se. Přišlo mi to až komické. Už na první pohled bylo vidět, že tento krámek miluje a vůbec se jí z něj nechce.

„Já vím, já vím…Ale kdyby něco…“

„Volám,“ přerušila jsem ji a dokončila za ni větu.

Konečně jsem uslyšela cinkot zvonečku pověšeného nade dveřmi a já tu zůstala sama. Zhluboka jsem se nadechovala, užívala si nádhernou vůni směsi kytek. Poněkud mě znervózňovalo tíživé až nepříjemné ticho, a tak jsem se rozhodla myslet na něco jiného – Edwarda. Z tašky jsem vyndala jeho knihu, položila si ji na pultík přede mnou a rozevřela ji na poslední napsané straně…

Kniha – Edward Anthony Masen Cullen

Spokojený a s plným žaludkem poslouchal nudný výklad učitele. Kolikrát ho napadlo, že on by bylo mnohem lepší na vysvětlování historie – poměrně velkou část zažil na vlastní kůži.

„A kolem roku 1915 začala v Americe takzvaná španělská chřipka. Byla to velice nakažlivá nemoc, která skolila téměř každého, který se jí nakazil.“ Učitelova slova upoutala jeho pozornost. Vadilo mu, že začal mluvit o nemoci, která zavinila jeho upírství, ale také to, jaká slova zvolil.

„Máte nějakou připomínku, pane Cullene?“ oslovil ho učitel téměř hned, co Edward zvedl ruku.

„Ano, pane učiteli, mám. Jak myslíte slova téměř každého. Říkal jste, že ta nemoc je smrtelná.“

„Ano, to jsem říkal a dobrý postřeh. Jsem rád, že aspoň někdo dává v mých hodinách pozor.“ Vyučující se rozhlédl po třídě a jako každý den zalitoval, že si nevybral jinou profesi. „Koncem dvacátého století se dala veškerá dokumentace dohromady a zjistilo se, že pár lidí nakažených touto nemocí zmizeli. Někteří tvrdí, že se zázrakem uzdravili, protože je na vlastní oči viděli a druzí, že je zřízenci nemocnic tajně odváželi na pole, kde je jen tak pohodili a tím snížili statistiku mrtvých. Tady někde…“ Jeho ruce se začaly rychle přehrabovat v kupě papírů, které byly vyskládané do komínku v pravém rohu stolu. „Tady mám seznam některých bohatších lidí, kteří to byli, tak jestli má někdo zájem…“ Nestihl doříct větu a už ho pár žáků začalo prosit, ať seznam přečte.

„Tak dobrá. Anastasia Hoorová, Nancy Planová, Edward Anthony Masen, John Smith…“

Edward zalapal po dechu při přečtení jeho jména. Netušil, že by někdo mohl tušit, že zmizel. On i Carlisle to nějak neřešili. Co když by někomu shoda jmen přišla zvláštní?

Nemohla! Teď jsi Edward Cullen, okřikl své myšlenky. Poprvé za dlouhou dobu pocítil strach z odhalení. Sice lidi nemají takovou inteligenci, takže je pravděpodobné, že si ta dvě jména nebudou spojovat, ale upíři inteligentní jsou.

Zazvonil zvonek oznamující konec hodiny a společně s ním vyběhl ze třídy. Nemohl tam zůstat. Musel to říct ostatním.

„Ne,“ zaúpěla jsem. „To jsi mi nemohl vysvětlit to s těmi upíry? Jak by je to mohlo napadnout?“  Byla jsem naštvaná, ale i na sebe. Kdybych byla aspoň o trošičku inteligentnější, mohlo by mi to dojít.

Ale vyvedená z míry jsem byla taky. Nenapadlo mě, že v té době by si mohl někdo psát, kdo zmizel a kdo ne. A co ti ostatní? Taky se z nich stali upíři nebo je opravdu někam odhodili? Škoda, že…

„Dobrý den,“ ozvalo se ode dveří. V nich stál malý kluk s drobnými v ruce a zaraženě mě pozoroval.

„Ahoj, co by sis přál?“ Byl opravdu roztomilý – světle hnědé vlásky nakrátko ostříhané, modrá vyděšená kukadla a sem tam piha kolem nosu.

„K-kde je teta Rachel?“ zakoktal. Nervózně přešlapoval z nohy na nohu a při tom lehce ustupoval.

„Ta je u doktora, asi za dvacet minut sem přijde.“

„Tak na shledanou,“ zavolal mezi dveřmi a zmizel. S úsměvem jsem zakroutila hlavou a nechala to být. Sice matně, ale vzpomínám si na své dětství – bála jsem se téměř každého, kdo mě oslovil a sama od sebe jsem na nikoho nikdy nepromluvila.

A proč se nepodívat do své knihy, jak to se mnou bylo? Vyndala jsem i svou knihu, položila ji na tu Edwardovu a otevřela. Název, autor a…

Kniha – Isabella Marie Swan

Jak se pozná výjimečný den? Přeci výjimečnou událostí, která se neděje každý den. Třeba jako je to teď. Na svět se dostává neobyčejné miminko, které před sebou bude mít pohádkovou budoucnost. Její dlouhé kaštanové vlasy se budou vlnit po svatebních šatech, které si bude oblékat každé čtyři roky. Ano, natolik bude jejich láska velká. I přes veškeré nástrahy v různých podobách dojdou k vytouženému cíli – společné věčnosti.

Slibuji ti, Isabello Marie Swan, že já, Nancy White, ti budu dopřávat jen to nejlepší, má budoucí kolegyně. Jako tvá opatrovnice ti předvídám krásu, chytrost a nešikovnost.

 

Vykuleně jsem sledovala první, úvodní stranu. Na mou krátkou předpověď budoucnosti a na Nancy jako mou sudičku. Jen je škoda, že svůj slib nesplnila. Kdyby mi dopřávala jen to nejlepší, nezabila by mi tátu…

Cítila jsem, jak se mi slzy hrnuly do očí, ale přetéct přes okraj jsem je nenechala. Nebudu se kvůli ní trápit, už ne.

„Ahoj, Bello. Jak to šlo?“ Rachel přímo rozrazila dveře a poté začala lapat po dechu.

„Ty jsi běžela?“

„N-ne?“ Předklonila se, opřela se o koleno a hlasitě se vydýchávala. „Ale trošku sportu neuškodí.“

„Jsem zvědavá, co budeš dělat, až budeš rodit…“ Nad její nedůvěrou jsem kroutila hlavou.

„V jedné ruce budu mít telefon a říkat ti, co máš dělat?“ zasmála se.

„To bych ti spíš měla říkat já – tlač,“ vyplázla jsem jazyk.

Ještě chvilku jsme si spolu povídaly. Vyprávěla mi o svém manželovi a každodenních návštěvách její tchýně. Bylo mi ji opravdu líto, když mi vyprávěla, co jí provádí, a přestala jsem se divit, proč to tu má tolik ráda. Je tu ticho, klid a skoro žádní lidé.  

„Tak už jdi, já to tu zvládnu. Přijď zítra od dvou a budeš tu do šesti?“ zaváhala.

„Budu tu od dvou do šesti,“ potvrdila jsem a vyšla z krámku. Zamířila jsem k bistru, kde jsem včera snídala a byla rozhodnuta se dozvědět víc o Edwardově minulosti. 

Avšak to bych nebyla já, aby se nestalo něco extra jako třeba teď. Rozhlížela jsem se kolem sebe a snažila jsem se zjistit cestu, která by vedla zpět na náměstíčko.

„To se ti povedlo, Bello. Malinký zapadákov a ty se i v něm dokážeš ztratit!“ hubovala jsem si, když mě jedna cesta dovedla na okraj lesa. Šla jsem podle něj a po půl hodině jsem opravdu zahlédla náměstí. S radostí jsem se rozeběhla a doufala, že nezakopnu.

„Dobré odpoledne,“ pozdravila mě servírka hned, co jsem vešla do bistra.

„Dobré,“ oplatila jsem pozdrav, usadila se a objednala si pozdní oběd. S napětím jsem otevřela Edwardovu knihu.

Kniha – Edward Anthony Masen Cullen

Hlupák, idiot a jiné nadávky, se objevily v Edwardově hlavě. Celý život chodí světem sem a tam a nic, a teď, když to vzdá, dostane to, po čem tak toužil? Proč se zrovna teď musel spatřit tu nejkrásnější dívku, jakou kdy viděl? Proč se musel zamilovat zrovna do ?


Slíbené seznámení. Koho jsem překvapila?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Knihovnice - 16. kapitola:

 1 2 3   Další »
02.03.2012 [20:11]

mima19974Mňa si prekvapila teda dostatočne! Emoticon Dokonalo si to vymyslela!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. SummerLili
01.03.2012 [12:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. wera
01.03.2012 [5:38]

úžasná kapitolka, jen doufám že potkal Bellu honem pokračování jsem na něj natěšená Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.02.2012 [23:02]

AliceKateCullenwau všechny kapitoly jsem přečetla jedním dechem a paráda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jsem moc zvědavá na pokračování, mám spoustu nápadů jak by to mohlo pokračovat, které mi pobíhají v hlavě z jedné strany na druhou, ale nechci dělat předčasné závěry Emoticon

20. EllaEi
29.02.2012 [21:44]

Super!!! Rychle další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.02.2012 [18:16]

Elis1Victoria1Haleno mě si překvapila i když jsem předpokládala že ho zahlídne ONA a ne ON. No jsem převelice zvědava, co se ta holka dozví dál zté knihy.

Emoticon

29.02.2012 [16:54]

vilinkaNebudu hádat ani nic, protože vím, do koho se zamiloval. Přece do naší úžasné Bellinky, která je naprosto krásná, chytrá a nešikovná. Pokud jde o tu hodinu ve škole, tak jsem byla asi ještě víc překvapená, než Edí, no, bylo to nečekané, ale já myslím, že se na to nepřijde, to by byly zbytečné komplikace. Emoticon Celá kapitolka se mi prostě hrozně líbila a já netrpělivě vyhlížím další, protože jsi super autorka, což víš. Emoticon Emoticon
P.S. Ten úvod Belliny knihy byl opravdu úžasný a já jsem ráda, že to tak,, asi, bude. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.02.2012 [16:26]

GCullendo koho sa zamiloval??? aké dievča uvidel??? dúfam, že Bellu,,niekde tam ako blúdila a hľadala tú bistro,,,Dúfam, že to bude ona,,, Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.02.2012 [16:15]

zuzinecckaa Emoticon Že nám Edík viděl Bellču? Emoticon Emoticon
No... Nechme toho. Emoticon Co bych více dodala?
Těším se, až se spolu setkají doopravdy, nejen, že si to Bella přečte. (no jo, už počítám s tím, že potkal ji Emoticon Emoticon) Ale moc věřím, že to byla ona.. Kdo jiný než knihovnice by měl mysl uzavřenou? Emoticon Emoticon
Jsem fakticky zvědavá na další průběh. Je předurčeno knihovnici, aby mohla žít "normální" život? Může se zamilovat? Může... Emoticon Nechám své spekulace stranou, jinak bys tu měla jen nesmysly a to já nechci. Emoticon Emoticon
Emoticon A chci další dávku! Emoticon HNED! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.02.2012 [16:08]

ááááááááá jsem napnutá jako strunáááá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon honem další a co nejdříve Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jsem na ty dva zvědavá, ... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!