Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Knihovnice - 13. kapitola

475877


Knihovnice - 13. kapitolaBelle se do ruky dostala její kniha. Co v ní našla?

Popadla jsem tužku a prstem jsem přejížděla po posledních pár řádcích.

„Edwarde, Edwarde,“ zašeptala jsem naštvaně a opatrně jsem přiložila tužku ke knize. Byla jsem mnohem víc nervózní, než když jsem poprvé zapisovala.

Kniha – Edward Anthony Masen Cullen

Rozhodl jsem se si ji vychutnat – vždyť ta mi nikam neuteče! Pomalými krůčky opatrně našlapoval, až se dostal na lesní cestu za stařenku.

„Neměla byste chodit sama… A ještě k tomu v lese,“ ozval se. Stařenka se prudce otočila a vyděšeně Edwarda sledovala. Tušila, že už není úniku, že dnes její bytí končí.

Žena přistoupila k Edwardovi a padla k jeho nohám. Tiše si začala mumlat modlitbičku a prosit Boha o odpuštění. Edward překvapeně vyjekl a odskočil od stařenky.

„Ne!“ zakřičel z plných sil a utekl.

Zrůda, zrůda, zrůda… Jedno slovo stále se opakující dokola a dokola, mu znělo v hlavě. Jak to mohl dovolit? Vždyť ji málem zabil. Připravil by nevinnou, starou ženu o život. Bylo mu jedno, z jakého důvodu si žena začala přeříkávat modlitbu, ale nebýt jí, tak by ji zabil. Vysál by ji do poslední kapky, poté by odhodil její mrtvé tělo a šel by dál…

„Dost!“ zašeptal zničeně a padl na kolena stejně jako před chvílí stará žena.

„Bello?“ vyrušila mě Nancy. „T-tady máš svou knihu,“ šeptala.

Překvapeně jsem na ni pohlédla a po dlouhé době jsem opět spatřila svou světlounce modrou knihu. Na první pohled se vůbec nezměnila, ale jakmile jsem ji vzala do rukou, změnila jsem názor. Desky byly plyšové a mé jméno nebylo obyčejné, černé jako u ostatních, ale bylo pozlacené a nebylo tiskacím písmem.

„Hlavně ji neztrať a pak mi ji vrať.“ Jen, co ji pustila, odešla. Připadalo mi, že se bojí mi tady tu knihu nechat.

„Tak přeci jen se ti to podařilo,“ zašeptala Jasmin. Její rychlost byla obdivuhodná. Jen Nancy zmizí z dohledu…

„Co chceš?“ vyštěkla jsem. Opravdu jsem neměla náladu na nějaké přednášky, jak jsou všichni kolem mě špatní. Vždyť jsem se ještě nestihla radovat z úspěchu – Edward nezabil, tudíž se dá všechno do normálu. Jenže nevím, co chce udělat teď. Půjde domů, proběhne se, bude se utápět ve výčitkách, nebo půjde na lov?

„Pomoct ti se zápisem,“ zasmála se radostně. „Konečně někdo, kdo není ovlivňován někým jiným.“ Její radost jsem nesdílela. Nemyslím si, že by nějaká knihovnice byla schopna jen tak ublížit. Proč by to dělala?

„To snad zvládnu sama, ne?“ Nejsem neschopná…

„Možná, ale musí to být dokonalý. Nesmíš se dopustit chyby. Otevři knihu…“

„Zapomeň, že bych ti dávala číst něco ze svého osobního života!“ rázně jsem ji utnula.

„Klid, holka.“ Natáhla ruce před sebe v obranném gestu. „Otevři knihu na poslední straně, ať můžeme něco připsat… Ták… A teď tam připiš, že mě posíláš pryč,“ usmála se. „No co, nechceš mě tu, ne?“

„Fajn…“ zašeptala jsem, a jak mi pero klouzalo po straně knihy, ona začala lehce zářit. U srdce mě zahřálo a mým tělem se nesl zvláštní klid. S úsměvem na rtech jsem zavřela oči a před očima mi proběhl celý můj život. Nemá se toto dít až těsně před smrtí?

„Páni…“ Jasmin vydechla překvapením a uznale si mě prohlížela.

„Myslíš? A nemáš být náhodou pryč?“ zasmála jsem se a ona bez jediného slova vstala a uraženě odešla pryč. A já měla klid na prolistování své knihy…

Kniha  - Isabella Marie Swan

„Mami? Tati?“ volala na své rodiče a opatrně scházela schody. Už od malička byla nešikovná a nerada by si něco zlomila.

„Když vejdeš do kuchyně, tak nás tam najdeš – jako každé ráno,“ hulákala na ni Renée.

„Bré ránko,“ popřála jim hned, co vešla do kuchyně, a každému vlepila pusu na tvář. Jak moc je má ráda a přála by si jim to dávat víc najevo než občasnou pusou.

„Odpoledne s tebou počítám,“ připomněl se Charlie.

„Jo, jasný. Počítám s tím,“ odpověděla. Nemohla se chvíle, kdy přijde za Charliem na služebnu a on ji bude učit řídit ve svém služebním autě, dočkat. Když se tím pochlubila spolužákům, kluci málem praskli závistí. Frajeřina je, když se v něm projede, ale řídit ho? To se ještě nikomu nepovedlo.

„Běž už nebo přijdeš pozdě. Tady máš svačinu.“

„Jasný, mami.“ Naposledy se s nimi rozloučila a vydala se do školy…

***

„Kde je?“ ptala jsem se netrpělivě svých nejlepších kamarádek.

„Klid, Bello, má zpoždění jen pět minut,“ posmívaly se mi.

Ani ne po minutě jí začal zvonit telefon. Táta…

„No konečně, tati! Kde jsi?“ ptala jsem se zoufale.

„Ahoj, Bello, tvůj táta bohužel nedorazí. Víš, on uvízl v…“ Jane, jeho sekretářka, se zarazila.

„Uvízl kde?“ nechápala jsem.

„Uvízl v autě, ve kterém se vyboural… Záchranáři ho nedostali včas ven, zemřel. Je mi to opravdu líto,“ vzlykla.

 

„Ááá!“ křičela jsem z plných plic. V očích jsem měla nespočet slz. Vztek, bolest, lítost… Jak mohla?! Já jí věřila a ona…

„Uklidni se, Bello. Děje se něco?“ Nancy ke mně téměř okamžitě přiběhla a vyptávala se.

„Ty! Ty jsi mi zabila tátu!“ křičela jsem stále hlasitěji a upoutala veškerou pozornost.

„Uklidni se, ano? A nech si všechno vysvětlit…“

„Já si nechci nic vysvětlit! Zabila jsi ho! Já ti věřila!“ Musela jsem se opravdu hodně držet, abych se na ni nevrhla. Nikdy jsem se neprala, ale táta mě naučil nějaké kousky, kdybych se dostala do maléru.

„Jak chceš!“ vyštěkla, popadla pero, které jsem měla položené na stole, a natahovala se pro mou knihu. „Když to nepůjde po dobrém… Au!“ Nancy se knihy ani nedotkla. Jakmile od ní byla malinký kousíček, kniha jí dala ránu a odlétla asi o metr dál.

„Co to…“ Prsty si žmoulala druhou rukou a nevěřícně si mě měřila.

„První zápis, Nancy,“ Jasmin za mě odpověděla a objala mě kolem ramen.

„Ale…“

„Ale nic!“ zarazila jsem ji, popadla jsem obě dvě své knihy a rozešla jsem se s nimi ven.

„Počkej! Chceš o ně přijít?“ Jasmin se ke mně připojila a mírně mě zarazila.

„Co?“ nechápala jsem.

„Kniha nesmí opustit místnost. Musíš pronést zaříkadlo, přísahu, nebo jak se tomu říká. Jinak se tě kniha vzdá,“ vysvětlovala. Jasmin vzala jednu mou ruku do té své a položila mi ji na nápis Edward Anthony Masen Cullen.

„Teď řekni: Slibuji ti, kniho, že tě budu střežit. Tvé tajemství, které ukrývaly zdi této místnosti, si nechám pro sebe.“

Opakovala jsem slova, která mi pošeptala. Kniha začala zářit, jako když jsem něco připsala do té své a pod název knihy se připsaly iniciály mého jména. Toto jsem zopakovala i s tou svojí a napjatá jsem vyšla z místnosti.

„Vyšlo to…“

„Já vím,“ poznamenala hrdě. „Kam chceš jít?“

„Já… Asi půjdu zkontrolovat svého svěřence – do Forks.“

 


 

Myslím, že všechny potěším, když řeknu, že na psaní Knihovnice budu mít víc času... :)

Tuto kapitolu bych chtěla věnovat dívkám: N1I1K1O1L, LadyLilianne, martty555. Dívkám, které četly a komentovaly každou kapitolu. Děkuji vám.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Knihovnice - 13. kapitola:

 1 2 3   Další »
26.02.2012 [21:12]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.02.2012 [20:29]

zuzinecckaaJo, už jde za ním... a Nancy má smůlu Emoticon Emoticon Emoticon Je další?Asi ano, jdu na ni... Emoticon

22.02.2012 [12:48]

vilinkaTak, konečně jsem se dostala ke 13. No, chyběla mi, bohužel, na lyžáku nebyl na čtení čas. Emoticon Promiň, že jsem neokomentovala i 12: kapitolu, ale chtěla jsem se co nejrychleji dostat sem. Pokud jde o děj...Hrozně ráda bych Jasmin věřila, protože se mi zdá jako fajn holka, ale nedokáže se mě pustit pocit, že je v tom nějaká levárna. No, jestli jo, tak se to v nějaké kapitole dozvím. A pokud jde o Nancy... Bella jí to pořádně nandala. Teď už žádné zápisy nebudou. Emoticon Emoticon Tak, kapitola se mi velmi líbila a já budu netrpělivě vyčkávat další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Wera
21.02.2012 [10:16]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.02.2012 [18:33]

NancyWhiteKnihovnice jsou horší než Brumbál a Snape, musím říct... Emoticon Vůbec nejsou takové, jaké se na první pohled zdají... A jenom tajně doufám, že to mělo nějaký důvod, protože odmítám, abys ze mě udělala mrchu! Emoticon Emoticon No a jinak to máš... No, docela hezký. Emoticon Emoticon Emoticon

20.02.2012 [18:21]

Elis1Victoria1Halemě tam ta Jasmin tak příšerně štve.
Jinak krásná kapitola . Bohužel nějsem ňejak zdatná tak ti tu nenapíšu jak se mi to moc líbý . Budu jen doufat, že brzypřibude další díl.

Emoticon

20.02.2012 [9:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.02.2012 [23:13]

superduper12uaaaaaaa toto bolo bozskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee juchuuuuuuuuuuuu toto ja asi naj pocit z poviedky co citam za cely moj zivato XD inac jasmin sa mi zacina pacit Emoticon dokonala kapitola inac Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.02.2012 [22:46]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.02.2012 [22:11]

GCullenK tejto poviedke som sa dostala len teraz, ale celu som ju supom prečítala. Emoticon Musím povedať, že sa mi veľmi páči. Je to skvelý námet, toto by mňa nikdy nenapadlo. Klobúk dolu, pre tvojou fantáziou. Emoticon Emoticon Emoticon Ako som sa teraz dočítala, príde k stretnutiu Belly a Edwarda - to bude zaujímavé. predpokladám, že sa dajú dokopy. ako je to logické, takže o čom? hej? Emoticon Emoticon Emoticon Už sa neviem dočkať, ako to bude pokračovať, určite to nepôjde ľahko a dej sa ešte zamotá, veď ako by to bolo??? Emoticon Emoticon Emoticon Takže sadaj za PC a užaj píš pokračovanie, nevieme sa už dočkať. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!