Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Klam 2 - Hřích

ErbVolturi


Klam 2 - HříchO pár měsíců později se setkáváme se sebevědomou upírkou Brooke. Nahlédneme do jejího nového života, do jejích myšlenek - pochopíme, jakou radost z něj má. Zbavila se zodpovědnosti.
Ale na jak dlouho?

2. kapitola - Hřích

Dopila jsem a odhodila mrtvé bezkrvé tělo od sebe. Znechuceně jsem se zašklebila na mrtvolu, věděla jsem, že si nezvyknu na ty pohledy prázdných očí. Další dublinská oběť.

Byla jsem zrůda.

Ale zrůda, která si na svůj nový život dokázala rychle zvyknout. Některé dny plynuly pomalu, některé pádily jako voda v divoké řece. Došlo mi hned po té první vraždě, co jsem. Po člověku, který se v našem městě procházel v nesprávnou dobu na nesprávném místě. Pochopila jsem, že se ze mě stala upírka. Můj život se prvních pár měsíců točil kolem krve, poslechla jsem radu svého stvořitele a přesídlila do hlavního města.

Změnila jsem se.

Matné vzpomínky na lidský život mě sice pronásledovaly, ale já je dokázala ignorovat. Bavilo mě užívat si darů, kterých se mi dostalo. Krásy, rychlosti, nezranitelnosti… Rebelovala jsem. Hrála jsem si s lidskými muži, vraždila v ulicích města – mohla bych to omlouvat touhou po krvi. Ale pravda byla o něco méně přízemní. Užívala jsem si to. Moje existence byla jedna velká hra.

Nebyla jsem za nic zodpovědná.

A to mi naprosto vyhovovalo.

Byla jsem ďábel v lidské schránce. Krvelačný démon, který hřešil, kde mohl. Zabíjel, vyhledával muže, neuctíval pravidla společnosti, demoloval.

Napadlo mě, jestli to tak bude navždycky. Jestli se nezměním. Ale protože mě taková přítomnost bavila, byla jsem si naprosto jistá, že taková bude i budoucnost.

Zbavila jsem se mrtvého muže a vydala se do nočního města, za zábavou. Jak jinak.

V malém baru bylo dusno, rychle bijící srdce byla příjemnějším rytmem pro mé uši než dunivá hudba.

Nebyla jsem zrovna mistr v ovládání. Byla jsem divoká a nespoutaná. Možná, že takoví byli všichni upíří, kdo ví. Ale učila jsem se. Dnes už jsem dokázala nechat některé muže naživu.

„Ahoj, krásko, dáš si něco k pití?“ ozvalo se vedle mě.

Otočila jsem se a na tváři se mi objevil úsměv. „Mám chuť na něco krvavějšího,“ řekla jsem a přimhouřila oči. A to, na co bych měla chuť, mi rozhodně on nemohl objednat.

„Vážně?“ zasmál se a rukou přivolal barmana.

„Ještě jednou,“ požádala jsem ho a přistrčila k němu svoji prázdnou skleničku od whisky.

Ne, že by mi alkohol chutnal. Vlastně všechno, co jsem zkusila vypít nebo sníst od té doby, co se ze mě stalo tohle, chutnalo jako bláto. Ale i to se dá přežít. A alkohol nebyl nejhorší, byla jsem na něj zvyklá z krve svých některých obětí. A na hru pro lidi působil přesvědčivě.

„Jsi místní?“ snažil se navázat rozhovor.

„S neslušňáky se nebavím,“ opáčila jsem.

Muž, který seděl ob jednu stoličku, skryl úsměv. Pořádně jsem si ho prohlédla, nevypadal vůbec špatně.

„Omlouvám se,“ zazubil se chlapík a natáhl ke mně ruku.

Jen jsem na ni pohlédla a ani se nehnula. Sympaťák se bavil. Drknul do svého kamaráda. „Představ se, hlupáku,“ syknul potichu.

„Josh,“ zahuhlal směrem ke mně.

Mladík za ním jen protočil oči v sloup, natáhl se přes něj a nabízel mi svou ruku. „Charlie, slečno,“ usmál se na mě.

„Brooke,“ věnovala jsem mu úsměv a krátce stiskla jeho dlaň.

„Těší mě.“

Josh se zaškaredil a popuzeně se otočil. „Tak si tu blondýnu nech,“ zabručel směrem k Charliemu.

„Blondýna je poněkud silné slovo,“ opravila jsem ho tiše.

„Taky bych neřekl,“ zašeptal Charlie. „Hezká plavovláska.“

Možná tě nechám žít, blesklo mi hlavou. „Příliš mi lichotíš, Charlie,“ řekla jsem místo toho nahlas.

„Jsme tu oba ze stejného důvodu, Brooke,“ prohlásil po chvilce.

„Líbí se mi, že zbytečně netlacháš,“ pousmála jsem se.

„Nemám to ve zvyku,“ pokrčil rameny.

Přesedla jsem si na volnou stoličku vedle něj a položila mu svou chladnou ruku na rameno. Trochu sebou cukl, nečekal takovou teplotu. Rozhodně ne v přetopeném klubu. „Měla bych tě varovat. Bude to jiné.“

„Myslím, že si s tím poradím,“ zazubil se.

„Uvidíme.“

Chytl mě za ruku. „Třeba se trochu zahřeješ.“

Zabalil mě do deky a dal pramen vlasů za ucho. Myslel si, že jsem usnula. Už svítalo, když jsem konečně zavřela oči a začala předstírat.

Dnešní noc byla jiná. Nespoutaná, vášnivá, pro mě sice příliš krátká, ale rozhodně předčila mé očekávání. Možná bych si měla poopravit názor na své lidské milence. Charlie byl pozorný a mě napadlo jen jednou jedinkrát, že bych ho mohla zabít. A to když se jeho krční tepna objevila těsně u mých rtů.

Zachránil si život. Tím, že se na oplátku jeho rty dotkly mého spánku a připomněly mi, proč jsem v jeho posteli právě dnes večer.

Lehl si vedle mě, jeho horká ruka mě objala kolem pasu, jeho tvář se zabořila do mých vlasů, omamná vůně jeho krve se mi vloudila do podvědomí a měla jsem co dělat, aby mi neuniklo ze rtů slastné zamručení. Tohle bylo to, co mě na vztahu s muži bavilo. Co se mi líbilo. A dnešní noc se dala srovnat s mým lidským životem. Přes černý filtr se objevila Davidova tvář, matné vzpomínky na milování s ním. Ale měla jsem dost času se vyrovnat se ztrátou lásky. Nejspíš už nikdy znovu milovat nebudu. A nebýt zodpovědná za svoje činy, to bylo na tom všem nejlepší.

Počkala jsem, až Charlie usnul, potom jsem od něj vstala. Přetáhla jsem si přes sebe jeho tričko a chvíli ho sledovala. Třeba si ještě rozmyslím, jestli přežije. Jeho krev rozhodně byla lákavá.

Vysoký, světlovlasý mladík, který se mnou strávil noc, teď tiše oddechoval, jeho tvář byla uvolněná a spokojená. Jediné místo, které prozrazovalo, že se pomiloval s upírkou, byl jeho pravý bok. Začala se tam tvořit modrá podlitina.

Skousla jsem si ret. Svedu to na tu kuchyňskou linku.

Vyšla jsem na balkón, zvědavě jsem strčila ruku do světla na zábradlí a překvapeně vydechla. Krásně se třpytila. Sledovala jsem svoji kůži, vypadala docela dobře, ale za nehty byla trocha krve. To bude ještě pořád z toho chlápka, co jsem zabila včera večer. Anebo, že bych poškrábala Charlieho? Stáhla jsem dlaň ze světla a očima se rozhlédla po balkóně. Dva truhlíky plné růžových pelargonií. Neubránila jsem se úsměvu.

„Nečekal jsem, že budeš tady,“ ozval se za mnou hlas.

„Nechtěla jsem tě budit,“ odpověděla jsem  mu a otočila se. Líbilo se mi, co vidím. Asi jako tak, když jsem ho před chvílí sledovala.

Charlie byl téměř nahý, na sobě měl jen spodní prádlo. Jeho hnědé oči se na mě usmívaly a zářily spokojeností.

„Mohla jsi mě klidně vzbudit,“ pokrčil rameny a natáhl ke mně ruku.

Přijala jsem ji a okamžitě se k němu přitiskla. „Bavilo mě dívat se na tebe,“ zašklebila jsem se, „jsi roztomilý, když spíš.“

„To je asi to, co chce každý chlap slyšet po ránu,“ protočil oči, ale jeho rty se usmívaly.

„Baví mě tě provokovat,“ vyplázla jsem na něj jazyk.

„Včera jsem se ani nestihl zeptat. Proč máš tak rudé oči? Čočky? Kdy sis je vyndávala? Pak jsi měla oči černé,“ chrlil ze sebe otázky.

„Když jsem šla do koupelny. Potom, co jsme to vzali přes tvoji kuchyň,“ připomněla jsem mu. A lhala, samozřejmě. Oči černaly pod náporem jiných pocitů. Teď byly rudé jako vždycky.

„No, asi nemá cenu tě přemlouvat, abys tu ještě zůstala, viď?“

Pousmála jsem se. „Copak ti celá noc nestačila?“

„Nikdy mi nemůže stačit,“ odpověděl mi s úsměvem.

Měla jsem na jazyku něco jako: Ale ty jsi člověk, potřebuješ dobít baterky. Na rozdíl ode mě. Ding ding. Vždyť si odpočinul, Brooke. A ty nikam nepospícháš. Nebo jo?

„No, možná bych ještě nějaký ten čas měla,“ usoudila jsem po chvilce.

„Podívej,“ přiblížil k mým očím svou levou ruku, na které byly stopy po škrábancích, ze kterých musela v noci určitě téct krev. Byly to jen povrchové rány. Ode mě. „Včera jsi škrábala jak divá, Brooke.“

„Kdybys mě nedostával na pokraj extáze, nemusel by sis stěžovat,“ opáčila jsem nevzrušeně.

Okamžitě se zmocnil mých rtů. „Já si nestěžuju,“ ujistil mě. A pak rukou vjel pod moje tričko. „I když… Jedna stížnost by tu byla. Máš na sobě příliš oblečení.“

„Jsi blázen,“ zakroutila jsem hlavou a smála se. I když jsem cítila, jak mě jeho zájem rozechvívá. Toužila jsem po něm, chtěla jsem se s ním milovat hned teď.

Pak přejel horkými dlaněmi po mých bocích a musel cítit, jak se k němu moje ledové tělo žádostivě přitisklo. Už neucukl. Zvykl si.

„Chci tě,“ zavrněla jsem mu do ucha. Vysadil si mě kolem boků a odnášel do své ložnice jako jasnou odpověď.

„Sbohem, Charlie,“ loučila jsem se, když se slunce klonilo k západu. Nemohla jsem uvěřit, že jsem s jedním mužem vydržela tak dlouho. Skoro čtyřiadvacet hodin.

„Brooke,“ kývl. „Rád jsem tě poznal.“

„Já tebe taky,“ usmála jsem se. „Možná na sebe ještě někdy narazíme.“

„Kdykoliv,“ opětoval mi úsměv. „Měla jsi pravdu. Bylo to jiné. Ty jsi jiná.“

„Nápodobně.“

„Někdy si to zopakujeme. Stav se, až se budeš nudit.“

„Měj se,“ krátce jsem ho políbila a otočila se k odchodu.

„Stav se,“ zopakoval.

Lidskou masku jsem zahodila v prvním stínu od dohledu Charlieho oken. Byl čas na večeři.

Potloukala jsem se tmavými ulicemi, vraždila, pila, získávala znovu svoji sílu. Bušící srdce pár kroků ode mě. Mladá feťačka. Nemohla být o moc starší než já.

Rozhodla jsem se okamžitě. Možná, že jí tím dokonce i pomůžu. Odrazila jsem se od země a skočila jí po krku.

Když jsem tělo douklidila, vyrušil mě hlas, který mě dokázal připoutat na místě, totálně mě paralyzoval a já si uvědomila, co moje smrtelná touha po krvi způsobila za hrůzu a neštěstí.

„Mami?“


Moc Vám děkuju za komentáře k první kapitole a pevně doufám, že se Vám líbila i druhá. =) Děkuju! =)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Klam 2 - Hřích:

 1
04.09.2011 [11:31]

SmoulaXXÁáách, Beruško! Koukám, že jedna omluva zdaleka stačit nebude, viď? Cítím se hrozně, nedala jsem ti k první kapitole komentář. Ale snad to teďka aspoň maličko odčiním, když ho napíšu sem. =) Opravdu se omlouvám, kapitolu jsem přečetla (už dřív, znám ten příběh na paměť =D) a byla dokonalá.
Takže k úvodu musím říct, že poutavý ústřižek z minulosti byl skvělým začátkem. Hezky jsi to vystihla a musím říct, že jsem se z pokoje přenesla do Volterry. Správná ponurá atmosféra prosycená strachem. Co víc si může čtenář přát? =)
Za další bych ti chtěla říct, že krásná první kapitola splněných přání na mě udělala dojem – a budu to opakovat, až do konce světa! – Brooke je holka do nepohody. Vlastně mě hodně překvapil její charakter, vybrala jsi skvěle. Přesto – velmi odvážná volba na tebe. Ale jsem za to ráda, nerada strkám lidi do škatulek. Tebe rozhodně nikam strkat nebudu! =D Ukázala jsi, že jsi schopná jemnosti a ladnosti, ale v Klamu je vidět, že tvoje ‚brutální dušička‘ vede velice zajímavý život. =) Fantazií nešetříš a to se mi líbí, povídka si mě skutečně získala. =)
A dnešní kapitola? Musím přeskočit děj na efektní závěr, který mě absolutně dostal! =D Fluffy, to bylo bravurní. Tleskám, až mě bolí ruce i nohy! =D A teď od začátku. Nenasytná upírka s rebelskými sklony? Holka dle mýho gusta! =D Vážně, vážně skvělé. =) Líbí se mi Charlie, vypadá sympaticky. Jako hodnej kluk s trochou té nestydatosti. =) ;) Samozřejmě mají tvé postelové scény kouzlo, není tam vidět, přesto čtenář cítí to napětí. Vypadá to velice působivě. O sexu se mluví okrajově, ale ničemu se nevyhýbáš. Kde ses jen tohle naučila…? =D Člověk neví! A momentálně ani puk (a ten ví všechno, samozřejmě =D).
Na závěr komentáře ti chci pogratulovat k fantastické povídce, která spatřila světlo světa (konečně ^^) a poděkovat za zážitek, který mi povídka poskytla. Dokonalý styl a dokonalá spisovatelka! Já se ale mám! =D
PS: Abych nezapomněla! Musím pochválit, že tam máš hodně popisů a monologů (i když jsem na tvojí přímé řeči závislá), musím říct, že jsi chameleon. Skvělé! Dokážeš všechno! =D Jdu se zahrabat…

Vzbuďte mě někdo až bude další Klam, jo?

6. Squirl45
03.09.2011 [21:01]

NatyCullen: vždycky obdivuju, jak ten komentář dokážeš rozepsat. Pro mě je i pět řádků dost, obvykle píšu jenom smajlíka Emoticon
Jinak k článku - nemám slov. Škoda, že jsem na tvé povídky nenarazila už dřív, píšeš opravdu dechberoucím stylem. Už mám dalšího adepta na zářijovou povídku měsíce Emoticon Emoticon Emoticon

5. Ywyk
03.09.2011 [19:43]

YwykWow! Už se nemůžu dočkat, co Brooke udělá s tím malým dítětem. Honem další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2011 [19:10]

VeubellaDokonalé! Už se nemůžu dočkat, co se bude dít dál. Mám takový pocit, že to nebude pro Brooke jednoduché. Ale třeba se změní. Kvůli té holčičce. Ale nebudu tu už dál dumat. Nechám to na tobě, ty to vždycky všechno perfektně vymyslíš. Doufám, že další kapitolka bude brzy a stejně fantastická.
Tleskám tvému talentu: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2011 [18:10]

NatyCullenFluffy, zlatíčko moje největší!!! Jsem strašně, ale opravdu strašně moc ráda, že jsi kapitolku přidala už dneska, nemohla jsem se jí dočkat... Emoticon Byla naprosto... dechberoucí, úžasná, pravá novorozená Brooke. Všude viděla jenom krev, užívání s chlapy, nezajímala se o nějaké následky, zkrátka byla to, co neustále chtěla... být nezodpovědná, volné, nesvázaná, navždy sedmnáctiletá a mladá... Emoticon
Brooke se tedy přemístila do Dublinu, větší město, více krve. Bylo naprosto zřejmé, že si to užívá, že jí to vyhovuje. Je to prostě ďáblice! Emoticon Charlie se mi líbil, byl mi sympatický. V tom baru se s nějakým extra balení nezdržoval, oba tam šli za stejnou věc, tak nač to odkládat, že... Prožili spolu pěkné chvíle a já jsem ráda, že ho Brooke nechala žít. Aspoň si potrénovala sebekontrolu a ušetřila nevinný život, kdoví, už Joshe by třeba taková nebyla. Emoticon
A ten konec? Hmm, to bude ten zlom. V Brooke se v příštích kapitolách určitě něco zlomí a ono se o toho malého kluka nebo holčičku (ale podle obrázku na tvém shrnutí to bude nejspíš kluk) postará a tím ztratí nezodpovědnost a ona bude muset dospět. Ale to je jenom moje teorie, ty to můžeš vymyslet úplně jinak. Emoticon
Fluffinko, moc se těším na další kapitolu, doufám, že bude brzy a ty mě nebudeš moc napínat. Strašně mě to baví a teď se to teprve rozjede. Teď teprve Brooke okusí, co je to zodpovědnost a celý upíří svět zač. Emoticon A ještě bych ti chtěla říct, že já tuhle povídku vždycky budu číst a komentovat, že se mnou můžeš kdykoliv počítat, já tu budu vždycky pro tebe, Sluníčko. Emoticon Emoticon Emoticon

2. Hejly
03.09.2011 [16:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. ella
03.09.2011 [16:41]

hezkééééééééééééééééé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon honem dalsí Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!