Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella!

zrcadlo


Jiná Bella!Tahle povídka je uplně jiná než normální Stmívání. Bella je uplně jiná. Blond vlasy, krásné tělo, které neskrývá, namyšlenost... Jestli se potká s Edwardem to si musíte přečíst sami...

Setkání

Proč já? Proč zrovna já musím mít takový pech a stěhovat se do toho největší zapadákova na světě? No moje matka se rozhodla, že mě pošle k mému otci na převýchovu. Jestli si myslí, že budu její hodná poslušná holčička, tak na to ať zapomene! Hned! Nejsem žádný malý spratek, abych jí poslouchala na slovo.

Posílá mě k Charliemu, protože prý všechno flákám. Známky ve škole jsou na propadnutí, večer chodim pozdě domů a navíc má novýho přítele. Určitě chce mít celej barák pro sebe a mě jen tak vykopnout. No ještě uvidíme kdo koho vykopne!

Balila jsem si věci ve svém pokoji, když na mě matka ze zdola zařvala:
„Mohla by si pohnout zadkem? To letadlo se neřídí podle tebe." zařvala a zasmála se.
„Zase nějaká chytrá." zašeptala jsem si pro sebe, aby to neslyšela. Nechtěla jsem si kazit náladu. Vzala jsem svůj kufr a táhla ho dolů.

Naneštěstí pro mou matku se mi nic nestalo. Bylo na ní vidět jak mě ze srdce nenávidí. Mile jsem se na ní usmála a štrádovala si to k autu. Phil naštěstí nebyl tak zákeřný jako moje matka a mpomohl mi s věcma do auta. Rozjeli jsme se směr letiště.

Celou cestu mi dávala matka kázání, jak se mám a jak se nemám chovat. Otevřela jsem si okýnko a moje blond vlasy poletovaly ve vzduchu. Přebarvila jsem se, abych udělala matce ještě víc na vztek. Byla červená jak rak, takže jsem vyhrála. Dojeli jsme na letiště. Phil mě objal, ale matka se nehla ani o píď.
„Ahoj, mami." řekla jsem odporně milým hlasem a ona mi opověděla stejně tak. Samozřejmě ironicky. „Ahoj, zlatíčko." řekla a já bych se pozvracela, kdyby tady nebylo tolik lidí.

Táhla jsem svůj kufr k odbavovacímu pásu. Nesnášim letištní haly! Ty kluzké podlahy. Strašně na nich kloužou boty v podpadkách. Samozřejmě bych to nebyla já, kdybyyh neuklouzla. Podjela mi noha a já dopadla přímo na zadek. Někdo mi podal ruku a já na něj pohlédla. Bylo to, jako ve snu. MOje srdce vynechalo několik uderů a pak se rozběhlo jako pomatené.

Přede mnou stál anděl v bílé košili a upnutých jensách. Pomohl mi vstát a já musela být červená až za ušima.
„Díky." řekla jsem nesměle což mi vůbec nebylo podobné.
„Není zač slečno, ale už bych měl asi jít. Za chvíli mi letí letadlo." řekl a já tam jen stála a zírala na něj. Jeho bronzové vlasy, zlaté oči, skvělá postava... No prostě sama dokonalost.
„Jo jo, jasně. Mě to zachvilku taky letí. Tak snad se ještě někdy potkáme." řekla jsem a laškovně na něj mrkla.
„V to doufám." řekl a mířil směr letadlo.

Došla jsem k odbavovacímu pásu a zamířila taky do letadla. Byla jsem v letadle mezi prvními a vyhledala svoje číslo sedadla. Modlila jsem se, aby moje sedadlo bylo u okna. Měla jsem štěstí. Sedla jsem si a stáhla si svojí minisukni trochu níž.

Letadlo se začalo plnit a mě z mého přemýšlení vytrhl zase ten krásný hlas.
„Tohle je moje místo." řekl a já oněměla užasem. Po chvilce jsem se vzpamatovala a vypadla ze mě taková blbost, že bych se nejradši zahrabala.

„No a? Máš to tu snad označkovaný?" řekla jsem z ostra, ale vůbec jsem to tak nemyslela. Zlostně se na mě podíval. Ztuhla jsem pod jeho pohledem. Zavolal letušku, aby mi vysvětlila, že sedím na jeho místě.

„Slečno, tady pan Cullen si to místo zamluvil, takže..." začala, ale já jí nehodlala nechat odpovědět. „No jo, abyste potom tady pana Cullena nemusela přebalovat!" řekl a já se přesunula na místo blíž k uličce. Proč já musím sedět vedle takovýho rozmazlenýho mazánka? Pan Cullen zaplul na své místo a phled upíral ven z okénka. Dala jsem si nohu přes nohu a tím jsem upoutala jeho pohled. Moje minisukýnka odhalovala černé podvazky a oči toho božského strvoření vedle mě náhle zčernali...


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella!:

 1
1. vinnetou
10.05.2020 [11:10]

Zajímavé, muhaha. Co se z toho vyklube?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!