Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ještě jedna do tuctu - 8. kapitola


Ještě jedna do tuctu - 8. kapitolaDalší díl, který popisuje Caytlino setkání se smečkou.

Ještě jedna do tuctu – 8. kapitola

 

Embry na mě upíral zrak, teda spíš na ránu, která se mi rýsovala na tváři. Zatímco obdivoval mou ránu, já obdivovala jeho tělo a nechala se unášet vůní.

V tom k nám přistoupil Sam a přísně si mě měřil. To mě vytrhlo z úvah o Embrym. Jeho tvář bylo neprostupná.

„Takže, ty jsi Caytlin?“ zeptal se Sam se stále stejným výrazem. Přikývla jsem. Dívala jsem se teď na Sama. Bylo těžké odtrhnout oči od Embryho. Všimla jsem si ale, že on se na mě stále dívá.

„Embry, Jarede!“ zavolal je, „odvedete Bellu i… Caytlin k Emily. Máme si toho spoustu co říct.“ S posledním pohledem na mě běžel do lesa za Jakem a Paulem.

Jared šel nastartovat auto. Bella šla za ním, ale neustále se ohlížela do lesa, kde teď byl Jacob.

Pokusila jsem se vstát, ale má zlomená noha mi to nedovolila. Padla jsem vyčerpáním k zemi. Embry ke mně přistoupil a vzal mě opatrně do náruče. Nechápavě jsem se na něj dívala. On však neřekl nic, díval se směrem k autu, ke kterému mě nesl, a utápěl se ve vlastních myšlenkách.

Uvědomila jsem si, že musím vypadat strašně. Byla jsem raněná, špinavá. Moje vlasy byly slepené mou vlastní krví. Oblečení jsem měla od krve. Na sobě jsem měla světlé džíny, tmavě modré tílko a přes to dříve bílou košili, která teď byla nasákla krví.

Embry mě opatrně posadil do Bellina auta a přisedl si naproti mně, zatímco Bella s Jaredem seděli v kabině.

„Jak je ti?“ prolomil po chvíli Embry ticho.

„No…, popravdě nic moc,“ řekla jsem a snažila se uhnout pohledem. Neměla jsem daleko od slz.

Victoria mě přemohla. Mě! Nechápala jsem, že mě tam nechala jen tak ležet. Bylo mi jasné, že se vrátí, aby to dokončila. A já se neměla jak bránit. Byla jsem bezbranná. A sama. Carlisle měl pravdu, jsem sama.

Snažila jsem se zahnat slzy, které se mi už vkrádaly do očí. Oni nesmí vědět, co se se mnou děje. Nepřineslo by to nic dobrého.

„Říká se, že vlkodlaci upíry vycítí. Upíři prý mají zvláštní pach. Pro nás vlkodlaky ne moc příjemný,“ začal na mě mluvit, „ale z tebe necítím nic nepříjemného, spíš jako bys mi voněla.“ Viděla jsem, jak se trochu začervenal.

„No…, všichni z vás vlkodlaků mi nevoníte. Taky. Všichni kromě tebe. Nechápu to,“ přidala jsem se k němu se stále odvráceným pohledem.

Po chvíli auto zastavilo. Byli jsme na místě. Viděla jsem chatku uprostřed lesa. Bylo to malé, ale velmi útulné místo.

Předtím Sam mluvil o Emily. Kdo to je? Nejspíš jeho přítelkyně.

V tom mě přepadla úzkost. Uvědomila jsem si, že tohle nikdy nepocítím. Nikdy nebudu mít možnost být s někým, koho bych milovala. Ne teď. Ne, když se se mnou děje tohle všechno. Edward to věděl. Věděl, že o lásce nic nevím. Že jsem ji nepoznala. Nikdy.

Embry mi pomohl ven z auta. Slovem pomohl, samozřejmě myslím, že mě odnesl v náručí až do domu, kde mě posadil na pohovku. Chvíli trvalo, něž mě dostal z auta, strašně mě totiž bolel každý pohyb a on mi nechtěl ublížit.

Zaslechla jsem útržek rozhovoru mezi Bellou a Emily. Něco o upíří a vlčí holce.

Vevnitř to bylo ještě útulnější a malebnější než zvenčí. Usmála jsem se při představě, že jsem mohla něco podobného zažít. Uprostřed místnosti byl stůl s židlemi. A na stole spousty jídla. No jasně, kluci mají asi pořádný hlad.

Embry si jídla ani nevšiml, vzal lékárničku a šel za mnou. Emily mu ji ale vytrhla z ruky. Podíval se na ni se zábleskem v očích.

„To je v pořádku, Embry. Musíš se najíst. Já se o ni postarám,“ řekla a usmála se na mě.

Přisedla si ke mně a začala mi omývat obličej. Embry to zdálky nepozorovaně sledoval.

„Takže ty jsi Caytlin, jo? Jsem Emily. Ráda tě poznávám. Dost jsem toho o tobě slyšela a… ,“ nedořekla to, protože přišli ostatní.

Vrhla se Samovi do náruče. Teprve teď jsem si všimla jejích jizev. Jaké to asi je? Žít s vlkodlakem. Mezitím Jacob odvedl Bellu stranou. Měli si toho hodně, co říct.

Emily se ke mně vrátila a chtěla pokračovat, ale já jí vzala za ruku, přičemž si mě Sam a Paul přísně měřili.

„Díky, zvládnu to už sama.“ S těmito slovy jsem si od ní vzala mokrý ubrousek a čistila si rány na obličeji.

„Víme o tvé smlouvě s Harrym a Billym. A nevadí nám to. Říkali, že ses nikdy nenapila krve a že máš stejný odpor k upírům jako my. Ale teď chceme vědět, co se ti stalo, a taky chceme vědět důvod, proč jsi byla ve škole v rezervaci!“ promluvil a díval se na mě takovým tím pohledem, který říká, byl bych radši, kdybys to nikdy neudělala.

„Byla jsem ve škole, protože měla Bella strach o Jacoba. Říkala, že všechny stahuješ do nějaké party. A já jsem proto šla do školy. Abych zjistila, kdo jste zač. Vůbec mi nedošlo, že jste vlkodlaci. Až teď. Byla jsem hloupá a pořád jsem,“ řekla jsem s pohledem upřeným do země.

„Dobře, tohle je vyřešený. Už se tím nebudeme zaobírat. Proč jsi šla za Billym? A co se ti stalo?“ vyptával se dále.

„Bojovala jsem s jiným upírem. No, bojovala není správné slovo. Spíš na mě zaútočil. A vyhrál.“ Se studem jsem se odvrátila od země a podívala se na ně. Všichni na mě zírali nebo spíše na moje rány. Napadlo mě, jestli mi tam zůstanou jizvy vzhledem k mému stavu.

„Kdo na tebe zaútočil? Byl to ten černoch s dredama?“ chtěl vědět Sam.

„Harry říkal, že máš schopnost, prý ovládáš všechny čtyři živly. Je to pravda?“ ptal se se zájmem Jared.

„Jo, je. Moje schopnosti jsou pryč. Dočasně, pokud vím. Když upír utrpí nějaký psychický šok, jeho schopnosti na čas zmizí. To vy jste zabili Laurenta?“

„Jo,“ řekl Embry a díval se na mě se soucitem.

„Aha. Na mě zaútočila Victoria. Jeho stará kamarádka. Udělala to proto, že naše rodi… totiž Cullenovi a já… zabili jsme jí druha. Protože šel po Belle. A ona se vrátila, aby ji zabila a aby se pomstila mně. Protože to já jsem mu oddělila hlavu od těla,“ oznámila jsem jim.

„Tahle holka se mi líbí. Je fakt hustá,“ prohlásil Jared.

Svým způsobem mi připomněl Emmetta. Zastesklo se mi. Ihned jsem ty pocity potlačila.

„Musím chránit Bellu,“ řekla jsem a snažila se vstát z pohovky. Embry ke mně přistoupil a zadržel mě.

Byla chvíle ticha.

„Ne. Ty nikoho chránit nebudeš. Rozhodně ne v tomhle stavu. My se o Bellu postaráme. Ovšem jeden z nás by měl zůstat s tebou a chránit tě. Zatímco budeš dělat všechno pro to, aby se ti vrátili schopnosti a síla. Je nějaký dobrovolník?“ oznámil Sam a díval se na ostatní.

„Já se o ni postarám. Na rozdíl od vás z ní necítím žádný pachy. Matce řeknu, že jedeme na víkend stanovat. To půjde, ne?“ Ta otázka byla určena mně. Přikývla jsem.

Nevěděla jsem, co se bude dít dále. Ale bylo mi jasný, že teď jsem na nějaký čas v bezpečí. A že musím udělat cokoliv pro Bellinu ochranu a taky pro to, aby se mi vrátily schopnosti.

Jediné, co mě utěšovalo, byla myšlenka na to, že teď v tom nejsem sama.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ještě jedna do tuctu - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!