Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ještě jedna do tuctu - 31. kapitola

jacksoník


Ještě jedna do tuctu - 31. kapitolaNa tuhle kapitolku všichni čekáte moc dlouho. Jsou tam odpovědi na vaše otázky. Tak snad se bude líbit. Co se Caytlin dozví v dopise od Harryho?
Proč se jí děly všechny ty změny?
Co se dozví?
Jak na to zareaguje? A co Embry? Jak on?

Ještě jedna do tuctu – 31. kapitola 

Probudila jsem se zrovna když svítalo. Vstala jsem z postele, učesala se a namalovala. Pak jsem vlítla do skříně a hodila na sebe žluté tričko a černou sukni.

Chtěla jsem zrovna zavolat Embrymu, ale někdo zaťukal na dveře do mého pokoje.

Zaváhala jsem, ale pak jsem stejně řekla: „Dále.“

„Brý ráno,“ řekl mi vesele Seth, vklouzl dovnitř a zavřel za sebou dveře.

„Dobrý,“ oplatila jsem mu pozdrav. „Copak potřebuješ?“ usmála jsem se.

„Tady,“ řekl a vytáhl ze zadní kapsy u džínů pomačkanou obálku. „Banka se konečně rozhoupala a rozhodla se, že už jsi na tu obálku čekala moc dlouho,“ vysvětlil a podal mi obálku.

Roztřesenýma rukama jsem si ji vzala. „Děkuji, Sethe,“ poděkovala jsem mu a sourozenecky jej objala.

„Není zač,“ usmál se. „Nechám tě teď o samotě, ať si to v klidu přečteš.“ Odešel a zanechal mě samotnou.

Usadila jsem se na postel, zhluboka se nadechla a snažila se zpomalit mé bušící srdce. Roztřesenýma rukama jsem obálku pomalu roztrhala. Vytáhla z ní dlouze popsaný list papíru, znovu se zhluboka nadechla a začala číst.

Milá Caytlin,

pokud toto čteš, znamená to, že už nejsem mezi vámi.

Chci, abys věděla, že jsem tě vždycky miloval a bral jako svou dceru.

Po tváři mi začaly stékat slzy.

Mrzí mě, že jsi se mi nesvěřila se svým stavem, ale zároveň tomu i rozumím.

Po tom, co jsem na vlastní oči spatřil, jak jsi se začala měnit, mluvím o té noci, kdy tvé oči změnily barvu, pátral jsem všude možně a hledal vysvětlení. Až jsem na něco nakonec narazil.

Zalapala jsem po dechu a začala číst dál.

Našel jsem jeden hodně starý zápis, který napsal můj pra - pra děd. Odhalil věc, která kdyby vyšla najevo, změnila mnoho.

Nejdříve ti napíšu fáze změn, které tě poskytnou nebo již poskytly:

1. Změna barvy očí. Vrátí se k původnímu stavu. S tím přicházejí i citové změny. Jako upír budeš prožívat emoce jinak než dosud. Například budeš plakat.

2. Budeš muset začíst jíst a krev ti nebude chutnat.

3. Budeš muset mnohem více odpočívat a spát.

4. Dýchání. Už budeš muset dýchat.

5. Poslední změnou je, že ti začne bít srdce a v těle se ti rozproudí krev.

Všechny tyto změny mají důvod, který vyplývá z tohoto příběhu:

Před dvěma staletími se poblíž naší smečky objevila upírka. Také vegetariánka. Vlkodlaci z naší smečky se s ní spřátelili. Po pár měsících se s ní začalo dít něco divného. Poskytli ji stejné změny jako tebe. Vlkodlaci stáli věrně při ní a pomáhali jí se s tím vyrovnat.

Ovšem ta vaše královská rodinka, Volturiovi myslím, přišli na to, co se s ní děje. Navštívili ji a provedli na ní řadu testů. Až nakonec zjistili, že je těhotná. Nevěděli, co se bude dít dál a ze strachu z toho, co by mohlo přijít, ji zabili.  

Celá naše smečka trpěla. Obzvlášť můj pra - praděd. Miloval ji a ona jeho. To on byl otcem toho dítěte, ovšem o tom Volturiovi nevěděli. Nevydržel své trápení a ukončil svůj život.

Z tohohle příběhu, Caytlin, vyplívá, že všechny ty změny, které tvé tělo postihují, mají důvod. A to ten, že se tvé tělo mění k tomu, aby zvládlo mít v sobě další život. Děje se to kvůli tomu, že budeš (nebo už jsi) těhotná. S vlkodlakem.

Cože?! Těhotná? Já? Jak by se to mohlo stát? Dobře, vím jak. Ale to přeci není možné. I když… Raději jsem se od uvažování vrátila ke čtení.

Chápu, proč jsi o tom mlčela. Ale musíš vědět, že tě neodsuzuji. Naopak! Jsem rád. Tohle náš vztah daleko víc prohloubilo, ačkoliv se o tom dozvídáš takhle. Patříš k nám. Ne k upírům. Ale k nám vlkodlakům. Tohle tě dělá naší součástí.

Doufám, že jsi ráda.

Mám tě rád a vždycky rád mít budu. Na to nezapomeň.

Navždy tvůj Harry

Jsem těhotná! Panebože! To jsem opravdu nečekala. Takže to všechno proto, že moje tělo vědělo, že to přijde. Vědělo, že budu s vlkodlakem. Nechápu ale jak.

Popadla jsem kabelku a seběhla ze schodů.

„Někam jdeš?“ zeptal se Edward, když si všiml mé usměvavé tváře.

„Jo, jdu,“ odpověděla jsem. Rychle skočila do auta a namířila si to do ordinace.

Mohla jsem tam, teď už nikdo nepozná, že jsem upír. Mám všechno jako člověk. A ke všemu ještě něco navíc. Neobyčejné schopnosti, rychlost a sílu.

Carlisle tam dnes nebyl, ale byl tam ten druhý doktor. Poprosila jsem jej, ať mě vyšetří. Po dlouhém přemlouvání souhlasil.

Lehla jsem si na postel, co tam měl. A on mi dělal ultrazvuk. Mezitím jsem přemýšlela, že se musím dostat k Embrymu a říct mu to. Byla jsem tak šťastná.

„Tak…“ mumlal si pro sebe doktor.

„Tak co?“ zeptala jsem se s neskrývaným nadšením.

„Mám pro vás dobrou a ještě lepší zprávu,“ usmál se na mě. „Ta první je, že budete maminkou. A ta druhá, že dvojnásobnou. Čekáte dvojčata! Gratuluju,“ vypískl doktor taky nadšeně.

„Dvojčata?“ usmála jsem se sama pro sebe.

Poprosila jsem jej, ať si to zatím nechá pro sebe a celá šťastná jsem se rozjela k Embryho domu. Bylo mi jedno, že už nejsem výjimka ve smlouvě. Že tam Embry možná nebude. Ale musela jsem mu to říct. Musela jsem se s ním o to podělit.

Nejspíše slyšel moje auto a vyběhl z domu mně naproti. Vyskočila jsem z auta a skočila mu do náruče.

„Caytlin! Co se děje? Co tu děláš? A jak to že pláčeš? Co se stalo?“ ptal se nechápavě.

„To jsou slzy štěstí, Embry,“ vysvětlovala jsem skrze ty slzy. „Musela jsem tě vidět. Musím ti něco říct. A je mi jedno, co udělá Sam, jestli se to dozví. Ale musíš to vědět.“

„Jsi šťastná. Šťastná jako nikdy. Cítím to,“ pověděl mi.

„Ano,“ vydechla jsem. „Mám tak skvělou zprávu. Teda vlastně dvě,“ vypískla jsem šťastně.

„Tak už mi to pověz,“ nechtěl se nechat napínat Embry.

„Čekám dvojčata!“ zašeptala jsem skrze slzy.

„Co… cože? Já budu táta?“ zeptal se užasle. Přikývla jsem. V tom mě vyzdvihl a se smíchem se se mnou zatočil. „Jé, promiň. Snad se ti… vám z toho neudělalo zle,“ omluvil se.

Políbila jsem ho. Bylo tam všechno. Láska, štěstí, díky.

Vypověděla jsem mu vše o Harryho dopise a o tom, jak jsem byla u doktora. Byl trochu smutný, že tam nebyl se mnou. Snažil se mi rozmluvit tu zítřejší bitvu. Slíbila jsem mu, že se budu držet v pozadí, pod podmínkou, že on se také bude držet dál. Také jsme si slíbili, že po zítřku to všechno řekneme ostatním. Těžko se mi s ním loučilo, ale musela jsem se na zítřek připravit.

Jela jsem domů, ostatním jsem řekla, že jsem jela na lov nabrat síly.

Pak jsem si stoupla před své zrcadlo a hladilo si břicho, ve kterém jsem nosila dvě děti. Embryho děti.

Potom jsem se najedla (tak aby to ostatní neviděli) a šla si lehnout. Nabrat síly na zítřek.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ještě jedna do tuctu - 31. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!