Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jessica Volturi - 6. kapitola - Orien vs. Jessica, první hádka

Bella and Edward


Jessica Volturi - 6. kapitola - Orien vs. Jessica, první hádkaFelix se hádá s Heidi, Orien se hádá s Jess. Jediná Bee se tu směje nad tím, jak jí vše vychází.

 

 

Pohled Felixe

Tohle bylo i podle mě krapet přehnané jednání. Benerike hrála na všechny nevinnou chudinku a z Jess dělala mrchu. Ona nemůže za to, co k Orienovi cítí a to on nese na všem nejvíce viny. Kdyby Jess na začátku řekl, že je zadaný, kdyby ji nechal být! Ale on ne, přijede si jednou za sto let a hned tu musí udělat skandál.

Prudce jsem otevřel pokoj, který patří mně a Heidi.

„Proč se chováš tak vlezle, co se týče Benerike?“ ptal jsem se Heidi, která si lakovala nehty na rukou.

„Jak vlezle? Je to má dávná přítelkyně a co děláš ty? Já jsem tvá přítelkyně a ty věříš té, té pipce jedné, která přijela z Ameriky a tváří se, jako by sežrala všechnu moudrost světa!“

„Já ji nebráním. Nelíbí se mi, jak se k ní Bee chová a jakým způsobem to tu všechno Bee ovládá. Je to vůči Jess nefér.“

„Nefér? Tobě to přijde nefér? Takže kdyby místo Oriena chtěla tebe, taky by ti přišlo mé chování vůči ní nefér?“

„U tebe někdy pochybuju, zda bys o mě bojovala, kdybych chtěl někoho jiného.“

„Jak to můžeš říct? Vždyť já tě miluji a chci tě!“

„Opravdu?“

„Ano, Felixi,“ odvětila smutným hlasem. Sakra, nechtěl jsem jí ublížit. Došel jsem k ní a objal ji.

„Já tě taky miluji, Heidi.“

 

Pohled Jessicy

Ještě, že dneska odjede! Už se nemůžu dočkat! Celý týden byl mimo Volterru, zařizoval něco důležitého kolem svého majetku. Asi má obrovský majetek, když je na světě tak dlouho. Klofla jsem si pracháče, jupí!!! Musela jsem se v duchu zasmát. Bože, jak já se na něj těším. Každý den mi chyběl víc a víc. Doufám, že jeho přítomnost trochu tu Šeherezádu zklidní, včera ukazovala rodinné album. Ooo, jak dech beroucí a romantické. Opravdu si začínám myslet to samé co Felix, že je Benerike trapná.

Radši jsem zatřepala hlavou, abych na ni nemyslela. Podívala jsem se na otevírající dveře pokoje. Byla jsem v pokoji Markieho a čekala na něj a Suplicii. Právě vcházeli a měli v rukou šaty. Oriene, přijeď, potřebuju někoho, kdo mi bude krýt záda, až se neudržím a nakopu jim zadky!!!

„Jessie, zlatíčko moje, které si vybereš?“ ptala se mě Suplicie. Takhle sladce mě oslovovala už delší dobu. Asi si mě nějakým záhadným způsobem zamilovala. Markie mě pozoroval a usmíval se. Podrazák jeden, věděl, že Suplicie mě přesvědčí víc než on!

Tyto nebo tyhle?“ ptal se pobaveně Markie.

„Já nevím, Markie, asi ty první,“ odvětila jsem. Jeho pobavený výraz zmizel a nahradil ho uražený. Super, bod pro mě! Já ti ještě dám, že se mi budeš pošklebovat!

„Skvělá volba,“ procedil skrz zuby a měla jsem co dělat, abych se nesmála teď já.

„Děkuji, můj vládče,“ pronesla jsem. Hodil po mně uraženým ksichtem a došel ke křeslu, kde byla malá krabice. Otočil se zpátky ke mně. Z očí mu šlehaly blesky pomsty, sakra! To znamená jediné! Boty na podpatku!!!

„Tady máš botičky, Popelko,“ řekl posměšně. Udělala jsem něco nečekaného.

„Děkuji, Marcu.“ Vzala jsem si šaty, boty a šla se převléct. Protože to, co jsem měla na sobě, působilo Marcovi vyrážky a Suplicii menses.

 

 

 

Vyšla jsem z koupelny a cítila se jak opilec, který se snaží držet rovnováhu před bandou policajtů.

„Jak se cítíš, zlatíčko?“ zeptala se mě Suplicie.

„Dá se to, na podpatcích jsem už několikrát byla, ale přece jen to je po dlouhé době změna.“

„Pojď, půjdeme se projít, aby ses do toho dostala, je to jak jízda na kole.“

„Nebo Caiovy narozeniny,“ podotkl Markie.

„Caiovy narozeniny? Nechápu,“ řekla jsem.

„Jízdu na kole nezapomeneš, Caiovy narozeniny taky ne. Vždycky se slijeme jak ty dogy. Ještě, že jsi tam nikdy nebyla.“

„Aha, tento rok tam velice ráda přijdu.“

„Okej, budu s tebou počítat!“ zasmál se a lehce mě popostrčil ven z pokoje. Trochu jsem zavrávorala, Suplicie mě chytla a nabídla mi rámě. S úsměvem jsem ho přijala. Na Markieho jsem mrkla a vyšly jsme z jeho pokoje.

 

Suplicie mě navedla do zahrady, po celou tu dobu jsme se bavily o jejích problémech s Arem. Asi chytá druhou mízu, nebo kolikátou, když je mu přes tisíce let. No, necháme to tak. Vešly jsme do zahrady a kdo tu není? Naše Benerike s Heidi, sedí na lavičce a smějí se nějakému hloupému vtipu, který jim říká Demetri. Znechuceně jsem si odfrkla. Demetri se otočil a nestačil se divit, jak vypadám.

„Sluší ti to, Jess. Vypadá to, že jsi konečně zjistila, že se můžeš oblékat víc žensky,“ houkl na mě pobaveně. Tomu se ty dvě pipiny zasmály. Měla jsem sto chutí zout si boty a vrazit ty podpatky těm dvěma do zadku. Přeměřila jsem si Benerike, jako ona si přeměřovala mě. Sakra zas vypadá líp. Přijde mi, že ty svoje hadry nakupuje v antických obchodech. Otočila jsem se na Suplicii.

„Promiň, ale nechci být v její blízkosti,“ zašeptala jsem, aby to slyšela jen ona.

„To je v pohodě, já ji taky nemusím.“

 

(…)

Klapala jsem po chodbě a připadala jsem si nějak divně, nějak nesvá.

Otevřela jsem dveře svého pokoje, Orien seděl na gauči a četl si nějaký dokument. Jeho pohled, kterým mě obdařil, mě rozesmál. Vypadal hodně překvapeně.

„Vypadáš jinak, Jessico.“

„Já vím, Marcus a Suplicie si hráli.“

„Že jim to ale šlo,“ odvětil a šel mě políbit.

„Měla bych ti něco říct.“

„Copak?“

Zhluboka jsem se nadechla a řekla mu vše, co Benerike udělala, když tu nebyl.

„Ale, Jess, ona to nedělá naschvál.“

„Prosím? Ohluchla jsem snad, nebo co? Ona to nedělá naschvál? Leda tak prd! Všechno dělá naschvál!“

„Nech toho! Kdo ji zná líp? Já! Benerike jsem sakra ublížil! Víš, jak jí musí být a ty to všechno překrucuješ, že to dělá naschvál! Jessico, tohle není možný, ne každý ti chce ublížit, nebo nám. Benerike má zlomené srdce a nějak potřebuje ze sebe dostat ten smutek.“

„To není smutek, má to vše předem promyšlené. Ale víš, co? Jdi si za ní! Nechci tě tu! Běž za ní a bavte se o tom, jak krásné jste měli manželství a tak dále. Nech mě na pokoji, vůbec nemám náladu tě vidět.“

„Jo, ty nemáš náladu? To se jako budeme do budoucna řídit tvými náladami, nebo co?“

„Budoucnost? No já ti nevím, třeba bude lepší se na to všechno vysrat hned! Nemám vůbec nervy na to, abych poslouchala Benerike, její blbé kecy a pak si od tebe vyslechla, že ta špatná jsem já!“

„To jsem neřekl!“

„Jdi, prosím, pryč. Nechci teď nikoho vidět.“

„Fajn!“ křikl naštvaně a bouchl dveřmi.

Super, to nám to krásně všechno začíná…

 

Pohled Benerike

Když mi Heidi vyprávěla, co se dělo v pokoji naší bledule, naší Jessicy, musela jsem se pousmát. Pomalu se začíná můj plán dařit. Škoda, že jsem tu nebyla a neslyšela jejich hádku, prý se rozléhala po celém hradě.

Ach, Oriene, vždy jsem v tobě dokonale četla a poznám tvé myšlení. Mně jen tak neodejdeš…

 


 

Lidi, poprosila bych o komentáře, nevím, zda se vám to stále líbí, nebo ne. Díky moc!!!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jessica Volturi - 6. kapitola - Orien vs. Jessica, první hádka:

 1
10. beda
02.01.2016 [16:07]

ÁÁÁÁÁ ta Benerike je ale svi** že jí Jess ten podpatek do pr** nevrazila bylo by to jen dobře jinak super Emoticon

19.06.2011 [19:09]

Neyimiss Emoticon Emoticon

8. deedee
31.05.2011 [20:36]

Takže naplánovaná hádka, vychytralé. Ale na Sulpiciin menses to nemá:D:D:D. Super Emoticon Emoticon

31.05.2011 [15:13]

NoemiVolturiCullenKrásne!!! Chudák Jess a chudák Benerike. Za všetko môže ten idiot!!! Emoticon By som ho roztrhala na maličké pidíky a každý dala na iný koniec sveta. Kapitola krásne, ako vždy. Emoticon

30.05.2011 [16:53]

Danca11 Nedělá to naschvál??? Může být upír senilní? Asi jo, Orien je toho živým příkladem.
A kapitolka byla super, jako vždycky Emoticon Emoticon Emoticon.
Doufám, že další přibude hodně brzo Emoticon Emoticon .

29.05.2011 [21:56]

belleskvělá kapitolka, Bee je chytré děvče Emoticon
Emoticon Emoticon

4. Nell
29.05.2011 [21:25]

užasná jen tak dáll !!!!!!!!!!!

29.05.2011 [20:49]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2011 [20:48]

NatyCullenÁÁÁÁÁ, já skáču dva metry do vzduchu za tuto kapitolku. Je skvělé, že byla tak rychle napsaná a já jsem prostě touto povídkou unešená. Emoticon Emoticon Já se u této povídky skvěle bavím, nejlepší hlášky, máš skvělý smysl pro humor a já miluju to, jaké světlo tady vrháš na Jess. Průbojná, bojovná, drzá. Emoticon
Hádka Felixe s Heidi se dala čekat, podle mě k sobě nepatří. A Jess to moc v šatech slušelo, i když to není zrovna její šálek kávy. Emoticon
Ale hádka Jess a Oriena? Oriena bych nejradši hodila supům, aby mu ty jeho názory na Benerike sežrali. Že prej to nedělá naschvál, pche! Emoticon Nakopat do řiti, fakt. Copak to nikdo nevidí, jak Benerike se všemi manipuluje, mrcha jedna shnilá? Emoticon
Mooooooc moc se těším na pokračování, doufám, že bude brzy!
Tuhle povídku fakt miluju! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.05.2011 [1:24]

HanulkaAhoj,
Článek vracím zpět.
* Vzhledem k tomu, že se jedná o kapitolovou povídku, je třeba, aby bylo v perexu uvedeno číslo kapitoly.
* Pozor na přebývající čárky.
* Celkově chybuješ v čárkách. Pokud jsou ve větě dvě slovesa - vzniká souvětí -, musejí být odděleny čárkou nebo spojkou, před kterou se buď čárka píše nebo ne. Zpravidla se píše čárka před těmito spojkami, částicemi, příslovci a zájmeny (když, který, jak, ale, protože, že, ať, co...) - samozřejmě i to má svoje výjimky, ale většinou před nimi ta čárka je.

Až si vše opravíš, zaškrtni Článek je hotov. Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!