Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jediné přání - 9. kapitola

4.Ranya-S-Knihou


Jediné přání - 9. kapitolaDalší kapitola. Je delší než ostatní. :D Je z pohledu Edwarda a doufám, že se bude líbit. Nastaly problémy. Edward to nemůže bez Belly vydržet. Tanya se pořád vnucuje Edwardovi. Kam zmizí Bella?

... Život má plno nástrah a jedna z nich je láska...

 

Pohled Edwarda:

Když jsem se vrátil, všichni už byli připravení na uvítání.

„Ještě tři minuty,“ informovala mě Alice. Skočil jsem se převléknout a za vteřinu jsem byl nazpátek.

„Jak dlouho myslíte, že tu budou?“ zeptal jsem se.

„To nevím,“ odpověděl mi Carlisle. V ten okamžik jsem uslyšel, jak jejich auto odbočuje z hlavní silnice.

„To jsou oni,“ řekl jsem.

Do mé mysli se vloudily další myšlenky pěti upírů. Eleazar a Carmen se těšili na uvítání. Kate přemýšlela, jak svůj dar vylepšit, Irina byla myšlenkami v lese. A v neposlední řadě Tanya, která vymýšlela plán, jak mě dostat. To ale neví, že já se Belly nikdy nevzdám.

Vystoupili a zamířili ke dveřím. Carlisle pohotově otevřel dveře a už se vítal s Eleazarem. Všichni se začali vítat, ovšem nejhorší to bylo s Tanyou. Skočila mi okolo krku a nechtěla se pustit. Marně jsem se snažil ji sundat. Nakonec ji Kate svým darem ode mě odpoutala.

„Díky, Kate,“ poděkoval jsem jí, když jsme šli do obýváku.

Nemáš zač, Edwarde, ale dávej si na ni pozor.

Na odpověď jsem jen kývnul.

„Tak, Eleazare, co vás k nám přivádí?“ zeptal se Carlisle.

„No, prostě jsme se na vás přijeli podívat,“ odpověděl mu.

„A jak dlouho se chcete zdržet?“ zeptal jsem se.

„No, mysleli jsme tak pět dní.“

Pět dní bez Belly. Vybavil se mi líbezný obličejík lemovaný kaštanovými vlasy s očima, které se málokdy otevřou. Také její červeň na tváři. Z mé vzpomínky na Belliny rty mě vytrhla Tanya.

Přisedla si ke mně a začala se mnou flirtovat. Nevěnoval jsem jí pozornost, jelikož jsem poslouchal rozhovor ostatních.

„A kde vůbec jsou Rosalie a Emmett?“ zeptala se Carmen. Carlisle střelil pohledem ke mně a všichni ho napodobili.

„Oni jsou už na třetích líbánkách,“ odpověděl jsem.

Asi po dvou hodinách naší konverzace v obýváku se Denalijští rozhodli, že půjdou na lov. Tanya se mě snažila přemluvit, abych šel taky, ale já odmítl. Zřejmě jsem ji tím urazil, ale mně to bylo jedno.

Chvilku na to, co odešli, dostala Alice vizi. Byla o Belle, ale byla strašně špatně vidět. Nevěděl jsem, co se stalo, ale hned jsem popadl mobil

„Edwarde, promiň, ale ta vize je nepřesná,“ omlouvala se mi Alice. Rukou jsem jí naznačil, že to není její vina.

„Edwarde?“ uslyšel jsem v mobilu Rosalii.

„Rose, jste v pořádku? Nejste v lese?“ zeptal jsem se.

„Proč bychom nebyli v pořádku? A v lese nejsme. Edwarde, co se děje?“ ptala se nechápavě. Teď mi spadnul snad ten největší kámen ze srdce.

„Denalijští vyrazili na lov, a tak jsem musel zavolat. Navíc, Alice měla vizi. Ovšem nebyla tak jasná,“ vysvětloval jsem

„Aha. Edwarde, můžu tě o něco poprosit?“ zeptala se mě Rose.

„No, záleží na tom, co to bude.“

„Chci, aby sis promluvil s Bellou. Já vím, že byste se teď neměli stýkat a ani si volat, ale je to nouze.“

„Co je s Bellou?“ ptal jsem se hned.

„Uklidni se, Edwarde. Zaprvé je pořád smutná a za druhé si přála, aby ti mohla zavolat.“

„Dobře tedy, promluvím s ní,“ souhlasil jsem. Byl jsem strašně rád, že uslyším aspoň její hlas a znovu jí budu moct říct, jak strašně ji miluju.

Chvilku to trvalo a pak jsem uslyšel:

„Bello, někdo by si chtěl s tebou promluvit.“ Nejspíš si vzala mobil.

„Haló?“ zeptala váhavým hlasem Bella.

„Bello,“ oddechl jsem si. Je v pořádku, zatím se jí nic nestalo.

„Edwarde, chybíš mi,“ řekla a mé mrtvé srdce se opětovně naplnilo láskou k jediné osobě – Belle.

„Bells, ty mi taky chybíš. Rád bych byl u tebe, ale víš, že nemůžu,“ řekl jsem láskyplným hlasem.

„Edwarde, opravdu musím zítra do školy? A ty, Alice a Jasper tam nebudete?“ chrlila na mě otázky.

„Ano, my tam nebudeme, ale je to pro tvoje dobro.“ Začala plakat, poznal jsem to a ničilo mě to. „Bells, neplakej, prosím, ničíš mě tím,“ snažil jsem se o zastavení jejích slz.

Edwarde máš dvě minuty.

Alice mě okamžitě informovala, že Denalijští se vrací.

„Bells, promiň, ale už musím. Miluju tě a doufám, že se brzy uvidíme.“

„Taky tě miluju, Edwarde.“ Uslyšel jsem ještě, než jsem zavěsil.

Šel jsem do svého pokoje a zapnul si stereo. Po chvíli se bez zaklepání otevřely dveře. Byla to Tanya.

„Edwarde, co kdybychom to dali dohromady?“ zeptala se. Už zase začíná, to nechápe, že o ni nestojím?

„Tanyo, mám jenom jedno srdce. A to už je zadané,“ řekl jsem bez přemýšlení. Teprve potom jsem to pochopil.

Prořekl jsem se a Tanya si nedá pokoj, dokud nezjistí, kdo je to. Ohrozil jsem Bellu! Jak jsem o tom přemýšlel, Tanya zmizela z domu.

„Alice,“ zavolal jsem naštvaně a šel do obýváku. Seděla tam s Jasperem a nevinně na mě koukala. Po chvíli pochopila.

„Edwarde, já nic neviděla a navíc si to plácnul bez rozmyšlení,“ vysvětlila.

„A co Bella?“ zeptal jsem se.

„Ta je teď v pořádku,“ usmála se a dál se věnovala Jasperovi.

Sedl jsem si naproti nim a zapnul si televizi. Bez Emmetta to tady je divné. Koukal jsem na televizi, ale nevnímal jsem ji, byl jsem myšlenkami zase u Belly. Vyrušil mě Jasper.

„Alice? Co se děje?“ ptal se zmateně.

V tu chvíli se mi ukázala ona vize, kterou už jsem viděl dřív. Ovšem teď byla trošičku jiná, byla v ní i Tanya a ruce měla od krve. Vypadala, že se dlouho neudrží. Potom vize skončila.

Bella!

 


 

Dneska delší kapitola, jelikož devítka je moje oblíbené číslo. :))

<-/->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jediné přání - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!