Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jediné přání - 12. kapitola


Jediné přání - 12. kapitolaTakže další kapitola. Nakonec jsem ji udělala z pohledu Tanyi. Koho Tanya potká v lese? Co provede Belle? Jak to nakonec s ní dopadne? Nechte se překvapit. ;D

... život má plno nástrah a jedna z nich je láska...

Pohled Tanyi:

Vrátili jsme se z lovu, ale moc jsem si ho neužila. Pořád jsem cítila, že potřebuji krev. No, už jsem to neřešila a šla za Edwardem.

Vtrhla jsem dovnitř bez zaklepání. Edward ležel na posteli, a tak jsem si k němu sedla.

„Edwarde, co kdybychom to dali dohromady?“ zeptala jsem se a očekávala kladnou odpověď. Ani se na mě nepodíval.

„Tanyo, mám jenom jedno srdce. A to už je zadané,“ vyhrknul a já pochopila. Má jinou upírku, hezčí než jsem já. Dobře, asi budu ještě potřebovat lov. Okamžitě jsem to vzala do lesa.

Jediný upír, o kterého stojím, a on už je zadaný. To té mrše nedaruju. Já tě najdu a vlastnoručně umučím!

Zachytila jsem pach nějakého býložravce a hned se za ním vydala. Nestačil mi, a tak jsem hledala dál.

Po chvíli jsem narazila na jiný pach. Tak krásný a voňavý. Okamžitě jsem se za ním vydala.

Konečně jsem uviděla svou novou potravu. Byla to nějaká dívka se slepeckou holí. Svým rychlým během jsem k ní přiběhla. Ona to zpozorovala a zastavila se. Zřejmě si myslela, že to byl jen vítr, a pokračovala dál.

Vrhla jsem se po jejím hrdle a zakousla své ostré zuby do její tepny. Její tělo se zmítalo bolestmi, teprve potom jsem uslyšela to jméno.

„Edwarde,“ zaklela bolestí a její ozvěna se stále vracela.

Upadla do kómatu, jelikož se praštila o kámen. Napadl mě ale geniální nápad.

Okamžitě jsem ji přestala vysávat. Nezabiji ji hned, já jí budu ubližovat a vychutnávat si její strach, dokud nepřijde Edward.

Vzala jsem ji a pospíchala do její školy, kde teď nebude ani noha. Navíc, když si pro ni Edward nepřijde, tak ji tu určitě někdo najde.

Ve škole jsem vyhledávala tu nejtemnější komoru.

Chvíli jsem tam čekala, ale začala tu být nuda. Rozhodla jsem se tu holku probudit.

Vrazila jsem jí dvě facky a ona se probudila.

Začíná mučení!

„Takže to jsi ty, ta Edwardova holka. Jsem si myslela, že má lepší vkus. Navíc jsi ještě slepá,“ zasmála jsem se.

„K-kdo jsi?“ zeptala se vystrašeně.

„Copak ti o mně Edward nevyprávěl? Já jsem Tanya,“ zasmála jsem se.

To je divný, proč se jí o mě nezmínil?

„Kdybys nevyslovila jeho jméno, tak jsi dávno mrtvá. A mohla sis ušetřit bolest. Já jsem tě ale kousla a můj jed se ti rozšířil po celém těle,“ vyžívala jsem se v tom.

„Teď ještě můžeš mluvit, ale až se bolest zvětší, budeš trpět ještě víc. A to se teprve budu smát.“

Sklonila jsem se nad ni, že ji opět někam kousnu, ale k tomu jsem se nedostala.

Rozrazily se dveře a v nich stál Edward a vedle něj Rosalie a Emmett. Aha, další Edwardova lež. Takže oni nebyli na líbánkách, oni chránili tuhle slepou husu.

„Tak tohle je ta mrcha, které jsi daroval své srdce? Vždyť je slepá! Myslela jsem, že máš lepší vkus,“ odfrkla jsem znechuceně.

„Mýlíš se, Tanyo, ona je moje slunce na obloze. Ty nemáš ani trochu její krásy, skromnosti a lásky.“ Vytočil mě a já se na něj vrhla. Místo toho, aby se zapojil do boje Edward, pustil ke mně Rosalii a Emmetta. Prala jsem se, kopala je, ale marná snaha oproti Emmettovi.

Edward ke mně přistoupil se znechucenýma očima. Chytl mě za hlavu a trhnul. Zařvala jsem a moje smysly skonaly.

To byly moje poslední vzpomínky. Život má plno nástrah a jedna z nich je láska, která pro mě neskončila šťastným koncem, jako je tomu v pohádkách.

 


Děkuju za minulé komentáře. Jinak k minulém kapitole. Vím, že to pro vás bylo divné, když Bella vylezla z toho okna. Bohužel mě nic nenapadlo a potřebovala jsem ji v tom lese. Takže jestli se vám to nelíbilo, tak to pochopím.

 

 

<-/->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jediné přání - 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!