Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jediné přání - 10. kapitola

smilexD


Jediné přání - 10. kapitolaDalší kapitola. Edward hledá Bellu. Najde ji. Ovšem, co Tanya udělá Belle? Jak dlouho byl Edward mimo? Nevím, ale podle mě se mi tato kapitola nepovedla. No, posuďte sami. :)

... život má plno nástrah a jedna z nich je láska...

Pohled Edwarda:

Alice se okamžitě zvedla a s Jasperem utíkali do garáže. Já jim byl v patách. Hned jsme jeli k Belle.

Upíří rychlostí jsem překonal tu vzdálenost mezi autem a Belliným domem. Vrazil jsem dovnitř, kde splašeně běhali Rose a Emmett.

„E-edwarde, promiň nám, ona utekla sama. Nic nám neřekla,“ omlouvala se mi Rose.

Neposlouchal jsem a jen co jsem zachytil Bellin pach, vydal jsem se za ní.

Ostatní se mě drželi. Bellin pach nás zavedl přes les až před školu, kde se pach rozplýval.

„Alice, ty a Jazz omrknete jídelnu, tělocvičnu a kabinety. A my koukneme do tříd a úklidových komor,“ řekl jsem a hned jsem vyrazil dovnitř.

Třídy byly prázdné, a tak jsme hledali dál, ale pořád nic. Znovu jsem zachytil Bellin pach, ale byl silnější než předtím.

Pořád nic. Vešel jsem do poslední úklidové komory, kde se na zemi svíjela v křečích Bella. Nad ní v útočné pozici se vypínala Tanya.

„Tak tohle je ta mrcha, které jsi daroval své srdce? Vždyť je slepá! Myslela jsem, že máš lepší vkus,“ začala Tanya urážet Bellu.

„Mýlíš se Tanyo, ona je moje slunce na obloze. Ty nemáš ani trochu její krásy, skromnosti a lásky,“ řekl jsem a Tanya se na mě vrhla. Ovšem Emmett s Rose ke mně přiskočili a odtrhli ji ode mě. Tanya se prala, kopala nohama a snažila se vymanit z pevného Emmettova stisku. To se jí ale nepodařilo.

Normálně bych to nikdy neudělal, ale kvůli bezpečí Belly jsem na to přistoupil.

Chytl jsem Tanyu za hlavu a rychle jsem trhnul. Tanya zařvala tak, že se k nám vracela její ozvěna.

V tu samou chvíli nás našli Alice s Jazzem.

„Edwarde, odnes Bellu, my se o zbytek postaráme,“ řekla Alice.

Otočil jsem se a uviděl mého anděla. Celé tělo měla od krve a na hlavě měla tržnou ránu. Pak jsem si všiml, že jí teče krev i z hrdla.

„Tanya, ta mrcha,“ zaklel jsem.

„Edwarde, vezmi ji ke Carlisleovi,“ křičela na mě Alice.

Vyšel jsem před školu a otevřel dveře od spolujezdce. Posadil jsem ji tam a okamžitě jel domů. Dojeli jsme domů, její srdce bilo strašně rychle. Bál jsem se o ni.

„E-dwa-rde,“ zachraptěla moje jméno, „bolí to!“

„Jsem tady, Bello, bude to v pořádku. Vydrž!“

Vzal jsem ji a odnesl do Carlisleovi pracovny.

„Co se stalo, Edwarde?“ ptal se okamžitě.

Objevili se tam i ostatní Denalijští spolu s Esmé.

„Za všechno může Tanya! Zranila Bellu a začala přeměnu,“ vysvětloval jsem a snažil se pomoct Carlisleovi.

„Promiň, Edwarde, ale my musíme jít,“ řekla Esmé omluvně a odešli.

Carlisle se snažil Bellu ošetřit.

„Edwarde, nemáme na vybranou, její srdce je slabé a navíc jed už se rozšířil,“ informoval mě Carlisle.

To mě naprosto dostalo. Carlisle nás nechal o samotě. Vzal jsem Bellu do svého pokoje a položil ji na postel.

Nevím kdy, ale Bella se začala neklidně převalovat.

Neměl jsem ponětí o čase, a tak jsem se kouknul na hodiny. Zjistil jsem, že uplynuli dva dny. Němě a nehybně jsem tu ležel vedle Belly dva dny. Začal jsem pociťovat žízeň.

V ten okamžik vyšel z Belliných úst bolestivý vzlyk.

Příšerně mě to ničilo. Bella trpí! Trpí kvůli mně! Nemohl jsem to vydržet a vyskočil z okna.

Spěchal jsem do lesa.


Děkuju za vaše komentáře.

<-/->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jediné přání - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!