Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jak dál?! 5. kapitola

Twilightbook


Jak dál?! 5. kapitolaTrochu oddechová kapitola. Prosím komentáře, jestli mám pokračovat...

Překvapení

„Dobře." řekli jsme a podívali jsme se na sebe. Přišlo mi to legrační. Cítila jsem se jako za starých časů, kdy mi Edward projevoval svou lásku naplno a bez zábran.
„Dobře, probereme to zítra. Už bych měl jet." řekl a postavil se k odchodu.

Chtěla jsem ho vypravodit, ale Edward se zvedla šel sám. Byla jsem docela překvapená. No, dneska je celý den plný překvapení. Vyprovodil Jake a vrátil se zpět ke mně do obýváku. Sedl si vedle mě a pustil pomalou hudbu. Mylím, že Debussyho. I po tak dlouhé době ho nepřestal mít rád. Stále to byl jeho oblíbený skladatel. Pomalu ke mě dosedl.

Vzal svými dlaněmi mojí tvář a pomalu se blížil ke mně. Nevěděla jsem co se děje. Tohle u něj nebylo normální. Určitě se něco stalo. Nězně se dotkl mých rtů a mně se v břiše rozletělo milion motýlků. Jak dlouho jsem tohle necítila? Už víc jak 15 let. Pomalu se odtáhl a podíval se na mě. Z jeho očí čišela jen čistá láska.

Zahřálo mě to u srdce.
„Edwarde, děje se něco?" zaptala jsem se potichu, abych neporušila tuhle chvíli.
„Proč by se mělo něco dít? Chci jen ukázat své ženě jak jí miluju a ono by se mělo něco dít." zeptal se a já už to nevydržela.

Usmála jsem a přitáhla jsem si jeho rty zpět na ty své. Zpočátku byly naše polibky váhavější a něžnější, ale potom se začali stávat naléhavějšími a vášnivějšími. Opatrně mě zvedl do náručí, ale naše rty se ani na okamžik neoddělily. Donesl mě do koupelny. Pustil mě na zem a já to uviděla. Všude po naší velké koupelně byly rozmístěné svíčky a poházené lístky růží. Bylo to tak romantické. Naše obrovská vana byla až po okraj plná a na ní lístky růží. Svíčky byly kolem celé vany.

Objal mě zezadu kolem pasu a svými rty se otřel o můj ušní lalůček.
„Miluju tě." zašeptal a já se zavrtěla blahem. Vymanila jsem se z jeho obětí a vydala se k vaně. Pomalu jsem se začala vysvlékat. První tričko. Pohodila jsem ho někde u vany a dál jsem se o něj nezajímala. Potom kalhoty. Ty zůstali tam, kde jsem je svlékla a já pomalu strčila nohu do vany.

Koupel byla krásně teplá a já se do ní slastně ponořila. Edward se taky začal pomalu svlékat. První košily. Knoflíček po knoflíčku jí začal rozepínat a ve mě se začala propouzet touha. S každým dalším knoflíčkem byla větší a větší. Prohlížela jsem si jeho obnaženou hruď. Při posledním knoflíčku jsem zavněla a on to slyšel. Usmál se mým usměven a pokračoval v kalhotách.

Ty přistáli přesně vedle těch mých a on se začal pomalu nořit do vody. Měřila jsem si od hlavy až k patě jeho krásné tělo. Pomalu se plížil vodou až ke mně a začal mě něžně a pomalu líbat. Jeho ruce obkreslovali celou mojí linii těla a já mu vzdechla do ust. Usmál se a začal polibky prohlubovyt. Stávali se vášnivějšími a naše touha stále rostla. Pomalu jsem se od něj odtrhla a laškovně se na něj usmála začala jsem se pomalu vynořovat z vody a cítila na něm svůj pohled.

Obalila jsem se do ručníku a vydala se do ložnice. Ve vteřině stál za mnou a líbal mě na krk. Sedla jsem si na postel a zase jsme se začali líbat. Pomalu jsem si lehala. Naše polibky teď byly o hodně vášnivější a naléhavější. Boxerky mu byly těsné a já toho využila a překulila jsem ho na záda. Sedla jsem si na něj a dál líbala. Otřela jsem se mu o jeho vzrušení a on slastně vzdechl. Okamžitě jsem ležela pod ním. Jedním pohybem ruky mi roztrhl podprsenku a zní zbyly ted jenom cáry.
Usmála jsem a on taky. Moje kalhotky a jeho boxerky letěly o pár okamžiků za mojí podprsenkou. Pomalu přesunul své polibky na můj krk a potom dálě níže. Dostal se až kmým pradavkám. Začal je obkreslovat svým jazyk a já už to nevydržela.

„Edwarde, prosím." zasténala jsem a on se vydal zpět nahoru. Naše rty se opět setkaly a já se na něhladově přisála. Nemohla jsem se ho nabažit. Pomalu do mě vnikl. Začal se pomalu pohybovat a bylo to tak něžné. Věděl, že za chvilku dosáhneme oba vrcholu a tak začal přirážet. Naše těla se pohybovala v dokonalé souhře. Naposledy jsem vykřikla slastí a on zhluboka vydechl. Svalil se vedle mě na bok a já se mu stulila do náručí. Objal mě a přehodil přese mě deku, aby mi nebyla zima. Příjemně jsem upadla do bezesného spánku.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak dál?! 5. kapitola:

 1
24.03.2012 [9:57]

alicecullen105Kéž by byla s Jakem. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!