Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jak dál?! 4. kapitola


Jak dál?! 4. kapitolaTahle kapitola je o tom, že Jacob už ví, Edwardovo i Bellino tajemství. Jak se to bude vyvíjet dál, to už si musíte přečíst sami...

Zemřít nebo žít?
„To ano. Ale týká se to i Edwarda, měl by u toho být." řekla jsem, protože na tuhle vážnou debatu jsem nechtěla být sama.
„Kdo bude u auta první řídí." řekl a já na nic nečekala a už se řítila svojí upíří rychlostí k autu.

Byli jsme pořád na stejno. Někdy jsem byla ve předu já, ale vždycky mě dohonil. Jindy to bylo zase na opak. Už jsme se blížili ke kraji lesa a já si uvědomila, že jsme zaběhli docela velký kus do lesa. Musela jsem zpomalit, jelikož jsme byli skoro venku, ale běžela jsem lidsky. Stejně jako já zpomalil a běžel jako já.

Moje ruka se dotkla auta o půl vteřiny dříve než ta jeho.
„Jo vyhrála jsem." začala jsem skákat a hlasitě se radovat. Hodil po mě psí kukuč, ale na mě to neplatilo.
„No nemysli si. Sázka je sázka a já se svojí výhry nehodlám jen tak vzdát!" řekla jsem a už si sedala na místo řidiče.

Pomalu se šoural na místo spolujezdce a bylo vydět, že je mu to proti srsti. Jo! To jsem vystihla celkem přesně. Proti srsti. Nebyla jsem si jistá, jestli z něj už vlkodlak je nebo jestli se jím má teprve stát. Teď mi to ale přišlo jako detail.

Hodlala jsem si jízdu tímhle krásným autem užít naplno. Zařadila jsem jedničku a auto se se skřípěním rozjelo. Zkoušela jsem kolik to auto vytáhne a nakonec jsem byla příjemně překvapená. Myslela jsem, že to vytáhne tak 200 koní, ale 250 jsem nečekala. Vytáhlo by to určitě i víc, ale přece jenom jsem poloupír a mohlo by mě to při vyšší rychlosti zabít. Zpomalila jsem a jela jen 150.

Jacob si to očividně užíval. Celou cestu mu hrál na rtech takový přiblblý usměv. Musela jsem se začít smát.
„Kdyby ses viděl, taky by ses smál!" řekla jsem zatímco mnou otřásal smích.
„Skoro celým tělem se otočil k okénku a dělal uraženého.
„No tak, Jaku, nedělej uraženého." řekla jsem škádlivě a sáhla mu na rameno. Jako elektrický proud mnou něco, co jsem ještě nikdy nepocítila.

Otočil se ke mně a v očích měl užas, překvapení a lásku? Nemohla jsem tomu uvěřit, tak jsem upřela pohled zpět na cestu, aby neviděl jak mě to rozhodilo. Než jsme dojeli před náš dům prostupovalo ticho celým autem. To však porušil Jacob.

„Chceš tady zůstat, nebo necháš Edwarda čekat?" zeptal se ironicky a já se zvedla, abych vystoupila. U mých dveří už stál Edward a s usměvem mě vítal.
„Tak co? Jak jste si to užili? Jste doma celkem brzo se mi zdá." řekl a všichni jsme se vydali dovnitř.

„Bude to jenom chvilinka. Potřebuju s vámi mluvit." řekl, ale to už jsme seděli s Edwardem vedle sebe na gauči.

„Tak si sedni a povídej. Já mám času dost." řekl Edward a Jacob se posadil a začal.
„Ty ho máš dost, ale já spát potřebuju. Pokud vím, tak i Bella." řekl a my s Edwardem jsme jen koukali s otevřenou pusou.
„No nekoukejte na mě, jako bych spadnul z višně. Vím co jste zač a Edward už to taky o mě tušil." řekl a teď jsem už nevěděla vůbec nic.
„Počkat. Jestli ty jsi vlkodlak, tak jakto, že tvůj pach není tak silný?" zeptal se Edward.

„Tak jako vy máte své upíří schopnosti, tak mi máme vlkodlačí. Můj kamarád ve smečce umí dobře zastřít pachy, takže žádný upír nepozná co jsme zač. Proto jste ani jeden netušili co jsem. Já to však věděl od začátku. Dneska jsem si to potvrdil se závodem s Bellou." významně se na mě kouknul a Edward ke mně trochu naštvaně pohodil pohledem.

„A co bude teď? Porič to všechno? Sblížení s námi a tak?" zeptal se Edward a oba jsme čekali na odpověď.
„Všichni jsme v ohrožení! Volturiovi chtějí vyhubit celou vlkodlačí rasu a všechny upíry, kteří nepatří do Arovy gardy. Pokud vím, tak tam nepatříte a mohli by jste se přidat do naší smečky!" řekl Jacob a my s Edwardem jsme jen vyjeveně koukali.

„A ty si jako myslíš, že se přidám k partě nějakej psů?" zeptal se Edward a postavil se do bojovné pozice.

Jacob jako by se nic nedělo jen seděl a mluvil dál.
„Uklidni se Edwarde. Není důvod se hned rozčilovat. Tahle skupina má něco přes dvacet vlkodlaků a dvacet pět upírů. Nejsme tam jenom my. Upíři se k nám přidávají hlavně proto, že ve větší skupině máme větší možnost na Volturiovýma vyhrát. Když zůstanete jen ve dvou a nepřidáte se k nám, je celkem jisté, že si vás dříve nebo později Volturiovi najdou a zabijí." řekl klidně a Edward se posadil.

„A tohle ses dozvěděl jak? Od svých povedených psích kamarádů?" řekl pohrdavě Edward a Jacob nám dal šokující odpověď.

„Od Jane. Utekla od z Arovy gardy, jelikož se jí tohle vůbec nezamlouvalo. Vyhledala nás a navrhla nám tohle. Nikdy by jsem to nepřijali, ale takhle máme největší pravděpodobnost, že nezemřeme." řekl a teď jsem se do toho taky vložila.

„A jak si můžete být tak jistí, že to není jen past! Od ní by to docela sedělo!" řekla jsem.
„Jeden z vás má nějaký divný dar rozpoznávat jestli ten dotyčný lže, nebo mluví pravdu a ona ji mluvila. Tak co Přidáte se, nebo zahodíte jen tak svůj věčný život.?" zeptal se s usměvem Jacob a my dva unisono odpověděli...

 

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak dál?! 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!