Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jak dál?! 1. kapitola

Isabella Swan/Cullen Breaking Dawn


Jak dál?! 1. kapitolaTahle povídka je o Edwardovi a Belle. Jak jinak? Moc jim to neklape a Bella potká ve škole někoho, kdo jí změní celý dosavadní život vzhůru nohama.

Setkání

Kolem hlavy mě pohladil příjemně chladivý větřík, který odvál mé myšlenky daleko za má záda. Je to tu nádherné. Chodím sem často. Když nevím jak dál. Byla to MÁ rokle. Strmý sráz, po kterém se nedá vylézt nahoru, věčně posetá zem spadaným listím, liščí nory a potok  šíroký asi 2 metry. To všechno mi bylo tak známé.

Chodím sem poslední dobou hodně často, jelikož má hlava přetéka starostmi. S Edwardem se poslední dobou nemůžeme na ničem shodnou téměř na ničem. Od snídaně po svatební cestu. On tu snídani sice nepotřebuje, ale já jako poloupír zatím ano. Už jakou dobu mě přemlouvá, abych se stala plnohodnotným upírem, ale to já nechci. Chci být člověk! Teda aspoň z té mé poloviny. Nechápu co mu na tom vadí! Ale to mě teď až tak moc netrápí.

S Edwardem dojíždíme denně do školy do města Forks ve státě Washington. Bydlíme asi 27 km od města kvůli mé lásce k přírodě. Edwardovi cesta vůbec nevadí. Užívá si jí každý den plnou rychlostí. Ze začátku mi to vůbec nevadilo, spíše naopak. Jsem šťastná, když je on, ale v poslední době je to spíš naopak. Vůbec se nemůžeme vystát.

Byl obyčejný den jako každý jiný. Ráno jsem vstala o něco dřív, abych si promluvila s Edwardem. Sešla jsem dolů a uviděla ho sedět na gauči s nohama na stole. Koukal na baseballový zápas, jako obvykle.

„Ahoj zlato,dneska hrají Cincinnati Reds proti Houston Astros. Nestačil jsem ti udělat snídani."

řekl bez špetky zájmu Edward a dál sledoval zápas. Už dávno to nebyl můj Edward, kterého jsem bezvýhradně a neodvolatelně milovala. Byl to tak cizí Edward. I po 20-ti letech manželství mě nepřestává překvapovat svých stále zhoršujícím se chovánim ke mně. Neráčila jsem ani odpovědět, protože on o to ani trochu nestál.

Udělala jsem si dva sousty se sýrem a silnou kávu. Vyšla jsem na verandu s výhledem na nekončící les. Poté co jsem dosnídala jsem šla po sobě umýt nádobí. Vydala jsem se nahoru, ale kolem pasu se mi ovinuli studené Edwardovi paže.

„Co se jít takhle raní koupel zlato1.kapitola-Setkání1.kapitola-Setkání?" jeho očekávání v hlase bylo znát.

„Nech si zajít chuť zlato, nemám dneska náladu!"

„Víš, že jsi strašně sexy, když se na mě zlobíš?" řekl svůdně Edward a svýmy rty mi přejel přes ušní lalůček. Vůbec nic to se mnou neudělo. Už dávno mě nepřitahoval.

„A víš zlato, že tohle už na mě dávno neplatí?!" vymanila jsem se z jeho objetí a s vítězoslavným usměvem odkráčela nahoru do koupelny. Jediné co jsem slyšela bylo těžké dosednutí na gauč.

Koukla jsem se  na hodiny a měla jsem jen 15 minut. Rychle jsem se osprchoval a šla si vybrat oblečení. Normálně mi to trvá asi 10 minut ale dneska mi to nezabralo ani tři minutky. Rychle jsem na sebe natáhla uzské kalhoty, které svůdně obkreslovali moje štíhlé nohy a tuniku v kanárkově žluté barvě. Miluju tuniky, takže jich mám požehnaně v kterékoli barvě. Doladila jsem to žlutými korálemi kolem krku a zápěstí. Vlasy jsem si jen prohrábla vlasy a nechala je splývat po mých ramenou. Vzala jsem batoh s učebnicemi a baseballovou bundu a sešla jsem ze schodů.

Edward už na mě čekal a během pár vteřin už ped naším domem stálo jeho Volvo. Vyjeli jsme a já celou cestu pozorovala ubíhající krajinu kolem mě. Když jsme přijeli před školu postřehla jsem hlouček lidí postávající kolem nějakého auta.Nedivila jsem se, bylo to Audi R-Zero. To auto bylo až přepychové na tak malé městečko jako je Forks. Je dokonce lepší než Edwardovo.

Edward vylezl nasupeně z auta a jediné co ho v tu chvíli zajímalo, byl majitel tohoto překrásného vozu. Nikdo si nás ani nevšiml. Přišlo mi to divné. Každý den, když jsme přijeli, jsem na sobě cítila pohledy alespon půlky školy, ale dneska o nás nikdo ani nezavadil. V klidu jsem přešla hlouček lidé a šla pomalu do směrem ke škole. Edward ke mně rychle přispěchal a chytl mě za ruku, ale nevěnoval mi ani jediný pohled. Pořád se otáčel k hloučku studentů postávajících kolem auta. Došli jsme do školy a rozloučili se, protože on měl zed angličtinu a já biologii.

Ve tříde jsem byla jako první. Za několik minut se do třídy nahrnul velký hlouček lidí s nově příchozím uprostřed. Všichni se mu začali představovat a vtírat, ale on neprojevil ani kapku zájmu. Nevěnovala jsem jim už ani chvilku mé pozornosti a koukal jsem se z okna. Mou pozornost však upoutal těžký dosed na vedlejší židli. Koukla jsem se vedle sebe a spatřila ty nejkrásnější oči na celém světě. Byly tak hluboké, upřímné, krásné, že kdybych nebyla upír (sice poloviční) , tak by mi  určitě vyrazily dech.

„Slečno, slečno, jste v pohodě?" ozval se krásný hlas vedle mě a krásný neznámý mi začal mávat rukou před očima. Musela jsem párkrát zamrkat, abych se vzpamatovala.

„Jo, jasně jsem v pohodě..." vykoktala jsem ze sebe a neznámému vedle mě se usměv ještě více rozšířil. Musela jsem se taky usmát, jelikož tak krásný pocit jsem již dlouho nazažila.

„Úsměv Vám sluší víc. Jo a mimochodem já jsem..."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak dál?! 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!