Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já kůň - 9. kapitola, Byl tam žralok!


Já kůň - 9. kapitola, Byl tam žralok!Název deváté kapitoly - Byl tam žralok hovoří za vše. Nikdo jistě netuší. Jen prozradím, že to souvisí s Emmettem. Jak jinak :D.

 

 

Pusť si písničku

 

Od všech zúčastněných se ozval potlesk. Konečně se ode mě odlepil a já si založila ruce na hrudi.

„Fajn, takže stany dáme jak?“ odvedla jsem pozornost, protože jsem začala rudnout jak rak. Všichni se na mě podívali jako na duševně nemocného. Jen Emmett pobaveně.

„Moc na mě nekoukej,“ pošeptala jsem mu, když jsem okolo něj pocházela, tak, aby to nikdo jiný neslyšel. Došla jsem k autu, vyndala stan a hodila ho na zem.

„Takže jak?“ zeptala jsem se ostatních.

„Stany rozložte do kruhu,“ zavelela Bella a všichni začali stavět.

Tak jo. Jde se na to. Přece se nenechám zahanbit. Takže tahle tyčka patří do téhle… ne, počkat. Takhle to má být? Jo, mám to. Vsunula jsem tyče do stanu a postavila ho na zem. To bylo lehké. Počkat! Ne! Tyčky vyskočily ze země a stan se složil zpět na zem. Do háje!

„Sakra!“

„Copak?“ ozval se Emmett.

„Ty mlč!“

„Takže pomoct nepotřebuješ?“ zeptal se mě s úsměvem na rtech.

„Ne!“

Tak znovu. Udělala jsem stejný postup, stan položila na zem. Vydržel asi tak pět vteřin. Pak mi tyče znovu vyskákaly jako živé a já to musela dělat znovu.

Podívala jsem se na Emmetta. Pobaveně mě sledoval.

„Fajn, tak potřebuju pomoct,“ řekla jsem poraženě.

„A?“ zeptal se.

„Prosím...?“

„To je lepší,“ chytl stan a během pár minut ho složil. Držel. Já jen seděla na kameni a sledovala ho. Šlo mu to. To se musí nechat. Ale já bych ten stan také složila! Možná.

„Hotovo,“ usmál se.

„Hmm,“ zahučela jsem a naházela si věci do stanu. Pořád jsem nebyla nějak moc extra odvázaná z toho, že Emmett musí spát se mnou. Proč nemůže být ve stanu sám a já se Strange? No jo, to by nebyla taková podívaná pro ostatní. Mají radost z mého neštěstí. Vytáhla jsem matraci a začala ji nafukovat. Kupodivu, to jsem zvládla. No alespoň že tak. Další vtípky ze strany Emmetta bych už asi nesnesla. Matraci jsem hodila do stanu a lehla si na ni. Konečně chvilka klidu.

„Ááá, co to je?“ začala jsem ječet na celý tábor a vystřelila ze stanu.

„Co se děje?“ ptala se Alice.

„Emmette,“ zavrčela jsem a ukázala na něj. Jen se nevinně usmál a začal couvat. Došla jsem až k němu a chytla ho za triko.

„Jdeš to okamžitě vyhodit,“ oznámila jsem mu a táhla ho za sebou.

„Co? O ničem nevím,“ udělal nechápavého.

„Tohle!“ ukázala jsem do stanu, kde běhala krysa a nevěděla kudy ven.

„Jo tohle,“ sebral se a chytnul myš za ocásek. Strčil mi ji před obličej.

„Dej to pryč Emmette!“ zařvala na něj Bella a od Alice mu přiletěl pohlavek.

„A máš to,“ vyplázla jsem na něj jazyk a zalezla zpět do stanu. Zavřela jsem zip a znovu si lehla na lehátko. Doufám, že tohle byl jeho první a poslední vtípek tady. Vytáhla jsem knížku a začala si číst. Byla jsem asi na třicáté straně, když do stanu vlezl Emmett.

„Co zas chceš? Dát mi další překvápko?“ zeptala jsem se ho otráveně.

„Náhodou, ta myška byla hezká,“ odpověděl.

„Hlavně že ses bavil.“ Znovu jsem začala číst a nevnímala, co dělá.

„Hej lidi! Jdete se s námi vykoupat?“ strčila hlavu do stanu Alice.

„Za pět minut jsme tam,“ oznámil jí Emmett.

„Jak víš, že já jdu taky?“ zeptala jsem se ho.

„No tak, to chceš kazit zábavu?“

„Klidně.“

„Prosím,“ udělal psí oči. Nešlo odolat.

„Tak dobře.“ Usmál se a podal mi ruku, přijala jsem ji a on mě vytáhl na nohy. Plavky už jsem měla, takže striptýz se nekoná. Ještě to! Došli jsme společně k rybníku. Bylo tu krásně. Sluníčko sice nesvítilo, ale bylo velké horko. Všichni se už koupali, tak jsem za nimi vlezla do vody. Stála jsem po pás, když vtom mě Emmett strčil do vody.

„Emmette!“ zařvala jsem na něj.

„Co?“

„Ty se ptáš co?“

„Jo.“ Vrhla jsem na něj pohled ála zabiják a potopila se. Doplavala jsem pod hladinou někam do půlky rybníka, kde byli i ostatní. Ten blbec mě štvát nebude! Ještě uvidí!

Když Emmett plaval asi deset metrů ode mě, využila jsem příležitosti a znovu se potopila. Podplavala jsem ho a lehce se mu otřela o nohy.

„Ááá, žralóók!“ začal řvát. Vyplavala jsem kousek od něj a začala se svíjet smíchy. Tekly mi slzy a nešlo přestat. Už mě bolelo i břicho, ale já se smála dál. Když si všichni uvědomili, co se stalo, rozesmáli se také. Emmett na mě vrhl naštvaný pohled a já se na něj podívala.

„Neříkej, a jak byl ten žralok velký?“ zeptala jsem se ho a zase se rozesmála. Chytl mě pod vodou za nohy a stáhl mě pod hladinu. Pěkně jsem se nalokala vody, a když jsem vyplavala, začala jsem kašlat.

„Ty blbečku!“

„Copak? Nerada se potápíš?“

„Miluji potápění a co ty?“ Ani si nestačil uvědomit, co jsem řekla a už byl také pod vodou. Jenže mě stáhl sebou. Začala jsem se od něj odstrkovat, jenže mě pořád držel za paži. Když jsem vyplavala, ukázala jsem na něj.

„Příště mě alespoň varuj!“

„To by nebylo takové překvapení,“ usmál se a já ho praštila do hrudi.

„Au, to bolelo,“ zaskučel.

„To ti tak věřím,“ odpověděla jsem mu.

„Hele vy dva, pojďte sem,“ zavolal na nás Jasper.

„Budu první,“ ozval se Emmett.

„To si jenom myslíš!“

„Tři, dva, jedna, teď!“ odstartoval to a já se potopila pod vodu. Pod vodou jsem byla rychlejší, ještě když jsem přidala své schopnosti, byla jsem neporazitelná. Jenže na Emmetta jsem asi neměla.

„První!“ rozesmál se. Hodila jsem po něm naštvaný výraz a otočila se na Bellu.

„Co se děje?“ zeptala jsem se jí.

„Kohoutí zápasy,“ řekla. Jen to ne!

„Bella a Edward, já a Jasper a Rosalie a Emmett. Strange je rozhodčí,“ ozvala se Alice.

„Co když někdo nesouhlasí?“ zeptala jsem se jí.

„Tak má smůlu,“ rozesmála se.

Seděla jsem Emmettovi za krkem. To je teda potupa!

„Teď!“ odstartovala to Strange a všichni se proti sobě rozeběhli. První byla dole Bella. Hned za ní šla Alice a my měly první závod vyhraný.

„Jo!“ zajásala jsem a plácla si s Emmettem.

„Druhé kolo!“ zakřičela Strange. Znovu jsme všechny porazili. Byli jsme nejlepší.

„Třetí kolo!“ ozvala se Strange. Bohužel nás teď porazila Alice, ale stejně jsme vyhráli.

Emmett mě pustil a já si s ním znovu plácla.

„Jsme dobrý tým,“ řekl mi.

„Jo, to jsme,“ usmála jsem se.

„Vítězi jsou Emmett a Rose,“ řekla Strange.

Akorát začalo zapadat slunce. Teď ne!

Rose! Musíme vypadnout!

Sebraly jsme se a ihned se nás ptala Bella: „Kam jdete?“

„Ehm… no… projít se,“ vykoktala jsem ze sebe. Nevěděla jsem co říct.

„My půjdeme s vámi,“ řekla Alice.

„No… my… už musíme,“ řekla Strange a rozběhly jsme se směrem k lesu.

 

 


 

Tak co myslíte? Zjistí už konečně Emmett její/jejich tajemství, nebo ne? :D Mám Vás nechat ještě potrápit, nebo udělat menší scénku na téma Já jsem kůň, ty upír. No a co?" :D.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já kůň - 9. kapitola, Byl tam žralok!:

 1
1. Lucík
05.06.2011 [19:36]

nejlepší zajma me jak to bude stim tajemnstvim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!