Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » If only 29. kapitola - Spoveď

Byla tady Bella s Edwardovým obličejem, tak teď je tu pravý opak. Musím upozornit, že jsem to vyrobila já - HorsiQ =D


If only 29. kapitola - SpoveďNo, nové If only... Zameriava sa tak trošku na romantiku, na vzťahy a v ďalšej kapitole budeme pokračovať v komplikovanom svete upírov. Čo na nás čaká v tejto poviedke? To je len v hlave Emielee. :D Takže, príjemné čítanie. :)

29. kapitola – Spoveď

 

Julia pokojne ležala na nemocničnom lôžku, zatiaľ čo jej strýko dohováral. Niečo odvrkla, s niečím nesúhlasila a neustále opakovala, že tomu doktor nerozumie. Potom si ma všimli, ako ich pozorujem. Rýchlo som odvrátil zrak.

„Zavolám ti ho!“ povedal nezaujato doktor Stewenson. Odstúpil som dva kroky od bielych dverí a čakal... Priblížil sa ku mne, svoj zrak neodtŕhal od bielej kachličky i potichu hlesol:

„Ray, volá ťa.“

Jemne som prikývol hlavou. A ide sa na vec...

Julia sa dívala niekam do diaľky, až keď som hlasnejšie dupol opätkom, tak sa na mňa otočila a na perách jej pohrával úsmev.

„Ahoj, ako sa cítiš?“ začal som opatrne i prisadol si na roh postele.

„Už lepšie, vďaka tebe.“

Nastalo trápne ticho. Buď sa ma chce spýtať, ako som ju tak rýchlo stihol preniesť do nemocnice, alebo čo jej povedal strýko, alebo čo sa stalo medzi nami, proste ma začína ovládať strach. Nadýchla sa, no možno to bol len povzdych...

„Ďakujem ti,“ pošepla. Opäť mlčala. Asi nevie, ako začať...

„Nemáš zač, pre teba všetko,“ snažil som sa, aby to neznelo ako hlúpa fráza a aby vycítila veľkú dávku úprimnosti. „Julia, ja...“ Ako len ťažko sa mi hľadajú slová. „Vieš, chcel som ťa zachrániť za každú cenu, pretože pre mňa veľa znamenáš, nedokázal by som žiť s vedomím, že by sa ti niečo stalo, potom, čo som to celé vyvolal ja...“

„Ray, to nebola tvoja chyba, mám proste astmu,“ prerušila ma a začala mi oponovať.

„Ale bola, ak by som ťa nepobozkal, nebola by si tu.“ Ukázal som na posteľ, kde sme sa nachádzali.

„Astma je choroba dýchacích ciest, pri forme, ktorú mám ja, musím inhalovať skoro každé dve hodiny, no dnes ráno som na to zabudla, plus dážď zvyšuje možnosť dostať záchvat, takže to bola moja vina,“ stišovala postupne svoj tón, akoby to bola malé dievčatko, čo vylialo mlieko na dlážku.

„Prečo si mi nepovedala, že si chorá?“ spýtal som sa otázku, čo mi už dlho ostávala v mysli.

„Ja neviem, myslela som si, že ti o tom povedala tvoja rodina. A ja som to nepovažovala za také dôležité, aby o tom každý vedel. Popravde, som sa aj bála, čo mi na to povieš, pretože ty si taký úžasný a ja...“ šepla takmer nečujne. Keby som nebol upír, určite ju nepočujem. Na týmto som sa musel len usmiať.

„Ach, Julia! Ty si l...“ zasekol som sa, chcel som povedať, že je lepšia než Victoria, no potom by môj vymyslený príbeh nesedel, musím si dávať väčší pozor na svoju úprimnosť, no pri nej je to veľmi ťažké. „Ty si láskavá, milá, dobrá, ochotná a ešte k tomu veľmi krásna. Si to najlepšie, čo ma v tomto upršanom Forks stretlo.“

„To isté by som mohla povedať o tebe, Ray, čo to s nami je?“ Zamyslela sa.

„Neviem to presne zaradiť, no myslím si, že takto sa definuje láska.“ Díval som sa do jej tváre, v ktorej sa odzrkadľovala spokojnosť.

„Je to možné, nikdy som nevedela, čo to znamená, no pri tebe všetok chaos dáva zmysel,“ povedala ona čiastočne svoju spoveď.

Priblížil som sa k nej a pobozkal ju na čelo. Zrazu sa ma dotkla svojou horúcou rukou, prešla mi po sánke i načiahla sa k mojim perám. Teplý okamih, čo trval len chvíľu, takmer o sekundu sa odtiahla.

„Nie je to tebou, vidíš, som v poriadku!“ riekla posmešne.

Mne tiež cukali kútiky úst.

„Neruším vás?“ chrapľavo sa ozval Juliin strýko. Vedel som, že nie sme sami, no nevenoval som mu veľmi pozornosť. Julia sa ostýchavo strhla, ja som sa narovnal i odpovedal:

„Vôbec, už som na odchode.“

„Ani nemusíš, veď ste mladí, asi musím pochopiť, že Julia už nie je dievčatko, čo miluje ružovú a hráva sa s bábikami, ale má aj iné záujmy,“ dodal s úsmevom.

Narovnal som si ešte trošku mokré tričko i otriasol som sa pod neznámou vlnou pocitov.

„Vlastne, mal by som ísť za Alice, chce spievať pre starčekov, tak by sme sa mali nejako zladiť, zatiaľ dovidenia!“ A odišiel som. Dokonalá výhovorka. Ešte som sa obzrel a videl, ako sa Julia zľahka usmieva a nevyčíta mi, že som ju nechal samú so strýkom.

Takmer okamžite sa ma ujala Alice.

„Tak?“ opýtala sa a v očiach jej svietili milióny iskričiek.

„Veď už vieš, pre mňa priaznivo. Myslíš, že ma odhalila?“

„Skôr nie ako áno, možno keď na to bude lepší čas. Ale teraz ideme spievať!“ Plná nadšenia ma ťahala na druhé poschodie.

Tam nás čakalo menšie publikum a môj príchod vyvolal vlnu potlesku.

„No konečne!“ povedala pani Reedová. „Ako sa má Julia?“

„Už dobre,“ oznámil som zvedavým pohľadom.

„Takže, ja vám spolu s mojím bratom zaspievame moju obľúbenú pieseň!“ Alice doslova horela nadšením ešte viac, než pri nákupoch, a to som si myslel, že to ani nie je možné.

Začali sme naraz, no potom Alice odspievala väčšinu piesne, bola taká rada, že ju niekto chváli a jej tlieska. Za oblečenie nedostane veľa pochváľ, tak aspoň teraz jej niekto tlieska. Asi by som si mal vážiť viac, čo pre mňa robí.

Celý deň mi myseľ lietala k Julii, takmer ma Alica prizabila, keď som miesto baby povedal Julia. Bolo to veľmi vtipné, ako sa rozčuľuje a potom ako zachraňuje situáciu. Zrejme mala pocit, že jej to úmyselne kazím.

Na svoju obranu som jej tvrdil, že láske neporučíš.

Večer som sa nemohol k Julii ani priblížiť, stále okolo nej krúžil Matthew Sheridoll a ak by to nebol jej strýko, začal by som aj žiarliť. No teraz sa očividne obával, aby sa nezopakovalo dnešné ráno, neustále jej podával inhalátor a Julia len prevracala oči. Mne na perách svietil úsmev, kedykoľvek sa na mňa pozrela.

Už-už ma Carlisle bral preč z nemocnice, keď nám skončila šichta, nech sa okamžite idem pochváliť mame. Nevedel som, či to myslí vážne, alebo ironicky. Tak si vypočuje všetko, čo sa dnes odohralo.

S chápavým pohľadom ma pozorne počúvala a bola spokojná, možno viac než ja. Ktovie prečo...

„Som rada, že môj syn je hrdina a je šťastný.“

Dokonca aj Rosalie bola milšia, no, milšia je aj na ňu dosť silné slovo, ale už ma neprebodávala pohľadom a možno sa aj usmiala.

Len škoda, že o mne nevie Edward s Bellou. Možno by ma vykúpili od Alicinho speváckeho týrania. Ale sľúbil som jej, že s ňou zájdem na nákupy.

Odrazu som začul zvoniť telefón, a to Rosalin. Ihneď odpovedala do telefónu, rozhovor netrval dlho, potom sa na nás s hrôzou pozrela, s Alice si vymenili pohľady, no Alice akoby nemala tušenie čo sa tento raz robí. Rose sa zatvárila neutrálne a svojim vážnym hlasom povedala:

„Volala mi Bella, a vyzerá to, že máme ďalší problém.“

Na maminej tvári sa zobrazila obrovská vráska naznačujúca strach. Carlisle mal takmer smrť v očiach, dokonca aj Emmett sa prestal usmievať. Tak toto bude vážne...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek If only 29. kapitola - Spoveď:

 1
29.12.2011 [15:25]

Danca11Včera jsem na tuto povídku narazila, celou ji jedním dechem přečetla a moc se těším na další kapitolu a doufám, že bude brzo, protože jinak mě asi klepne.
Riley je ejdnoduše úžasný, právě jsem se zamilovala. Emoticon Emoticon
A s Julií jsou úžasní, moc mi k sobě pasují.
Píšeš opravdu úžasně a doufám, že si pospíšíš s pokračováním. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.09.2011 [21:17]

DeedeeJé! Další, další, další další kapitola!!! (skáče po pokoji i s notebookem v ruce div jí neupadne) On je tááák sladký, já ho miluju. Ale přeju mu, aby ho milovala i Julia. A doufám, že ten problém nebude tak děsivý, dost mě vystrašil. Něco s Rileyho minulostí? DOufám, že ne. Těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. ema
22.09.2011 [17:46]

krasa!

2. lulu
21.09.2011 [17:32]

Emoticon Emoticon

21.09.2011 [17:13]

ada1987som rada, že si na nás nezabudla! Emoticon inak krasna časť! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!