Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I to se může stát


I to se může státTento příběh vypráví o holčičce jménem Elis. Ztratí se v lese a najde jí Edward. Elis umřela maminka a tak utíká s bratrem od svého otce, který je týrá. Edward se postará o obě děti a Elis začne Edwardovi odkrývat části své minulosti. Později se tam zjeví Bella jako Elis a Pavla matka. Údajně by měla být mrtvá, ale dočtěte se sami. Jak to dopadne se vztahy mezi Bellou a Edwardem? (Edwardovi je v téhle povídce 29)

Ne. Dneska táta přišel se svou přítelkyní domů a jsou oba dva na mol. Mamka je po smrti a jen se na mě kouká, jak nás táta týrá. Jeho přítelkyně není hodná. Je zastánce moderních věcí a ty my s bráškou neuznáváme. Zbil mě, až se mi chtělo strašně plakat. Ale budu statečná.

Dneska si dal opravdu záležet. Strašně moc to bolelo, a tak jsme se odkulila do postele a tam brečela.

Když mě někdo v noci probudil strašně jsem se lekla. No jo můj zachránce je tu. Bráška zrovna vlezl do mého pokoje. Dveřmi. Tašku jsem měla zabalenou, a tak jsme šli honem dolů a do auta. Když jsem seděla vzadu tak už jsem byla v klidu. Honem pryč od teroru.

Dojeli jsme do Prahy a za čtyři hodiny nám letělo letadlo. Já se vyspala v letadle a bylo. Zrovna mě začalo bolet bříško, ale bráškovi jsem nic neříkala. Nebudu mu přidělávat starosti. Dojeli jsme do toho zapadákova Forks a bylo zataženo a asi bude pršet. No jo no vždyť je to jedno.

Pavel šel uklidit tašky a já se šla projít po lese. Hlavně se nemám ztratit. Ale jo, můj orientační smysl je na bodu mrazu. Takže se stoprocentně ztratím.

Šla jsem asi pět minut a pořád jsem si říkala, odkud jsem přišla, ale nějak to nezafungovalo. Opravdu mě to bříško začalo bolet, a tak jsem si sedla k velkému stromu a začala brečet. Začala jsem usínat, až jsem usnula.

Kolem mě začaly hučet nějaké hlasy. Zakryla jsem si uši a nechtěla je poslouchat.

„Haló, malá?!“ řekl někdo. A já otevřela oči. Byl tak hezký.

„Kdo jste?“ zeptala jsem se.

„Já jsem Edward Cullen a našel jsem tě tu!“ usmál se na mě a já se začervenala a skovala hlavu do ručiček.

„A ty?“ zeptal se.

„Já jsem Elis,“ řekla jsem.

„Ztratila ses viď?“ zeptal se.

„Ano. Někam jsem se zatoulala. Neznám to tady. Bráška mě varoval, ale já musela daleko od něj, aby nic nepoznal,“ řekla jsme a sklopila pohled.

„Proč daleko od brášky?“ zeptal se nechápavě.

„Bolelo mě bříško a já nemám ráda doktory,“ řekla jsme a objala jsem si bříško.

„A mně ho ukážeš?“ zeptal se strašně sladkým hlasem.

„Tak jo,“ řekla jsem a snažila si vyhrnout lehkou bundičku a tričko.

Pomohl mi a podíval se na mé fialové bříško a lehce se ho dotkl.

„Au. Nech mě být,“ řekla jsem a snažila jsem se ho odstrčit.

„Ty hned musíš k doktorovi!“ řekl a začal si mě zvedat do náručí.

„Ale já k doktorovi nepůjdu. Já se jich bojím,“ řekla jsem a začala brečet.

„Neboj tenhle doktor je můj otec. Ten ti nic neudělá,“ zašeptal mi a setřel mi poslední slzy.

„Ale mě je moc špatně na to, abych chodila. Už nemůžu, ani vstát.“ A snažila jsem se postavit, ale nešlo mi to.

„Já tě vezmu,“ řekl a už jsem byla v jeho náruči.

Došel k autu a posadil mě na sedadlo a připásal mě. Já si mezitím objala nohy a snažila se potlačit brek.

Dojeli jsme k velkému domu a já koukala, jak to je veliký a prostorný. To se nemůže rovnat domečku, ve kterém teď bydlím s bráškou.

Rozepnul mě pás a nesl mě v náručí dovnitř.

Dům byl prostorný a hned byl někdo u dveří. Byl moc krásný.

„Odnes ji do mé pracovny,“ řekl a já se rozbrečela. Do jaké pracovny? To tady mají mučírnu? Já nikam nechci.

„Neboj, budu tam s tebou,“ řekl a dal mi pusu do vlasů. Ale mě jedno jestli do mučírny půjdu sama, nebo s ním. Já chci pryč. To bych šla radši k tomu blbému doktorovi. Začala jsem se kroutit, ale Edward mě pořád držel. Brečela jsem a křičela, ale stejně mě to nepomohlo.

Vešli jsme do pokoje a ten vypadal jako ordinace někde u doktora. Ne, to je zlý sen.

Položil mě na lehátko a začal mě svlékat. Objala jsem si bříško a odmítala jsem se svléknout.

„Eliško stejnak tě svléknu. Ale buď po dobrém, nebo po zlém. Co si vybereš?!“ zeptal se a andělsky se na mě usmál. Tomu se nedalo odolat. Vypadal jak ten hezký lučištník v Pánovi Prstenů. Ten se mi taky líbil. Ale tady ten anděl byl hezčí.

„No tak jo. A bude to bolet?“ zeptala jsem se a začala zase brečet.

„Nebude, neboj,“ řekl a začal mě svlékat bundičku a mikinu.

„Tak už jsem tady,“ řekl někdo a já se na něj podívala a chtělo se mi ještě víc brečet. DOKTOR!!!

Objala jsem rychle Edwarda a nechtěla se ho pustit.

„Přece by ses mě nebála. Já jsem Carlisle. Neboj, nebude tě to bolet. Já jsem hodný doktor,“ řekl uklidňujícím hlasem a Edward mě položil na lehátko a vyhrnul mi tričko a stáhl kalhoty.

„Tak a teď se uvolni, a kdyby tě to moc bolelo tak řekni,“ řekl a já začala brečet. Edward mě chytil za ruku a hladil mě po hlavě.

Začal mě ohmatávat bříško a strašně moc to bolelo, ale nic jsem neřekla. Teď se přiblížil k té modřině a to už jsem musela vykřiknout. Začala jsem brečet a bolest byla stále horší. Začala jsem se kroutit a zjistila, že se mě doktor nedotýká.

„Au. Au. Au. Moje bříško strašně bolí. Co jste to udělali? Moc to bolí!“ křičela jsem a zmítala se v křečích.

„Edwarde, jdi pro auto. Musí na sál. Má volnou tekutinu v dutině břišní a vůbec se mi to nelíbí,“ řekl Carlisle a začal mě zvedat.

„A nemůžeš jí dát něco proti bolesti?“ zeptal se Edward v hlase byla slyšet bolest. Ale pak už jsem neslyšela nic. Někam jsem padala. Do nějaké tmy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I to se může stát:

 1
1. Sem
17.10.2017 [16:19]

Bude i pokračování?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!