Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I'm back. Did you miss me? - 4. kapitola

BMW-Rose


I'm back. Did you miss me? - 4. kapitolaPovedzte mi, prosím, že sú tu ešte nejakí čitatelia tejto poviedky. Aj potom, čo pridávam ďalšiu kapitolu takto neskoro. Naozaj ma to mrzí. Verím však, že sa tu ešte na ňu nezabudlo a radi si novú kapitolu prečítate.
Takže, kde sme to skončili? Stretnutie...

Vypýtala som si od barmana drink, avšak, ako mi podával pohár, šmykol sa mu a rozbil o bar. Keď sa pokúšal pozbierať kúsky skla, porezal sa a ja som už nevnímala okolie, ale len jeho krv, ktorá mu stekala po ruke. Uvedomila som si, že som už dlho nebola na love, čo moje hrdlo značne pocítilo. Toto nedopadne dobre.

Zrazu som však pocítila dotyk rúk na mojom tele, ktoré ma pevne držali a bleskovo odnášali z haly, smerom von za školu...

 

Vonku na parkovisku stálo zopár deciek, preto ma môj únosca, alebo lepšie povedané záchranár, ťahal ešte ďalej. Až za školské parkovisko, na začiatok lesa. Celý ten čas som nevnímala okolie, ani raz som nedokázala otvoriť ústa, ani len sa pohnúť, obava z toho, že ucítim ľudí a krv bola príliš silná. V momente, ako som zo seba jeho ruky ucítila dole, prichytila som sa o najbližší strom a konečne sa poriadne nadýchla. Bolo to strašné, ten pocit nekončiaceho sucha v mojom hrdle.

„Si v poriadku?” Pozrela som sa smerom na moju záchranu. Vidím dobre?! Bol to Chris, stál tam a uprene na mňa hľadel, skúmajúc, či som v poriadku.

„Ja... ja... ja som proste nebola dlhšie na love, tak som mala menšie problémy, už je to v poriadku,” dokončila som stále rozrušene.

„Naozaj? Neprídeš mi tak,” povedal s obavou v hlase.

Oprela som sa o strom a pomaly sa sputila dole na zem. Chytila som sa za vlasy, pričom ma začal ovládať hnev. Na čo som vlastne myslela? Toľko dní bez krvi a mne nerobí problém ísť na párty plnú ľudí? Neriskujem problémy len sebe, riskujem tým životy druhých.

„Hej, pozri, je to v poriadku, nič sa nestalo.” Pribehol a zohol sa ku mne.

Len som pokrútila hlavou a dlane zovrela do pästí.

„Som Chris, mimochodom, nemali sme ešte šancu sa rozprávať,” dokončil.

Vtom mi vlastne došlo, že tu stojím s Chrisom. Chrisom Cullenom. Pomiatla som sa už naozaj vážne?! Bleskovo som sa stihla uvedomiť a vyletela som na nohy.

„Som Lara, ďakujem za záchranu, moja nezodpovednosť ma mohla stáť pekný problém,” povedala som vážne. Pri pomyslení, ako v telecvični plnej deciek cicám krv barmanovi, ma mrazí.

Skúmavo si ma obzeral a tváril sa tiež vážne. Ruky si dal do vreciek na nohaviciach a zrejme mu tiež došla táto konverzácia zvláštna pri pomyslení na to, kto sme a aké vzťahy momentálne medzi sebou máme.

„Myslím, že by som už mala ísť,“ odpovedala som pokojne a pomaly ho obchádzala.

Chytil ma za ruku, no bleskovo ma však pustil.

„Myslím, že by si však mala ísť opačným smerom,“ povedal s úsmevom a hlavou ukázal smerom k lesu. „Nie je bezpečné rútiť sa smädná a najmä po tom čo sa stalo, opäť na párty, ani pre nich, ani pre teba. Som si istý, že si už niečo ulovíš,“ dokončil s úsmevom, ruky dal naspäť do vreciek a pomaly ochádzal naspäť na párty.

Stála som tam ako, vlastne ani neviem, ako čo. Chris Cullen ma práve zachránil pred katastofou, ktorú som mohla sama spusiť. V inej situácii by som zrejme mala nervy, fakt, že sa mi vôbec prihovoril by som nebrala príliš pozitívne. Teraz som tam však len stála a rozmýšľala, čo sa práve mohlo stať.

Vyzula som si topánky a zašla hlboko do lesa. Ulovila som srnu, pocit smädu bol konečne zahnaný. Snažila som sa ju uloviť čo najelegantnejšie, aby som neroztrhla šaty, mala som ešte v pláne vrátiť sa naspäť. Okrem toho, sľúbila som Sii, že ju odveziem naspäť domov.

Po hodine mojej neúčasti párty vyzerala rovnako. Parket plný, opité decká na každom rohu tiež.

Pohľadom som zastala až na jednej konkrétnej osobe. Sia! Bohužiaľ, taktiež opitá. No to si zo mňa robí srandu.

Moje uši však zároveň zaujala jedna konverzácia, ktorú som zachytila. Jenna vravela nejakému chalanovi, že Sia už je na mol, nech ju zoberie von a nech spraví tie fotky, na ktorých sú dohodnutí.

„Troška sa pobavíme,“ povedala a poslala ho s úsmevom k nej. Mohlo mi byť hneď jasné, že sa Sia takto nestrieskala bez niekoho pomoci. Hneď, ako ten idiot vytiahol Siu von, som utekala za nimi. Oprel ju o auto a zjavne sa o niečo pokúšal. V tom pomaly vytiahol mobil a chystal sa to celé zdokumentovať.

„Máš päť sekúnd na to, aby si ten mobil hodil na zem,“ povedala som stojac priamo za ním.

Otočil sa a tváril sa prekvapene.

„Kto si? Zbláznila si sa?“ hovoril a smial sa. Zdal sa, že ma príliš vážne neberie a ani brať nebude.

Prišla som preto bližšie k nemu, vytrhla mu z ruky mobil a hodila ho o zem. Naštval sa a chcel mi jednu vraziť.

Chlapov, ktorí ubližujú ženám, tých mám extra „rada“. Uhla som sa a chytila ho za vlasy, následne som mu hlavu tresla o okno jeho auta, ktoré sa rozbilo. Alarm rozhulákal celé parkovisko. Až na pár opitých deciek, ktoré ledva vnímali, tam nebol nikto. Ten idiot spadol na zem a vydesene na mňa pozeral.

„Vravela som ti,“ dokončila som s úsmevom, zodvihla Siu a odchádzala.

Uložila som ju ku mne do auta, tu sa už príliš nezabaví.

Tieto sprosté stredoškolské hry a triky medzi babami nejako nemusím. Ale fajn, keď ich má Jenna tak rada, trocha jej z nich doprajem. Hodiny ukazovali niečo po jednej v noci. Nasledujúcu hodinu som sa rozhodla pre trochu zábavy aj pre mňa. Každému treba dať ochutnať niečo zo seba.

Povedala som časníkovi, nech posiela Jenne pár drinkov, s tým, že sú od jej tajného ctiteľa. S radosťou ich ido seba dávala jeden za druhým. Po asi hodine, keď bolo zjavne vidieť, že viac neznesie, sa rozbehla smerom k toaletám. Keď som tam prišla videla som ju pri jednom zo záchodov sedieť a vracať.

Vytiahla som mobil a odfotila ju.

„Troška sa pobavíme, či?“ citovala som ju.

Keď si to všetko uvedomila, vyletela na nohy a začala po mne ziapať, nech to okamžite zmažem.

„Si kompletná? Čo si to dovoluješ? Varujem ťa, Lara, počuješ?! Varujem ťa!“ vrieskala.

„Aké je to ochutnať niečo zo svojich hier, hm?“ povedala som jej pokojne.

Asi jej doplo, o čom hovorím. Nezmohla sa na slovo.

„Tú fotku nedám nikam, nie som totiž ty, nabudúce si však veci dvakrát rozmysli a začínaj si so seberovnými.“ Obzrela som si ju a vyšla von smerom k autu. Samozrejme, nemyslela som tým, že je Sia niečo menej ako táto mrcha, ale naozaj nechápem, prečo je stále ich terčom.

Pri odchode som si všimla, že autá Cullenovcov už nie sú na parkovisku. Zrejme už odišli.

Skontrolovala som vzadu Siu a vyštartovala smerom k domu. Rozhodla som sa, že ju zoberiem k sebe, v takomto stave by ju asi doma neprivítali. Stále spala.

Keď som už bola kúsok od domu, všimla som si vzdialeného dymu. Začínala som mať zlé tušenie a preto som pridala na plyn. Môj dom je od ľudí vzdialený, preto mi tu dym prišiel divný. To, čo som však uvidela, ma dostalo.

Bleskovo som zabrzdila a vyletela z auta. Predo mnou som videla, ako môj dom začínajú pohlcovať plamene. Stála som tam ako idiot a sledovala obraz predo mnou. Vtom vyletela z auta Sia s rovnako vydeseným výrazom.

„Čo sa to tu, sakra, deje?!”


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I'm back. Did you miss me? - 4. kapitola:

 1
4. :D
15.11.2014 [11:50]

Emoticon

3. miky
15.11.2014 [8:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. niky
15.11.2014 [8:00]

A kdy bude další díl? Už se moc těším.. Emoticon

1. niky
15.11.2014 [7:58]

Úžasná kapitola jako vždy..
skvěle píšeš.... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!