Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I já mám právo na lásku! Prolog + 1. kapitola


I já mám právo na lásku! Prolog + 1. kapitolaMoje úplně první povídka. Jane Volturi. Krásná mrcha. Ale co když i ona touží po lásce? Dostane ji? Bude někdo bránit? A koho vůbec chce?

Ahojky. Jmenuji se Jane Volturi. Je mi už pěkných pár let. Jsem totiž upír. Ale pšššt! Kdyby se to dozveděl můj pán Aro, to by bylo pozdvižení.

Mám své dvojče Aleca. Moc milý kluk a hodný bratr. Moc miluju nakupování, ale moc nikam nejezdím. Aro mě nechce pouštět. Jsem jeho poklad. Umím působit bolest pouhou myšlenkou. Můj bratr umí člověka či upíra zbavit smyslů. Na měniče to ještě nezkoušel.
Aro má ve své gardě samé klenoty. Nejmocnější upíry.

Ve Volteře je mi dobře a nic mi nechybí. Tedy až na jedno. LÁSKU!
Každý mě zná jako tu mrchu Jane, ale já dokážu být hodná, přátelská, milá, a když chci, tak i roztomilá (to na Ara docela zabírá).

Mám tu i své kamarády. Heidi, s tou chodíme nakupovat. Felixe, s tím si někdy zatrénuju. Mého bratra a Demetriho. Škoda, že je jen kamarád, ale nevím, jak to cítí on. Radši přátelství než nic. Demetri je ten nejkrásnější upír, jakého jsem kdy viděla. Už pár století jsem do něj zamilovaná.
Myslím si, že Heidi něco tuší, ale nic by neřekla. Ona totiž chce mého bratra. Po pravdě, Alecovi se taky docela líbí, ale nikdy by jí to neřekl. No a Felix... To je kapitola sama o sobě. Felix je strašný sukničkář. Užije si a odejde. Prostě ztracený případ. Ostatní z gardy moc neznám. Je nás tu tolik, že ani nevím určitý počet. Jsme jako jedna velká rodina. Aro jako náš táta. Caius a Marcus jako dva strýčkové a ostatní jako století sourozenci, kteří nikdy nezkazí zábavu.
Manželky vládců ani moc neznám. Viděla jsem je jen dvakrát za svůj upíří život. Aro s Caiem si je hlídají jako oko v hlavě. Marcova manželka je již mrtvá.

Ráda bych taky studovala, ale to je jen takové dočasné poblouznění. Já dlouho u ničeho nevydržím.
Myslím si, že z hradu ještě nikdo nikdy neodešel ani neutekl. Asi jen Eleazar a Carlisle, aby si založili své rodiny. Když jsme proti nim stáli na té louce, bylo mi to trochu i líto, protože jsem je měla oba moc ráda.
Jsem strašně ráda upírem a nikdy bych se neživila lidskou krví. Už jen kvůli Arovi. Ten by z toho dostal infarkt (bez legrace).
No, ale toto je úplně jiný příběh. Kupodivu v něm není ani moc násilí. Je to příběh plný lásky, přátelství a života pár upírů z naší gardy. Je to příběh nehynoucí lásky mezi mnou a Demetrim. Tak si ho poslechněte...



1. kapitola

JANE

Právě teď jdu chladnými zdmi Volterry do trůnního sálu na večeři. Doufám, že Heidi jich bude mít dost. Dnes mám obzvláště žízeň. Mám úplně černé oči. Dnes si dám nějakého mladíka a mladou dívku. Možná ještě někoho přidám. Už vidím ty velké dveře, které vedou do sálu. Přijdu k nim a oběma rukama je rozrazím. Hned schytám pár pohledů od nedočkavců a jeden od Demetriho. Takovej ten zvláštní pohled, pod kterým se vám podlamují kolena, ale moc se jím zabývat nebudu, protože to je blbost. Jdu si stoupnout za Ara a čekat na večeři.

DEMETRI

Spěchám do sálu s nadějí, že tam Jane už bude. Marně. Vždy chodí mezi posledními. Jane. Ach, to jméno, ta osoba, ta krása. Ta upírka, která ukradla mé mrtvé srdce. Ale ona mě určitě nechce. A já jsem moc velký srab, abych jí to řekl. Jo, jsem srab. Nepřemožitelný Demetri má strach říct té nejkrásnější upírce, že ji miluje. Jak komicky to zní! Ale je to pravda.Ta její chůze. Jak jde k Arovi a jako ostatní členové gardy čeká na večeři. Najednou se otvírají dveře a Heidi s turisty vchází do sálu.
Aro pronese svou větu: „Vítejte, mí drazí,“ a všichni upíři v sále se pouští do večeře. Jen já stojím a pozoruji bohyni pomsty při lovu. Až ten chaos všude mě probudí z mých myšlenek a já jdu lovit též. Vyhlídl jsem si jednu dívku a vrhl se na ni. Jenže tu samou dívku si vybral i můj anděl, tak jsem ji nechal Jane. Jsem přeci gentleman. Oplatila mi to tím nejkrásnějším úsměvem, který umí jen ona a mně se z něho podlamují kolena. Usmál jsem se na ni též a šel si najít někoho jiného.


* * *

Po lovu jsem se přidal k Jane a doprovodil ji k jejímu pokoji. Před dveřmi jsem jí políbil její spanilou ručku a zeptal jsem se na tu otázku, která mě trápila už pěkně dlouho.
„Jane, nešla bys se mnou někam?“ Tak, a je to, teď jen čekat na její odpověď.
„Jako na rande?“ zeptala se a já byl okouzlen (už zase) jejím dětským, pisklavým hláskem, který miluji.
„No… ano,“ odpověděl jsem.
„Tak dobře, kdy?“
„Třeba zítra?“
„Platí, tak zítra.“
„Vyzvednu tě tu v sedm. Vyhovuje?“
„Vyhovuje. Ahoj.“ Pak mi dala pusu na tvář a já myslel, že roztaju.
Pak zabouchla dveře a já jen slyšel, jak si radostně oddychla. „Tak zítra,“ a odešel jsem do svého pokoje, kde jsem až do rána přemýšlel, kam bychom mohli jít, a vymyslel jsem kino, západ slunce ve dvou a malinkatý lov.

JANE

Jooo. Ano. Konečně mě někam pozval, je mi jedno kam.
„Tak zítra,“ zašeptal a odešel do svého pokoje.
Svezla jsem se po dveřích na koberec, který mám v pokoji, a radovala se, že se konečně odhodlal. Pak jsem se lidskou rychlostí rozběhla k posteli, na kterou jsem skočila a která se pod mou vahou rozpadla. Začala jsem se hrozně smát a celou noc jsem přemýšlela, kam mě vezme. K ránu mě napadla jedna otázka, na kterou musím odpovědět. Co si mám vzít na sebe…?


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I já mám právo na lásku! Prolog + 1. kapitola:

 1
24.06.2013 [9:01]

GabrielaVespucciNo dál!! :-)

3. Anna
22.06.2013 [23:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.05.2013 [18:57]

KacenQaCullenAhoj, článek ti musím znovu vrátit, sice už máš splněný počet slov, ale máš tu hodně chyb.

* čárky (!)
→ před zájmeny, příslovci, spojkami
→ ve větě, kde je více určitých sloves
→ oslovení
* y/i
→ slova s předponou vy/vý
→ shoda podmětu s přísudkem
→ vyjmenovaná slova
* překlepy
* vynecháváš písmenka
* skloňování jmen
* dolní uvozovky se nedělají čárkami, ale (alt+ů), najdeš je i v našem editoru
* skloňování podstatných jmen
* obouma » oběma (!)
* text nepiš caps lockem, pro zvýraznění použij kurzívu
* každá přímá řeč patří na nový řádek
* by jsme » bychom (!)
* mimo PŘ se vyjadřuj spisovnou češtinou
* přímá řeč (chyby si oprav podle konceptu)
→ Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

Pokud bys ty sama chyby neviděla, podívej se sem (www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/pomoc-autorum/), najdeš si tu korektora, co ti mile rád pomůže. Až si článek opravíš, zatrhni /Článek je hotov/. Díky. Emoticon

13.05.2013 [19:31]

WhiteTieAhoj, článek ti vracím, kvůli délce textu. Minimální počet slov je 500, tak si to, prosím, dopiš. Až tak učiníš, zaškrtni "článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!