Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hra osudu nebo osud hrou 3. kapitola

Rose


Hra osudu nebo osud hrou 3. kapitolaPo dlouhé době další kapitolka, tak si jí užíjte. Přeju vám všem krásný, úžasný, láskou nabitý rok 2010.

Hra osudu nebo  osud hrou

 

3.kapitola

 

Emmett

 

Už jsem se od školy těšil na příjezd Isabelly a Volturiu, vůbec jsem netušil jak jsou vtipní. Všichni říkali, že jsou bezcitní, ale opak je pravdou a mě se moc líbili. Když jsme to oznámili doma tak jsme se připravovali na jejich příjezd, docela nuda. Skřítek zas lítal po celém domě a všem dirigoval  zajímalo mě co by udělala kdybych si na sebe vzal pytel od brambor a k tomu růžový papučky a byl jenom v tom, hm, hezká představa. Jen co jsem si to představil ozvala se z patra šílená rána a řinčení skel, protože Al začala příšerně pištět.

„Emmete Cullene na to ani nemysli. Jestli to uděláš roztrhám tě na tak malinký kousíčky, že i my by jsme si na to museli vzít lupu.“ Zařvala na mě a všichni tedy až na zadumaného Carlisla, který furt přemýšlel a nikoho si nevšímal se na mě podívali s otazníky v očích.

„No co chtěl jsem si na sebe vzít pytel od brambor, vypadalo by to módně a k tomu růžový papučky.“Všichni propukli v nepředstavitelný smích a já se k nim přidal a pomalu šel do svého pokoje hledat ten pytel, když skřítek zařval znovu.

„Emmete Cullene pokud nechceš být jediný vykastrovaný upír na planetě tak na to okamžitě zapomeň.“ A jaj tak to jsem si zavařil, ale co Rosi mě ochrání. Tak jí to pěkně řeknu.

 

„Ale no tak skřítku já si chtěl udělat jen srandu.“ Než sem to stačil doříct tak předemnou stála jako bůh pomsty Alice a dávala mi do rukou jakési růžové oblečení. No co aspoň bude sranda, jen sem si to představil jak v tom jsem a musel jsem se pousmát a Alice mi to okamžitě vytrhla a dávala mi černé kalhoty a bílou košili s kravatou na to jsem zaupěl, protože já kravaty nerad, ale co zmůžu proti rozzuřené čivavě. Najednou se domem rozlehl velmi hlasitý smích Edwarda, protože ho pobavili moje myšlenky, no hold jsem komik, ale nemusel to vyžvanit Alici.

„Edwarde čemu se směješ.“ Zeptal se ho Jasper, ups že by se mi nakonec povedlo naštvat i jeho, přece jenom jsem si o jeho manželce myslel, že je čivava a Edward ten podrazák jeden to práskl.

„Ale jen Emmet si v myšlenkách řekl, že Alice je čivava a pěkně rozzuřená tak si tu kravatu veme.“ No a na to se mi Alice vrhla po krku a začala mě škrtit. Hm, teď vypadá jak nabroušené medvídě hned bych si jednou dal. To už zase nevydržel Edward, bože proč tu musíme mít čtenáře myšlenek no co tak ho začneme něco učit. Na to jsem si začal povídat v hlavě kamasutru a začal jsem si to představovat se svojí Rosi.

Rose leží dole, já nahoře, prostě klasika. Takhle to může být v posteli, na gauči, na zemi, všude, kde to na vás zrovna přijde. Třeba před Edwardem v jeho pokoji, mohlo by to být zajímavý, třeba by se mu potom ještě postavil. Ale to už domem proběhl další křik.

„Emmete Cullene nepřej si mě nebo tě přetrhnu, buď rád, že o tom neřeknu Rose.“ Zařval Edward a já si pomyslel, že to nebyl tak špatný nápad.

„Rose můžu s tebou na moment mluvit.“ Zahřměl Edward

„Jistě co potřebuješ.“ Odpovědělo moje poupátko ach jak jí ta košilka včera slušela.

„Zkroť si manžela chce to dělat před publikem a to stebou jo a prohlásil, že Alice je rozzuřený medvídek, kterého chce k obědu.“ A jaj to je průser Rose vystřelí s kůže měl bych se schovat, ale kam. Do šatny ne to by přišla na to, že mám na sobě její kalhotky a to fakt nechci. Už vím schovám se za Carlisla stéjně furt je myšlenkami někde v pr… no co tak se stane potom něco jemu.

„Emmete Cullene okamžitě ke mně.“ Zakřičela moje holubička, no nic se nedá dělat jdu dolů nebo se snad ještě rozjede a to já nechcu.

„Co pak se děje holubičko moje.“ Zeptal jsem se jí sladce a hned toho litoval, vypadala jak rozzuřený býk a ksakru to sem posr… teď si to pěkne sliznu.

„Emmete Cullene za trest...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hra osudu nebo osud hrou 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!